Ongeduldig!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Natascha8778, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Hier 3 nachten slecht geslapen afgelopen nacht heerlijk geslapen gelukkig. Vanmorgen gestript en er gebeurd van alles in mijn buik. Hoop dat het doorzet.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Spannend!! Succes vast, ik duim voor je dat het doorzet.

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Strippen is weer niet gelukt helaas....baarmoedermond was pas half verstreken en zat verder nog gewoon potdicht...

A.s. vrijdag mag ik me bij de gynaecoloog gaan melden, in eerste instantie voor ctg en echo, maar ook om inleidingsmogelijkheden te bespreken:(
    Nou ja, ik heb nog 9 dagen dat mijn eigen vlk de bevalling mag doen, ook al staat er al een inleiding gepland bij wijze van spreken. Ik heb een heel goede klik met de vlk, dus ik hoop dat dat toch nog lukt.

4. sther3

sther3 Niet meer actief

Balen, duim voor je dat het toch vanzelf gaat doorzetten/beginnen! Het is toch fijn als het graag gaat zoals je wil..
    Ik heb al een paar dagen last van voorweeën, vanmorgen bij de vk geweest en zij zei dat t alleen maar mee helpt voor als t straks echt begint.. Nog heel even, binnen een paar weken hebben we een lief babytje in onze armen

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @lumiere; balen zeg.. hopelijk begint het alsnog spontaan en mag je eigen vk het doen. Toch wel fijn aangezien je er een goed gevoel bij hebt.
    Weer afwachten dus!

@sther3: hoelang moet je nog? Vervelend he die voorweeen. Ook heerlijk dat je er niks mee kunt pff.. succes ermee. Hopelijk gaan ze met wat rust minderen.

Na gister een mindere dag te hebben gehad gaat vandaag stukken beter. Heb het idee dat de kleine ook is gezakt. Was vrijdag nog niet ingedaald. Vannacht eindelijk weer fatsoenlijker geslapen. Al lig ik nu nog steeds lekker op bed te niksen. Laat maar komen hoor..
    mjjn favo vk heeft alleen vandaag nog dienst.. haha!

6. sther3

sther3 Niet meer actief

39+5 vandaag, dus in mijn achterhoofd houden we maar vast dat het nog max twee weken kan duren, as donderdag uitgerekend.. Lig weer op bed, het is toch heel slecht weer en aangezien ik niet weet wanneer het door gaat zetten pak ik elk uurtje rust maar even mee laatste dagen.. Wasmachine staat aan en die doet zn werk vanzelf wel ;)
    Oei, hopelijk daalt ie dan snel in! Of is dat niet erg als dat pas bij de bevalling gebeurt? Ligt de baby wel met z'n hoofdje naar beneden?

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja ligt al weken goed. De eerste was ook op t laatste moment pas ingedaald. Schijnt bij de eerste meer te moeten dan bij een tweede. Moet iig gaan liggen als de vliezen breken dus doen we dat sowieso maar.

Idd lekker je rust pakken ja! Door het weer heb ik ook weinig zin iets te ondernemen dus komt goed uit.
    39+5 schiet ook al op dus. De gedachte dat dit nog 2 weken kan gaan duren maakt me niet vrolijker maar het is zo. Kom je de dagen redelijk door nu? Of ook erg ongeduldig?

8. sther3

sther3 Niet meer actief

Ene dag beter dan de andere, vandaag echt nergens zin in dus ook werkelijk niks gedaan.. Keuken beetje opgeruimd, wil t toch op orde houden.. ;) nee met dit weer is het in bed blijf weer!
    Merk wel dat ik paar dagen geleden dacht: dit houd ik nog wel even vol maar nu twijfel ik.. Maar goed, wachten wachten wachten.. Laat ht maar over me heen komen.. Jij al heel ongeduldig?

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Behoorlijk ja haha!
    Hier en daar een uurtje slaap pakken idd en verder een beetje alles op orde houden ook. Saai eigenlijk maar de dagen gaan vrij snel. Begin weer wat last vd buk te krijgen dus bij elk vreemd gevoel denk ik 'gaat het nu beginnen?'. Zit eigenlijk alleen maar te wachten tot mn vliezen breken, dat stukje is herkenbaar.

