Ik ben ook heel ongeduldig aan het worden. Ze hebben al een aantal keer gezegd dat ik zou gaan bevallen, maar het zette steeds niet door.Mijn lichaam geeft steeds verkeerde signalen. Vanaf week 27 is het al een het rommelen. Ze hebben me goed in de gaten gehouden en de laatste keer had ik al 2 cm ontsluiting, dus het is en blijft zo spannend. Iedere avond als ik naar bed ga, hoop ik dat ik wakker wordt met yes shit het is begonnen. Mijn eerste kwam met 35.6 dus deze fase van geduld ken ik helemaal niet hihi. Ik ben ook zo benieuwd naar ons kindje.
Dat kan ik me voorstellen mama013, dat het dan nu lang voor je duurt! Maar je hebt dus al wel 2 cm ontsluiting... Dat is al iets haha! Ik hoop voor je dat het snel komt!
hihi ja dat is wel positief, zeker omdat ze me zo in de gaten hebben gehouden en ik dan ook weet dat het iets is van de laatste weken en niet dat ik er weken zo mee loop, maar iedere avond dat gerommel pff...ze zeggen je weet precies wanneer het gebeurt
Iedere avond denk je dat er dan wat komt natuurlijk, mama013. Heb ik stiekum ook wel, omdat ik heel veel harde buiken heb continu! En dan draai ik me om in bed en denk: jaaaaa we gaan beginnen, maar neeee! Ik focus me nu dus maar op mijn uitgerekende datum, 9 januari. Straks eerst maar eens lekker oliebollen halen, als ik dan toch oud en nieuw zonder issues ga vieren volgens de vk! Of toch ananasschijven, schijnt opwekkend te zijn whahaha!