Aah ja vervelend hè heletijd eruit om te plassen. Ik slaap meestal ook naar uurtje en dan weer wakker. Grrrr haha, maar overdag slaap ik dus ook niet. Ik ben bang dat ik straks niet genoeg uitgerust ben voor de bevalling
Ja hier ook. Slaapritme is totaal weg. Overdag slaap ik hier en daar dan ook wel bij. Ben daardoor dus ook de hele dag vermoeid. Kan niet wachten tot er weer wat ritme is. nooit gedacht dat ik uit zou kijken naar de bevalling en slapeloze nachten van voedingen etc. Haha!
Ja idd! Een paar weken terug zag ik nog zo op tegen de bevalling, maar nu heb ik zoiets van kom maar op! Ik voel me gwn niet meer hetzelfde en voel me zo nutteloos. Wil weer lekker aan de gang en de kleine lekker verzorgen en kroelen
Ja en je eigen lijf weer terughebben.. weer gewoon kunnen wat je voorheen kon en niet overal 10x moeten zitten voordat je je klusjes af hebt.. ff klagen hoor haha! Dat de kleintjes maar snel mogen komen en we weer snel onszelf mogen zijn! Proost!
Oh wat fijn om te lezen dat jij dat ook hebt. Ik voel me soms zo schuldig! Denk ik ja dit wilde je zo graag dus dan hoort dit er ook bij! Durf niet zo goed te klagen bij familie en vrienden want alles is zo voorspoedig gegaan en ik heb er zelf voor gekozen. Toch fijn hè zo'n forum met lotgenootjes
Exact mijn gedachten! Niemand zit erop te wachten te horen waar je echt last van hebt dus op de vraag hoe het gaat is het standaard 'prima'. Idd wel fijn om hier je gal ff te kunnen spuwen zonder de reacties dat je blij moet zijn om zwanger te kunnen zijn etc. Mijn hele zwangerschap ook echt niks te klagen gehad. Se laatste week lijkt dat wel ff in te halen haha!
Hoop voor jou dat het ook snel gaat beginnen! Jij bent al "te" ver hihi Weet je eigenlijk al wat het wordt, chocoholic?
Aah leuk! Wij ook niet! Zo benieuwd! Heb een een (sterk) voorgevoel? Ik had tot week 32 echt heel sterk het vermoeden dat het een meisje zou worden. Zelfs zo erg dat ik bang was dat als het een jongen zou zijn dat ik dan "teleurgesteld" zou zijn. Maar nu durf ik het echt niet meer te zeggen. Heb nu zelfs vaker het idee dat het een jongen is.
Hier andersom! We hebben een meid dus ik hoop op een jongen. De hele zwangerschap gedacht dat het weer een meid zou zijn maar nu zegt mn gevoel weer een jongen. Nog ff geduld dus!
Zo herkenbaar, je wil het zelf maar dan nog zijn de laatste loodjes best zwaar! Vannacht onrustig geslapen schijnt, hele tijd liggen draaien dus mijn man was niet zo blij toen die er uit moest vanmorgen.. Jammer dan, ik kan er ook niks aan doen. Gisteravond in bed nog wat kleine weeën gehad maar is inmiddels alweer rustig in m'n buik, zoals het nu al twee weken gaat. Ben bang dat ik morgen gewoon weer bij de vk zit.. Begin ook echt te denken dat het aan mezelf ligt, dat ik niet rustig genoeg ben in m'n hoofd, terwijl ik dat wel was! Maar nu t lang op zich laat wachten ga ik twijfelen aan mezelf, zo stom! Vandaag maar een actief dagje maken, misschien helpt dat. Wat leuk dat jullie niet weten of het een jongen of meisje wordt, dat maakt het extra spannend!
Oh vervelend! Helaas kun je er toch echt niks aan doen. Hier ook vanaf 3u klaar wakker. Alleen kon niet meer slapen door het orkest dat ml afspeelde. Verder alleen maar harde buiken gehad en nog steeds. Ook liggen piekeren wat ik toch verkeerd doe dat het maar niet komt. Niet leuk iig..
