Ongeduldig...

Discussion in 'Zwanger worden' started by tamt, Apr 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik merk dat ik zo ongeduldig ben, zit nu in ronde 4 (eerste kindje 25 jaar) en wil gewoon zo graag dat het raak is. Zodra ik gestopt ben met de pil heb ik een regelmatige cyclus, dus ik dacht het komt vast snel. Ik vind het ook moeilijk dat ik dit gevoel heb omdat ik weet dat sommige mensen echt heeel lang moeten wachten, maar ik voel het toch. Soms maak ik me ook zorgen of het wel gaat lukken..

Herkenbaar en eventuele tips:p

2. nienie26

nienie26 Bekend lid

Nov 24, 2013
    844
    208
    43
    Hoi hoi ik snap precies wat je bedoelt ;) mijn cyclus liep eigenlijk ook gelijk weer goed! Hoopte ook dat het snel zou lukken maar zit nu in maand 7 alweer. Ik koop vaak wat leuks voor mezelf om een beetje de teleurstelling te verzachten ;)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tja, het is nu eenmaal iets wat niet te koop is in de winkel ofzo :p Hoe ongeduldig je ook bent: het laat zich niet forceren.

Maar ik denk dat iedereen het gevoel wel kent van snel zwanger willen te raken als ze eenmaal beginnen. Ik had er van tevoren trouwens ook nooit echt bij stilgestaan dat het weleens lang zou kunnen duren.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik herken het helemaal!

In oktober besloten wij om er ook definitief voor te gaan nadat mijn cyclus na een hele lange nu weer normaal bleek te zijn.
    Echter bleek mijn cyclus niet normaal want sinds ons besluit begin oktober heb ik nog maar 2 hele lange cyclussen gehad en zit ik nu net in cyclus 3 terwijl ik op dit moment alweer 20 dagen ongesteld ben.

Het zit dus nog niet goed en wij kunnen simpelweg geen poging doen en dat maakt mij zo ongeduldig!

Nog 5.5 week voor we naar de gyn mogen!

Succes met wachten ik hoop dat het voor iedereen snel raak is!:)

5. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties :) Ja alles lijkt zo maakbaar maar dit is toch echt iets wat je niet in de hand hebt... Catmommy frustrerend lijkt mij, wel fijn dat je een afspraak hebt staan geeft miss wat meer duidelijkheid. En Nienie bedankt voor de tip indien ik volgende week zo ongi wordt haal ik lekker wat bij de rituals :) en neem ik een wijntje hahah

6. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Same here! Ook 25 (bijna 26) en ronde 4. Lastig he?

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik nam altijd als ik ongesteld geworden was een wijntje of biefstuk bijvoorbeeld. Dingen die je niet mag als je zwanger bent. Het weegt niet op tegen wel zwanger zijn, maar het haalt de druk wat weg.
    Tja, meteen willen ken ik wel. Helaas kun je het niet plannen:)

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

Nov 24, 2013
    844
    208
    43
    Ind lekker doen ;) helpt echt wel of lekker uit eten gaan met manlief ! als je zin hebt in een wijntje dat dan ook lekker doen:) nu kan het nog haha.... ik zal voor je duimen en blijf je volgen hoop dat je snel een positie test in handen hebt ;)

9. Kel1985

Kel1985 Lid

Sep 23, 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zitten allen in hetzelfde schuitje...het is heel normaal om dit soort gevoelens te hebben..ook ik heb ze...fijn om hier te lezen dat we elkaar begrijpen

10. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ik denk dat iedereen wel ongeduldig is , de eerste 3 rondes dacht ik nog ..hmmm okee..
    maar merk nu we in ronde 5 zitten dat ik ook ongeduldig begin te worden haha

ik heb niet echt tips, hier is het meestal de eerste dag het ergste qua balen...dan ben ik ook best wel teleurgesteld maar daarna gaat het weer en blijf super positief.
    maar ik denk dat dat wel anders is als je al onwijs lang bezig bent, dat het positief denken dan beetje moeilijk word.

11. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Af en toe lijkt het alsof mensen zomaar zwanger lijken te worden.
    Vind dit forum fijn zodat je weet dat je niet de enige bent met onzekerheden en angsten.

Helaas zijn er heel veel vrouwen die behoorlijk wat geduld moeten hebben.
    Ik hoop dat we allemaal spoedig een positieve test mogen krijgen

12. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

Nov 15, 2013
    222
    36
    28
    Hier ook 8 maanden bezig.
    Wij dachten ook dat het zo raak zou zijn, maar helaas. Ik weet nog dat mijn vriend in aug' zei:' nou, van mij mag het er aankomende zomer wl zijn'. Maar het mocht niet zo zijn. Een duidelijke vroege miskraam gehad, nu wachten op mijn NOD. Ik merk dat ik het beter kan loslaten en ik geniet idd ook van een wijntje en roodvlees als ik ongesteld ben geworden. Wat ook helpt is dat mijn vriend elke keer een reden bedenkt waarom het leuker is om volgende maand zwanger te worden. Vorige eiersprong waren we in Parijs, hopen dat het daar gelukt is;)... Heel veel suc6 allemaal!

