Alle reacties zo herkenbaar en dan zit ik nog maar in de 3de ronde maar het is net als bij jullie (en ik denk iedereen op dit forum) zo gewenst haha Iedere maand zoveel sympthone maar toch weer ongesteld Vorig jaar getrouwd en wil nu op naar een nieuwe stap in het leven En steeds zeggen mijn man en ik tegen elkaar we zijn toch gezond dus dan ga je er stiekem vanuit dat het snel raak is en dan vind ik dat zo stom dat het niet zo is Mja helaas kunnen we niet zomaar in ons lichaam kijken Wel fijn om te lezen dat er meer dames zijn die op het begin al ongeduldig zijn haha had zoon beetje het idee dat ik de enige was die nu al iedere maand na mn eisprong gek werd haha
En hier is het net zo! Ronde 5, bijna 25 jaar. Mijn vriend heeft al 2 kids dus ik dacht al helemaal dat het meteen raak zou zijn, maar nee. Ik moet helaas even wachten met zwanger worden want ik krijg binnenkort een operatie en dan mag ik dus niet zwanger zijn. Heel vervelend...... Vooral als je niet weet wanneer ik die operatie nou krijg...zucht......
Inderdaad ook heeeeeeel herkenbaar dat ongeduldige gevoel. Alleen hier ook best nerveus voor de eerste maanden, mocht het weer lukken... Als je eenmal bewust bent van de getallen en mogelijkheden dat het niet goed kan gaan vraag je je af of dit een loterij spelletje is In sept 2013 na een 1e poging waren wij meteen zwanger en alles voelde goed en voor bijna 3maanden klopte ook alle symptomen volgens het boekje. 10 weken echo en we worden keihard van het roze wolkje afgeschopt: missed abortion. Na een afschuwelijke nov/dec zijn we nu al in ronde 4 en nog steeds met lege handen... Tips? Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en het heeft geen zin om elk pijntje, krampje, etc. te interpreteren. Het kan altijd beiden kanten op. En probeer pas een aantal dagen na de nod te testen...er zijn miljoenen redenen waarom je cyclus net iets langer is, vooral al je er psychisch zo mee bezig bent. En vooral, keep on positive! De aanhouder wint
Toen ik net gestopt was met de pil dacht ik precies zoals jou, ik hoop dat jij meer geluk hebt als mij, ik ben inmiddels van een koude kermis thuis gekomen en ga ronde 29 in (
Ja dat wel, in principe is alles in orde alleen wat langzamer zaad.. 1x zwanger geweest maar het werd een miskraam.
Hier ook ronde 9 alweer zonder succes tot nu toe... Vind t ook lastig om te zien dat sommige (meisjes die er eigenlijk nog niet aan toe zijn) spontaan zwanger worden.... En wij zitten te wachten totdat t ons gegund is...
Hier ook 25 (bijna 26) en soms inderdaad moeilijk als je ziet dat het bij anderen in een klap raak is. Mijn nichtje van 16 die "ongepland" zwanger raakte bijvoorbeeld of een ander nichtje wat nu op haar 22e al 2 kinderen heeft. Nu zijn wij nog niet zo lang bezig (4 maanden "pas"), maar ik merk ook dat de tijd echt ontzettend hard gaat en we eigenlijk "al" weer 4 maanden bezig zijn. Dat baart me dan wel weer zorgen, je zit zo op een jaar, als deze maanden al zo snel gaan. Goed, meer dan je best doen samen en verder gewoon genieten van elkaar, kan je niet doen! Ik hoop dat het iedereen snel gegund is om een mooi wonder te mogen verwelkomen!