Oh wat balen dat er niks doorzet zeg! Gelukkig heb ik nog niet zoveel voor weeën. Maar iedereen zegt ja als het echt begint dan weet je het wel. Maar het is m'n eerste zwangerschap dus weet helemaal niet wat ik moet verwachten. Ik neem aan dat je niet meteen krom ligt van de pijn toch? Hoe ver ben jij eigenlijk sther3?
Bij mijn eerste werd ik wakker om 7u omdat mn vliezen braken. Daarna kwamen de weeen rustig opzetten maar zo snel ontsluiting dat ze er binnen 4u was. Lijkt me dat je heel rustig begint dan vliezen breken en daarna pas het echte zeg maar..? Weet nu ook niet wat te verwachten. maar het is idd zo dat als je denkt dat het weeen zijn, heb je ze nog niet. Geloof me dan weet je het zeker!!
Vandaag 40+6.. Hoera! Weer een dag door zien te komen, maar t rommelt wel al meer, af en toe krampjes in mn baarmoeder en dan trekt ook mn hele buik samen, dus het strippen heeft misschien wel geholpen om de baarmoedermond te laten verstrijken. Ja, ben vanaf 06:30 wakker en om 07:30 er uit gegaan, kon toch niet meer slapen. Ja ook mijn eerste dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten, wanneer weet je dat je moet gaan timen? Kijk nu wel elke keer op m'n telefoon als ik een kramp krijg, moet dan ook wel even stilstaan en 'm wegzuchten maar is ene keer 2 keer in 20 min en dan weer half uur niks.. Dus ja.. Nou vliezen breken hoeft niet eens, bij m'n moeder en zus jeeft de verloskundige ze uiteindelijk doorgeprikt bij 6 cm ofzo, dus er is echt niks over te zeggen , dat is wel vervelend haha niemand kan vertellen hoe het zal gaan!
Aah jullie zijn echt al ver! Dan zal ik ook nog wel even moeten tobben Ja het is zo vervelend dat niemand kan zeggen hoe het voelt of wanneer het echt begonnen is. En inderdaad wat jij zegt sther wanneer begin je met timen. Voor jullie zal het iig niet al te lang meer duren! Hoop dat ik jullie snel kan feliciteren
Ik zou niet weten wanneer te beginnen met timen. Dan moeten ze toch wel om de paar minuten komen lijkt me. Ff in de gaten houden of het sneller gaat dan! Weer zon ding.. ik moet bij de eerste wee meteen bellen of als mn vliezen breken. Ivm vorige snelle bevalling wil de vk er meteen bij zijn. Ik had toen in 2u volledige ontsluiting, vandaar. Ze denkt dat het nu nog sneller zal gaan maar ja.. dacht ook zeker dat ik de 40 weken niet zou halen haha!
Dat is wel heel snel ja! Maar er meer dan 24 uur over doen lijkt me ook niks! We zullen zien. Heb al ruim 1 cm dus die is vast 'cadeau', zonder al teveel pijn, voorweeen zijn niet zo erg qua pijn vond ik, alleen vervelend. Binkie beweegt nog wel, niet zo druk als normaal maar voel 'm wel bewegen nog. Als het zo droog is ga ik even naar buiten. Hopen dat beweging helpt, haha. Ja, binnen nu en een week moeten ze geboren zijn. Ben wel m'n ziekenhuistas opnieuw aan het inruimen om te kijken of wel echt alles erin zit, mocht het nodig zijn. Nog iets wat ik niet moet vergeten?
Nou.. net weer gestript. 3cm nu! Vk denkt dat het komende 24u wel gaat komen. Laten we het hopen! Ze was erg positief iig. Tas voor t ziekenhuis.. poeh.. vorige keer miste ik niks wat op zon lijst al niet staat. Misschien iets van sultana oid. Wij hadden niks te eten en moesten toen wel lang blijven. Van dat bord spruiten werd ik iig niet vrolijk.
Haha ja sultanas heb ik er gister ingegooid ja. Shirt voor m'n man, kan hij ook wat schoons aan na al die stress haha. Hopelijk heb k m niet nodig en mag ik gewoon thuis blijven. Ga nog wel een tandenborstel halen zo om mee te nemen haha. Ohh, ik hoop het voor je! 3 cm al!! Hier nog wel harde buiken en, sorry niet zo lekker, bruin slijmverlies dus hoop dat dat ook wat zegt. Misschien liggen we wel tegelijk te bevallen straks, haha.