10. sther3

sther3 Niet meer actief

Haha, is bij mij m'n eerste dus geen idee wat ik kan verwachten maar als het op de bevalling van m'n ma en zus lijkt moet de vk uiteindelijk de vliezen gaan breken.. Dus ik zit te wachten op weeen.. Gister wel weer een aantal gehad maar vannacht redelijk geslapen, voel me wel weer aardig dus kan weer wat dingetjes doen vandaag.
    Voorweeen schijnen wel al mee te helpen voor straks zei de vk gister dus dat hoop ik dan maar.. Zijn ze iig niet voor niks..
    Jij hoeft ook nog maar een paar dagen tot je uitgerekende datum, binnen twee weken zijn ze er, hopelijk wel eerder..
    Wil graag thuis bevallen dus inleiden zie ik niet zo zitten :(

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh ik wist niet dat voorweeen al hielpen. Nou dat is dan hst enige positieve dus haha! Hopelijk hoef je niet ingeleid te worden dan en kun je mooi thuis bevallen.

Hier nog steeds niks.. ml is de rest vd week vrij dus wel lekker dat ie gewoon thuis is. Scheelt ook weer met onze oudste.
    Verder voel ik me aardig goed nu dus maar weer afwachten vandaag.

12. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    En weer een nacht zonder weeen....
    Vanmiddag gaat mijn tante voetreflex doen, vlgs haar kan dat de bevalling in gang zetten. Ik weet niet ik ervan moet denken, vind het nogal zweverig maar baat het niet dan schaadt het niet.

Voorweeen helpen wel om de baarmoederhals te laten verweken vlg mijn vlk.

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Spannend! Ik hoop het voor je. Succes alvast.

14. sther3

sther3 Niet meer actief

Sowieso lekker misschien om ook gelijk je voetjes te laten verwennen? Heb ik van de week door mn zusje laten doen, nageltjes gelakt want kon er zelf niet makkelijk meer bij haha.
    Lekker dat je man vrij is, die van mij neemt twee weken zodra de kleine er is. Vandaag even zelf aan de slag, gelukkig gaat ie wel mee boodschappen doen vanmiddag, hoef ik niet te sjouwen 😁
    Geduld is een schone zaak zeggen we dan maar..

15. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Voetreflex was heerlijk ontspannend, maar ik kan niet zeggen dat ik nu anders of dichter bij de bevalling voel. De baby sliep de hele sessie :p
    Misschien ben ik er gewoon te nuchter voor ofzo, geen idee. Vlgs mijn tante ga ik vnnacht bevallen, maar ik wacht het maar gewoon af...

16. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik schrijf even mee als jullie het niet erg vinden...

Als je inderdaad vannacht gaat bevallen, dan wil ik graag de contactgegevens van je tante 😀

Ben vandaag 39+1 zwanger en net als jullie heeeeel erg ongeduldig totdat ons ventje is geboren.....

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sther3: al iets gewijzigd?

@lumiere: oeh..spannend!! Ik hoop het voor je vanavond. Zou lekker zijn.

@fee: welkom ;) ook druk aan het ongeduldig zijn dus. Doe je nog iets speciaals deze dagen of zijn ze niet door te komen?

Hier weer wat krampen hier en daar. Weet gewoon niet wat ik ervan moet maken hoor. Dochter is vandaag behoorlijk vervelend geweest dus weet ff niet wat ik met mezelf aan moet.. pff.. hoop zo dat het niet lang meer duurt!!

18. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ene dag gaat beter dan de andere. Ik probeer actief te blijven maar durf ook niet meer te ver van huis te gaan alleen. Mijn man moet gewoon werken dus ik probeer vooral veel te rusten. Komende dagen heeft hij lekker vrij dus dat scheelt al veel.

Heb met tijden ook behoorlijk last van voorweeen maar de teleurstelling is heel groot als het na een paar uur dan weer afzwakt. 😔

Verloskundige gaat kijken of ze me dinsdag kan strippen. Ik hoop dat de voorweeen dan wel al iets gedaan hebben zodat het strippen mogelijk is en het daarna echt gaat doorzetten!!

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja dat zou fijn zijn dan. Hopelijk begint het natuurlijk al eerder!
    Ik heb as vrijdag weer controle bij vk. Over strippen etc heeft ze niks gezegd vorige week omdat ze verwacht dat de kleine net als de eerste eerder komt. Was dat maar zo.

20. sther3

sther3 Niet meer actief

Nou wel weer weeen gehad maar zoals bij fee, afgelopen dagen vaker gehad paar uurtjes en de volgende ochtend was het weer weg.. Zucht.. Bij mij heeft ze ook niks gezegd over evt strippe , dinsdag pas weer naar de vk, hopelijk al niet meer nodig dan.. Vandaag actief gedaan, morgen weer rustig aan. Genieten met mijn man samen, nu we nog even samen zijn☺️

Deel Deze Pagina