Ongeduldig!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Natascha8778, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Volgens mij gaat het hier wel beginnen.. vanacht al een paar keer wakker van kleine weeen dus nu aan het afwachten of het door gaat zetten. I hope so!

2. sther3

sther3 Niet meer actief

Spannend, succes! Hier na een middag en avond zeer onregelmatige weeën, best goed geslapen en m'n buik is weer rustiger helaas.. Wel heel gevoelig, als je je hand erop legt en maar een klein beetje druk zet doet t al pijn..
    Neee, inleiden schijnt vooral voor de kleine nadelen te hebben, doen ze hier liefst niet voor 42 weken, mits ik me goed blijf voelen dus moet wel mezelf nu heel goed in de gaten houden qua hoge bloeddruk symptomen :( maar goed, we doen wat t beste is voor Flip!
    Ik duim voor je chocolic!

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Helaas nog niet veel vooruitgang. Zo mn vk maar eens bellen wat ze ermee wil.
    denk dat ze wel ff langs zal komen.

4. Soit

Soit Niet meer actief

@ sim88; dankjewel. Bevalling is ontzettend goed gegaan. S avonds al het gevoel dat de weeen toch echt begonnen. Uiteindelijk naar bed gegaan om te kijken of het wel echt zou doorzetten ( het was al zo vaak weer stilgevallen dus dan hoop je al niet teveel meer). Ging echt meer pijn doen, dus om 01.45 waren we in het ziekenhuis. Had toen 4 cm. Rustig de weeen opgevangen, ging goed. Ondertussen epidurale gezet. Helaas werkte die weer maar aan 1 kant, dus voelde de weeen er nog gewoon door. Tot ongeveer kwart voor 6 in de ochtend blijven steken op 6 cm. En toen ineens in sneltreinvaart, van 6 cm t/m geboorte in 3 kwartier! Ineens van 6 cm naar volledig dus. En toen binnen een paar keer persen was hij er. Dus alleen de laatste 3 kwartier heel veel pijn, bijna paniekerig zelfs omdat het zo snel ging. Gelijk ontzettend blij en opgelucht toen hij op mijn buik lag, compleet verliefd. Ben trouwens bevallen op 39.5.
    Ik ho dat het voor jou ook super snel begint en je lekker kunt genieten!!

@ choco; dankjewel. Het rommelt weer lees ik, ik duim mee dat het goed doorzet! Verloskundige nog langsgeweest? Sterkte!

5. sther3

sther3 Niet meer actief

Ja, je weet niet wanneer het gaat doorzetten, zeker als je al een poos voorweeen hebt. Onzekerheid is vervelend! Hier is t weer rustig, maar durf toch op een of andere manier niet meer alleen naar buiten. Schoonmoeder komt zo, hoop dat zij dan even mee wil boodschappen doen.
    Gelukkig viel het al met al toch mee je bevalling, geniet van je gezin!

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @soit: wat een verhaal. Fijn dat het uiteindelijk toch snel is gegaan! Lekker genieten nu.

@sther3: irritant he dat je niet zomaar weg durft. Gelukkig schijnt de zon en kun je ook buiten zitten. Nog ff volhouden!

Net controle gehad. Zit op 5 cm al! Nu wachten tot de weeen regelmatiger komen en de kleine actie onderneemt.. spannend!

7. Soit

Soit Niet meer actief

@ Sther; thanks. Hier ook de laatste week boodschappen niet meer alleen gesjouwd, toch fijner samen. Succes, hopelijk gaat het vlug doorzetten!

@ Choco; eindelijk dat gaat niet lang meer duren. wat goed, al 5 cm!! Heel veel succes! :)

8. sther3

sther3 Niet meer actief

Dan zit je al op de helft! Top!
    Dan moet t dit weekend toch wel gebeuren voor jou! Fijn vooruitzicht!
    Het is hier weer verdacht rustig, boodschapjes gedaan net met m'n schoonmoeder en ben alweer moe, half uurtje gelopen 😜

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Succes chocoholic,het zal ondertussen wel al gebeurt zijn!

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Haha was het maar. Weeen worden niet regelmatiger naar mijn idee..

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    He, frustrerend... Maar al 5 cm, dan kan het toch niet heel lang meer duren, lijkt me?

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja die 5cm komen ook deels door het strippen. Nu moet mn lichaam zelf sneller weeen laten komen zeg maar. Kan goed dat dit nog n dag duurt zo.. pff

13. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    @soit zo dat ging ineens snel zeg, snap ik dat je dan in paniek raakt. Gelukkig is het al bij al goed gegaan!

@chocoholic Oeeh je bent goed op weg meid! Nog effe doorzetten en dan heb jij gwn je kleintje in je armen! Succes meid

@sther hoe gaat het bij jou inmiddels met ontsluiting?

14. sther3

sther3 Niet meer actief

Vanmiddag is de vk geweest want voelde me ineens niet lekker, maar nog geen zorgen, wel hogere bloeddruk maar geen eiwitten in mn urine. Omdat ze gister al gestript had wilde ze nu niet toucheren maar ook niet echt weeen gehad meer dus ze dacht niet dat er wat veranderd zou zijn. Ze dacht wel dat t vandaag of morgen zou gaan gebeuren, heb anders sowieso zondag afspraak in t zkh voor ctg en echo.. Rustig aan doen, puzzeltje maken, beetje afleiding 😊
    Ohh, hopeloos, dus je weet nu nog niet wanneer t moet gaan beginnen.. :( we liggen gewoon morgen samen te bevallen in de hitte ;) wij hebben gelukkig een plafondventilator, haha.

15. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wat frustrerend allemaal zeg!
    Pfff en dan die hitte nog! Ik leef met jullie mee en ga duimen

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Inmiddels kan ik jullie vertellen dat vanavond onze dochter Yara is geboren!
    Eind vd middag kreeg ik weeen om de 5 min en hebben ze in het zkh mn vliezen gebroken. 1,5u later was ze er. Helaas moet ik wel een nachtje blijven ivm veel bloedverlies. Was ff schrikken maar gelukkig gaat nu alles goed.

Succes voor jullie ladies!

17. aleshanee

aleshanee Lid

12 dec 2013
    34
    0
    0

Gefeliciteerd en nu lekker genieten van jullie meisje! !

18. sther3

sther3 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Kanjer! Wat een mooie naam! Heerlijk nog zo voor het weekend en wat is het snel gegaan! Jammer dat je nog even moet blijven, gaat het weer goed nu?
    Geniet fijn van je mooie gezin!

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Inmiddels zijn alle fratsen verwijderd en zou ik alleen nog moeten plassen. Ze verwachten ons eind vd middag naar huis te kunnen laten gaan. Voel me goed dus ik vind het prima. De kleine doet het super!

20. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd! Leuke naam! Nu lekker genieten van jullie meiden:)

Deel Deze Pagina