Bedankt voor de tip choco! Dan ga ik het gwn vragen wat er allemaal mogelijk is! Aah wat lief mam! Ze zal het vast goed doen en je overal bij willen helpen. Heb jij eigenlijk al last van (voor) weeën of ander gerommel?
Heel af en toe wat gerommel..afgelopen nacht ook alleen toen begon Liva te huilen en hield het op..haha. Verder iets meer harde buiken maar eigenlijk weinig voortekenen! Jij wel? * pff ben blij dat deze warme dag er bijna op zit!
Nee weinig concreets! Wel idd vaker harde buiken en rugpijn. En meer afscheiding maar geen idee of dat een voorteken is. Elke keer als ik naar de wc ga hoop ik een prop tegen te komen haha, heb jij dat ook? Pfff nou wat jij zegt! Ik heb geen hekel aan warm weer maar nu vind ik het echt verschrikkelijk.
sther3: gefeliciteeeeeeeerd! Hier zit ik inmiddels op 15 dagen structureel regelmatige voorweeën. Vooral in de avond en nacht. 41 weken is nog heel ver weg...
Wij zijn gisterochtend uit het ziekenhuis gekomen, alles gaat goed. Afgelopen nacht alleen heel erg buikkrampjes, ontzettend zielig! Pff en dan is t vandaag ook zo warm, rustig aan dames. Mijn binkie ligt al in alleen z'n rompertje en een lakentje omdat het warm is.. Meer afscheiding had ik wel paar dagen ervoor, maar dan weet je nog niet wanneer het echt gaat beginnen! Chocolic, wanneer ging jij naar het zkh? Ik vond denk ik de autorit nog bijna het ergst van de hele bevalling, haha. Iedereen bij t zkh keek ook heel gek volgens m'n ma,( was natuurlijk precies bezoekuur..) ik in die rolstoel, fijn tijdens een wee, met alleen een hempje en een onderbroek aan, handdoek over m'n benen.. Haha
@sther: fijn om weer thuis te zijn he! Krampjesnacht is hier eergister geweest. Echt zielig ja. Gelukkig kan ik je zeggen dat dat vannacht als het goed is beter moet gaan. Hier nl de eerste rustige nacht geweest! Was bij onze oudste ook zo. ik ging naar het zkh met weeen om de 5 min. Maar ik liep zelf gewoon binnen omdat ik er weinig last van had. Mij keken ze ook gek aan en ik kreeg zelfs opmerkingen dat ik er nog vlot bij liep. Maw 'daar heb je er weer zo een die met 2cm meteen hierheen komt'. Ze keken 1.5u later wel anders haha! Toen was de kleine er. @sim: afscheiding was ook meer bij mij ja. Die hoop op de prop had ik ook haha! Heb je al controle bij de vk gehad? @mam: wat kunnen slapen? Pff ik moet echt an jullie denken met dit weer joh! Hopelijk staan overal de zwembadjes op en liggen er genoeg ijsjes @libra: komt goed! T gaat straks sneller dan je denkt. Probeer lekker je rust te pakken hoor en laat je verwennen! Niet teveel doen met dit weer!
@sther wat sneu voor de kleine man. Hopelijk knapt ie snel op! Drinkt ie verder goed? En hoe gaat het met jou zelf? @chocoholic fijn om te horen dat het goed gaat met jullie meisje! Ik moet morgen naar de vk ben benieuwd of dat iets gaat opleveren. Maar ben bang dat strippen niet gaat gebeuren want mijn vriendin heeft zelfde vk en is overtijd gegaan en tegen haar hebben ze gezegd pas bij 41,5 te strippen. Maar ga het toch vragen, misschien bekijken ze het anders bij mij. Inderdaad zwembadje op, veel ijsjes en een waaier in de buurt! Succes meiden, houden jullie het nog vol? Geen vorderingen meer bij iemand?
