Enige waar ik vanmorgen boos om was, is het nou nog rustig Es? Ja schat, het is nog steeds rustig.. Oh.. 'Denk je wel genoeg aan bevallen?' Uhh .. Ja.. 'Oh dan denk je er misschien wel teveel aan' ja hallo alsof ik er iets aan kan doen dat dat kind niet wil ! 😔
Ja hoor!! Zeg dan niks he... pff! Wordt ook zo moe van die waarschijnlijk goedbedoelde adviezen of opmerkingen. De brilliantste tot nu van mn schoonzusje: "Ben maar blij dat je geen olifant bent. Die dragen 2 jaar!"
Hahaha achteraf kan ik er wel om lachen en is t allemaal heel lief bedoeld, ben ook sneller geirriteerd laatste dagen.. Dus ligt ook aan mezelf een beetje. Was eerst boos net, sliep nog half vanmorgen toen hij het zei, dus reageerde niet. Later werd ik boos, maar TOen was die al naar zn werk. Maar nu denk ik: die arme jongen is het ook gewoon zat en weet ook niet meer wat ie moet.. Snap wel dat hij ook ongeduldig is en z'n ventje wil zien!
Nummer 1 kwam met 38 weken dus voor mn gevoel komt deze ook eerder En nu met bekkenklechten, hooikoorts en een enorme toeter ben ik het echt zat! Hoe was het bij de vlos?
Dat kan behoorlijk tegenvallen Dat dacht ik dus ook bij mijn 2de en ven toen ingeleid met 41 weken. Ik ging er helemaal vanuit weer rond dat termijn te bevallen en was dus erg gefrustreerd toen dit niet zo was...ik ga nu uit van 42wk! Hahaha
Ai.. ook gezellig dus! Hooikoorts is nu niet waar je op zit te wachten. Hier ook last van. Je kunt er ook weinig tegen doen nu..weet niet welke medicatie je wel mag? Mijn eerste was 3 dagen te vroeg. Echt iedereen zei nu dat deze ook wel eerder zou komen.. misschien heb ik me daar teveel op vastgepint dat het nu zo tegenvalt. Hopelijk is het voor jou anders!
Hai ladies, Hier ook een ongeduldige zwangere muts Sinds afgelopen week ook continu sms'jes en berichtjes via fb van 'is het er al?' 'Hoe is t nu'? Heel lief bedoeld natuurlijk maar ook wel irritant, haha, als t er is horen jullie het echt wel!!
Nou, bijna aan het huilen daar haha dus bloeddruk was te hoog.. Ze heeft getoucheerd, wel al ruim 1 cm ontsluiting maar baarmoedermond was nog een tuutje, maar wel gestript.. Harde buik nu maar moet donderdag weer terug..
Ooh meis! Digi knuf vanuit hier! Ff lekker alle frustratie eruit gooien hoor. Ook daar zijn die vk's voor. En toch wel gestript dus. Hopelijk doet het iets voor je!
Ik leef ontzettend met jullie mee dames maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd vanuit mijn positie.... Vanmorgen is onze zoon geboren, precies op de uitgerekende datum dus dat heeft ie knap gedaan. Ik heb serieus nog aan jullie gedacht tijdens de bevalling en was zelfs even jaloers omdat de weeen zo'n zeer deden en ik terug verlangde naar de dagen dat het nog rustig was in mijn buik. Ik hoop echt dat het snel gaat beginnen bij jullie maar vooral dat jullie binnenkort een gezond kindje hebben.
Ik weet het.haha De vlos en iedereen om me heen denkt ook dat het eerder komt dus gaat mij heeeel erg tegen vallen mocht het anders zijn
@sther3 , get wat vervelend! hopelijk worden die harde buiken gauw flinke weeën! @chocoholic, ik heb sinds vorige week nieuwe pilletjes waar ik mega duf van wordt maar het helpt helaas niks, en de neussprays die wel mogen werken ook niet, dus ik zit fijn binnen te snotteren
Oh ja.. same here! Hopelijk zijn alle babies eruit voor dit weekend met die temperaturen! Vandaag gaf ie toch ook regen aan? Misschien vermiinderd dat de pollen ook wat. durven jullie nog makkelijk weg te gaan? Ik naar de winkel etc wel maar om nu bij de kapper te gaan zitten om te laten verven (1.5u) durf ik niet zo goed.. normaal ga ik om de 7 weken. Had dus ook gepland om ergens deze week weer te kunnen. Maar nu de kleine dus later komt dan gedacht zit ik hier met een mega uitgroei af te wachten. Wat als het nu daar begint als ik net in de verf zit haha! Zo ook dat ik niks liever wil dan een goede rug massage. Durf ik nu ook niet.. manlief is superlief en doet dat ook wel maar niks gaat boven een écht goede. hoe zitten jullie daarmee? Dingen die je zo ook nog ff uitstelt??