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Ik ken het gevoel helemaal wij zijn inmiddels in rond 18 beland. Hebben al een zoontje van net 6, (door de pil heen toen ik 19 was, bevallen met 20). Oktober 2012 anticonceptie de deur uit gedaan. Maar nog steeds niet zwanger.. In het begin was ik ook ongedudlig elke maand weer die hoop dat het raak zou zijn helaas. Inmiddels het een beetje aan de kant gezet. Vorige week onze eerste afspraak gehad bij de gyn, mm is bij ons opgestart. Verdenking pcos, helaas :(
    Dit terwijl ik heel slank ben, maar gyn vertelde het vaker te zien.
    Ik ben nu trouwens ook 26, begrijp jullie helemaal!

14. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    De ene maand gaat het ook makkelijker om het van je af te zetten dan de andere heb ik de indruk. Nu gaat het moeilijker (mooie weer? en uitgerekende maand mk). En iedereen lijkt wel zwanger of net bevallen.
    Zaterdag moeten we naar een trouw, ongesteldheid is gedaan en eisprong zal er waarschijnlijk de eerste weken nog niet zijn, dus we laten ons eens goed gaan en keren terug met een taxi. :D
    Heb vorige week eindelijk kunnen beslissen of ik zelf taxi was of er ene moest besteld worden. Tussen eisprong en NOD drink ik max 1 glaasje alcohol. Eigenlijk voor mijn eisprong ook, de zin is anders weg vanaf 3 glaasjes :D

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Denk dat iedereen wat dit betreft ongeduldig is! Hahahaha

16. Keet88

Keet88 Actief lid

Dec 29, 2013
    205
    175
    43
    Female
    Ahhh hier ook 25 (bijna 26) en al een paar dagen weer aan het wachten. Uitgaande van mijn laatste cyclus van 26 dagen. Maar dat moet ik loslaten, want grote kans dat die nu langer is. Afgelopen zondag namelijk getest en die was wit helaas. Dus voor ik nog een teleurstelling krijg, wacht ik nog zeker tot maandag voor ik weer durf te testen.
    Ik herken ook het idee van de angst dat het misschien wel nooit zal lukken. Maar dat moeten we van ons afzetten en lekker genieten. Er zijn zoveel andere mooie dingen waar we ons op kunnen richten tot het zo ver is. Al is dat zo moeilijk en denk ik er elk uur wel over na...
    het gaat goed komen ladies :)

17. tamt

tamt Lid

Jan 13, 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve reacties, doet mij goed om te lezen. Ik duim ook voor jullie allemaal! En ondertussen moeten we vooral ook blijven dromen hahah ik sta geregeld bij de hema babykleren te kijken..
    Denk dat ik ook wat meer op het forum ga komen, wil mn vriend er ook niet steeds mee lastig vallen. Hij begrijpt het wel hoor maar vind ook dat ik me veel te druk maak. Waar hij ook een punt heeft maar goed zo ben ik nou eenmaal;)

Fijn weekend alvast allemaal!

18. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Haha snap het helemaal dat je ongeduldig bent hoor meis ookal ben ik er zelf jaren voor bezig geweest.
    De wens is er een dan duurt iedere maand een maand te lang!
    Tips.... phoe geen idee... ja probeer te genieten van de momenten samen en alle andere mooie dingenin het leven die niet al te veel met zwanger worden te maken hebben dat heeft mij wel geholpen.

Heel veel succes met wachten en hoop dat je geduld niet lang op de proef wordt gesteld!

19. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

Sep 27, 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    wachten is gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stom! ik hoop dat we allemaal snel positief testen en gezonde ukjes krijgen! (Gisteren was ik SUPER down, zag het allemaal ff niet meer zitten, zag mezelf al oud kattenvrouwtje worden) en vandaag weiger ik weer zo negatief te zijn! wie doet er mee? potje stevig omdenken-vrijdag!

20. Keet88

Keet88 Actief lid

Dec 29, 2013
    205
    175
    43
    Female
    Im in! Het weer werkt niet mee, dan doen we t zelf maar :) lekker dagje vrij. Dus zo de stad maar in en mezelf verwennen. En toch stiekem kijken naar al die lieve kleine kleertjes haha

Share This Page