Hoe ver van tevoren hadden jullie die afscheiding trouwens? Want ik denk dat het nu al een week ofzo is bij mij. Ik weet dat het allemaal geen fuck uitmaakt maar goed om te lezen dat het een teken kan zijn van een begin. Hihihi we putten overal hoop uit
Nou hele tijd geleden dat ik hier ben geweest. 26 mei in de ochtend gestript en toen zei je nog hoop dat het iets doet. De volgende ochtend ben ik na een bevalling van 2,5u bevallen van onze prachtige dochter. Alles gaat hier goed, ben dus niet meer ongeduldig hihi. Met jullie ook alles goed?
@sther3: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje! Wat rot dat hij vannacht zoveel last had van krampjes. Ik werd vannacht wakker met menstruatiekrampen en sinds vanochtend verlies ik veel taai gelig en doorzichtig slijm. Vanochtend ook bij de verloskundige langs geweest en baby ligt nu volledig ingedaald! Heb nu ook weer last van een zeurende buikpijn..
Zojuist bij vk geweest, strippen doen ze helaas pas als je overtijd bent. Alles zag er verder prima uit, baby ligt mooi vast in bekken. Het is gwn afwachten tot de kleine zichzelf aan gaat kondigen! Hoe is het bij jullie dames?? En hoe gaat het met de kersverse moeders en baby's?
Gefeliciteerd! 2,5u is ook snel! fijn dat alles goed is. Lekker genieten! @sim; he balen. Is maar net wat je vk vindt denk ik. De 1e keer strippen bij mij was met 39-5. Maar omdat ik al bijna 2cm had en er zoo klaar mee was heeft ze het gedaan. Succes.. hopelijk komt de kleine snel!!
@chocoholic ja mijn vk zei dat het weinig zinnia's omdat het m'n eerste kindje is. Ze zei dat ik er waarschijnlijk alleen maar ongemak van zou krijgen en dat het toch weinig zou doen @libra onze kleintjes zullen het nog wel heel fijn vinden bij ons. En we moeten maar denken dat elke dag dat ze langer blijven zitten beter is voor kindje. Zit niks anders op helaas! Hou vol meid
Sim88: Yup, ik weet het. Daar heb ik me dan ook maar op ingesteld. Met de eerste duurde deze fase alleen dik 5 weken en toen hebben ze me alsnog ingeleid. De natuur is grillig en zo. Het enige vervelende is dat het zo vreselijk vermoeiend is om nachten slaap te verliezen aan voorweeën.
Pff ik kan me er iets bij voorstellen! Ik heb nog niet zoveel voor weeën en ik wordt er al stapel van. Hoop dat je zo snel mogelijk verlost wordt door moeder natuur of niet.
Hier zo'n anderhalf uur geleden wakker geworden van de rugpijn. Naar wc gegaan en slijmprop verloren. Nu constante rugpijn met af en toe buikpijn, wee? Ik vind timen ook heel moeilijk nu nog. Verlies constant grote hoeveelheden slijm. Nu maar gwn aan de gang met wat opruimen, voel ik me het prettigst bij en maar hopen dat het door gaat zetten!
@Libra, vervelend die voorweeen! Maar hopelijk niet voor niks en krijg je zo al mooi wat ontsluiting. Volgens mij waren wij van de eerste ook samen zwanger?? @Sim88, Spannend! Hopelijk zet het lekker door! Hier van de week ook wat voorweeen, maar helaas niet doorgezet. Vandaag 38,3 dagen zwanger... onze eerste werd op deze dag geboren.. dus kan zeggen dat dit mijn langste zwangerschap is Heb ook zomaar het idee dat het nog wel eens ruim een week kan gaan duren.. bah! Wil ons meisje zo graag zien!
Mijn eerste is van januari 2009. De jouwe van 2012, aan je opschrift te zien? Ontsluiting viel vorige week nog tegen, maar ik moet straks weer naar de VK. Ben benieuwd of er iets is veranderd inmiddels...