Hier is het, kortweg gezegd, ***. Gisteren op mijn buik gevallen. Ukkie maakt het goed, gelukkig, maar mijn buik is nu nog gevoeliger dan hij al was en ik kan echt geen centimeter verplaatsen zonder weer in de krampen te schieten. Ik mag maandag naar het ZH om te praten... Ben benieuwd wat daar uit komt.
Wat vervelend Libra! Hopelijk kunnen ze volgende week wat voor je betekenen!! Hier net bij de vlos geweest, strippen wil ze volgende week evt. doen. Maar ze verwacht toch wel dat het dit weekend sowieso op gang komt..dus dat hoop ik dan maar Nu bij alles wat ik doe pijnlijke harde buiken ..heel irritant!
Jeetje wat schrikken Libra! Gelukkig is de kleine ongedeerd! Hoop dat het voor je gaat opschieten! Zo is het ook niet fijn meer! Ik hoop het voor je mam dat het dit weekend op gang komt!
Hier niet.. Wel wat gerommel. Gisteren opeens om de 3 minuten harde buiken, maar het zette niet door. Zou wel grappig zijn als de kleine maandag geboren word, want dan is mijn vriend jarig hahahaha.
nee! Wel de hele dag menstruatiepijn en constante rugpijn..die erger lijkt te worden.. Maar goed ik geloof er niet meer in 2 nachten terug ook enorm pijnlijke voorweeën gehad.. maar helaas was dus ook niks!
@Olifantje. Ik heb liever niet dat ons meisje maandag komt...dan ben ik zelf ook jarig bij jou rommelt het dus ook..irritant he..haha
Aan de ene kant is het niet echt praktisch om op dezelfde dag jarig te zijn, maar mijn vriend zou het niet eens erg vinden zegt hij. en je doet er weinig aan als het gebeurt.. Ben je misschien druk bezig geweest gisteren? Kan ook zijn dat je last hebt van rugweeën. Maar ik weet niet meer of die ook constant aanwezig kunnen zijn. Bij mijn eerste bevalling had ik alleen maar rugweeën en dat was echt verschrikkelijk. Hopelijk zet het door bij je!
Ach de verjaardagen vieren we sowieso wel samen denk ik Haha Nee ik ben al weken niet druk meer want dat gaat niet meer helaas. Het lijkt nu weer wat af te zakken dus zal wel voorwerk zijn Wie weet bevallen we beide maandag!
@Mam1988: En nog veel last gehad? Heeft het doorgezet? Hier is het nog steeds rustig met af en toe een harde buik. Wel vervelend dat wanneer ik buk, ik een beetje urine verlies. Gelukkig bestaan er inlegkruisjes.
Hier de rust weer volledig terug gekeerd op een paar harde buiken na.. Bah! Ben vreselijk moe en misselijk vandaag dus heb ook geen energie om te bevallen..haha! Inlegkruisjes zijn idd erg handig! ..hier zegt dochterlief al.."mama luier om!" Ben benieuwd wie van ons er eerst gaat zijn
Nou dames, ik denk dat ze toch op m'n verjaardag gaat komen Vanaf vanmorgen weeën en nu al een poosje vrij regelmatig. Net de vlos geweest en helaas pas 1/2 cm ontsluiting Ze denkt wel dat het doorzet dus dat is in elk geval wel mooi! Zo maar even een taartje eten en dan onder de douche! Wie weet zet het dan flink door!
Spannend!! Wel n mooi kado dan! Succes alvast. Hopelijk kunnen we hier snel een nieuw kleintje bewonderen!
Haha dus toch waarschijnlijk een verjaardagscadeau. Succes! Hopelijk zet het deze keer door en gaat de bevalling goed!
Gisteren om 17.31 is onze mooie dochter Jula Philine geboren, we noemen haar Julin! Alles gaat super, incl. de borstvoeding! Wel een pittige bevalling maar daarover later meer