Gefeliciteerd met je zoon Fee! Jaa, gelukkig is een vriendin van mij kapster dus laat door haar knippen, maar ik wil heel graag weer eens naar de sauna.. maar dat stel ik uit tot na de zomer denk ik! Ik durf ook alleen in het dorp nog in m'n up erop uit, liefst nu niet meer buiten het dorp, zelfs niet met gezelschap.. Harde buiken zijn alweer weg, wel nog boodschappen gedaan net dus stukje gelopen, toen voelde ik m'n buik wel maar het gaat hier zo regenen en onweren dus rondje buiten is geen optie vanavond.. Haha, fijn he, uitgroei! Ik wil ook graag weer verven maar durfde het de hele zwangerschap niet omdat ik bang was dat het een rare kleur zou worden haha.
Mag ik mee kletsen? Hier sinds een paar dagen er ook echt klaar mee. Misschien nog onterecht want vele van jullie zijn veel verder. Heb er veel last van vocht in m'n voeten en handen en kan heel slecht uit de weg. Was altijd een druk vrouwtje die nooit effe kon gaan zitten en nu moet ik zowat constant met m'n voeten omhoog omdat ik anders helemaal niet meer kan lopen. Ben er wel klaar mee dus hihi. Heb ook elk dag het idee en de hoop dat het gaat gebeuren maar helaas. Er rommelt wel al van alles maar nog niks concreets!
@sther3: haha dat had ik eerst ook maar volgens mijn kapper kan het geen kwaad. Kan niet wachten om weer ff onder handen genomen te worden in die stoel! Ff lekker tijd voor mezelf ook. @sim88: welkom wat vervelens van je voeten nu al. Dan helpt aankomend weekend met die temperaturen ook niet echt. Lekker in een badje met koud watrr dompelen denk ik! Helaas heb ik verder weinig tips voor je..
Stilzitten gaat ook zo gauw vervelen he, op tv alles wel gezien, boeken al gelezen.. Ja als je zo'n last hebt van vocht snap ik dat je het zat bent.. Ik heb het gelukkig alleen van warmte.. Je kan er niet veel aan doen helaas.. Ijskoud badje is wel lekker dan! Jaa, ik heb al afgesproken met m'n zus en ma dat we na de zomer lekker naar de sauna gaan en dan wil ik een massage erbij! Haha. Ja mijn haar is helemaal m'n eigen kleur weer, je ziet alleen een beetje uitgroei van highlights maar dat valt niet zo op gelukkig. Als ik bevallen ben gaat er weer een kleurtje in! Ik ben weer opgeknapt en zie het weer zitten na m'n breakdown momentje vanmorgen, kom maar op! Positief denken, nog maximaal tot volgende week donderdag dan is de kleine man er sowieso..
Ja ik zet ze regelmatig in een koud badje en leg er lekker koude compressen op. Haha ik hou m'n hart ook vast voor dit weekend Verveling begint nu inderdaad wel toe te slaan. Maar goed, we doen het er maar mee. Zit toch niets anders op! Hebben jullie trouwens ook zo'n last van slapeloosheid? En dan niet omdat je niet lekker ligt ofzo maar ik lig bijna elke nacht tot uurtje of half drie gwn naar plafond te kijken en vraag ik me af wat ik in bed doe....
Ja, elke anderhalf uur wakker omdat ik moet plassen, dan kan ik m'n draai niet meer vinden, slaap ik eindelijk weer, 06:15 gaat de wekker van m'n man, weer wakker en dan val ik niet echt meer in slaap omdat ik honger heb.. Maar ik kan het gelukkig overdag wel inhalen af en toe.. Ja, rusten en af en toe wat in het huishouden doen, Kom baby kom, papa en mama zijn het zat!