Ongeduldig!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Natascha8778, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sther3

sther3 Niet meer actief

Nog steeds hetzelfde hier, geen verandering. Nee, hij is oud genoeg om te weten dat lam zuipen nergens op slaat, vertrouw hem volledig daarin. Kan hij nog even ontspannen idd, alhoewel ik het wel heel fijn vind als ie dan weer thuis is.. ☺️
    Oei, dan hoop ik ook op maandag, met volle maan worden er altijd meer kindjes geboren zeggen ze altijd idd!
    Ik ben ook op 'voortekenen' aan het letten zoals bv die slijmprop, voorweeen had ik al, helaas zegt dat niks over hoe lang het nog gaat duren.. Ben zo nieuwsgierig naar die kleine man!

2. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niets. Chocoholic, spannend hoor!! Ik duim voor je 😊

3. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Al paar dagen geen post van Lumiere.... Zou het???????

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jaa zou mooi zijn voor dr!

5. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jullie? Hier alles rustig.

6. sther3

sther3 Niet meer actief

Zelfde, nog steeds in de wacht. Vandaag voel ik me alleen niet zo lekker, duizelig, misselijk, moe.. Lag half op de bank te slapen en ben door m'n man naar bed gestuurd, dus ga maar uurtje slapen denk.. Dagen gaan zo langzaam als je zit te wachten.. Hier had ik niet op gerekend.. Elke avond slapen met buikpijntjes en een heel onrustig kindven dan 's ochtends wakker worden en denken: oh, m'n buik zit er nog, pijn is weg, nog geen baby.. Over twee dagen naar de vk, hopelijk willen ze 'm voor t pinksterweekend nog halen als ie er dan nog niet is.

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh balen sther3! Maar idd mooi je rust pakken hoor.

hier ook nog geen verandering.. zucht. Slecht geslapen dus af en toe wat wegdommelen op de bank. Schiet niet echt op.
    Ml heeft een voetbaltoernooi dus die is er niet. Hij zou rond 4u naar huis komen als ik het niet erg vond of als er niks aan de hand is. Hopelijk kan ik daarna ff plat.

8. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken!! Nu maar wachten op de weeen..... Opeens vind ik het heel spannend allemaal...

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Whaa spannend!! Succes vast en een hopelijk voorspoedige bevalling!

10. sther3

sther3 Niet meer actief

Spannend, succes! Iedereen bevalt maar op tijd of eerder, jaloers! Haha. Ik dacht gister rond het eten even dat het begonnen was, drie sterke weeen in een uur, maar is weer weggezakt daarna en nu ook nog weer heel rustig. Lees dat het met Pinksteren rond de 25 graden wordt dus hoop dat ie er dan al is, bevallen in die warmte lijkt me geen pretje..
    Tja, ik laat m'n man ook maar gaan nog als die zelf wil, hij vraagt het elke keer netjes maar zolang ik niet het gevoel heb dat er wat gaat gebeuren kan die wel weg. Verveling in m'n uppie, maar laat hem maar gaan..

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ook nog geen vooruitgang dus.. same here. Net de kleine naar het kdv gebracht en ml is werken. Idd verveling! Heb alleen nog een mand strijk liggen waar ik totaaaaaal geen zin in heb te doen haha!

Wordt je ook al bestookt met appjes/smsjes als 'al nieuws?' En 'nog rustig daar?'
    Pff wordt er niet goed van! Alsof je dan antwoord als je bezig bent..zucht.
    Allemaal goed bedoelt natuurlijk maar toch irritant. Wacht gewoon af tot wij zelf gaan bellen als de kleine er is..

12. sther3

sther3 Niet meer actief

Haha ja, 'oh, is er nu nog niks?' Uh nee, als er al wat was dan had je het heus wel gehoord al.. Ik waggel nog heerlijk door.. Hahah nee, strijken is ook niet mijn honby, ligt er bij mij ook nog.
    Misschien kan ik m'n moeder lief aankijken, die wil het nog wel eens doen voor me.. ☺️
    Ja, saai he, mijn man is ook werken, heb maar even bij m'n opa koffie gedronken, ben ik er weer even uit en heeft die oude man ook weer even een praatje, win win. Voel me ook steeds meer een walvis haha met die bolle buik.. Nou vanavond volle maan, ik ga ervoor! Aankomend weekend 25/30 graden zie ik ook niet zitten..

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Pff nee, met dat weer bevallen zit ik ook niet op te wachten!
    Deze week nog wat verjaardagen van familie en vrienden dus hoop eigenlijk dat de kleine vandaag of morgen wel komt. Je verjaardag delen met je (peet)oom of andere familie is nooit leuk natuurlijk.
    straks eerst maar zien wat de vk nog te melden heeft..

14. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Ik ben er ook officieel klaar mee;)

Maare dames volle maan is de 13e pas toch?
    Heb net even gegoogeld;)
    Hoop voor jullie dat jullie kleintje snel komen! Overtijd lopen lijkt me helemaal geen pretje!

15. sther3

sther3 Niet meer actief

Ja, had t ook opgezocht, volgende week ergens pas volle maan.. Zolang wil ik niet meer wachten!! Ik mag morgenochtend weer naar de vk, maar lees hier en daar al dat strippen niks doet dus daar heb ik geen zin in.. Als het niet werkt.. Hoop dat ze me voor t weekend willen inleiden als ie er dan nog niet is. Morgen maar even afwachten. Eigenwijze moederskindjes zijn het, nu al ;)
    Hoe was t bij de vk??

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Nou.. nog hetzelfde als vrijdag. Wel weer gestript. Woensdag evt laatste poging en anders volgende week naar een gynecoloog om over inleiden te praten. Maar dat verwachten ze niet. Weer afwachten dus!

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh ja.. zie nu ook dat de 13e pas volle maan is! Nou zolang gaan we niet wachten toch haha!

18. sther3

sther3 Niet meer actief

Neeee, dat is niet mijn plan. Ik moet moeite doen om rustig te blijven op t ogenblik, ben het even echt spuugzat en weet niet wat ik met mezelf aan moet haha. Zo hopelijk weer over. As woensdag moet je weer terug dan naar de vk? Hopelijk gebeurt er nu iets na het strippen.. Alhoewel als ik de verhalen lees over strippen het niet veel schijnt te helpen, maar goed, laten we hoop houden!

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Helaas nog niks gebeurd. Voor zover ik mensen over strippen hoor helpt het maar bij sommigen. Ik ga er dan ook niet vanuit.. wel wat meer rommelend in mn buik nu wat doortrekt naar mn liezen, maar verder niks.

Herkenbaar is dat gevoel dat je er klaar mee bent. Had ik afgelopen weekend. Je wweet niet meer hoe je moet gaat zitten of liggen, hangt de hele dag maar wat rond. Bah bah.. dat ze maar snel mogen komen!

20. sther3

sther3 Niet meer actief

Ja gisteravond even een breekmomentje maar m'n man kan me altijd wel weer even streng toespreken, soms niet zo aardig maar werkt wel.. Dikke knuffel daarna en nu kan ik er wel weer even tegen. Ga mezelf dan helemaal gek maken in m'n hoofd, wat als ik ingeleid moet, ik wil niet maar ben nu weer tot de orde. Over een uur naar de vk, kijken wat zij zegt.
    Nou mam1988, jij mag nog wel even lopen zo te zien! Succes met de laatste loodjes

Deel Deze Pagina