Ongeduldig!

Discussion in 'De bevalling' started by Natascha8778, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Vanochtend controle gehad bij de verloskundige. Ik had haar gevraagd of het mogelijk is om eerder dan 41 weken zwangerschap te strippen. Normaal doen ze het niet, maar mijn bloeddruk was iets verhoogd en ik heb al een week last van kriebelhoest waardoor ik nog slechter slaap.. :x En codeïne mag helaas niet tijdens de zwangerschap.

Dus ze zei dat ze toch zou voelen en blijk al 2cm ontsluiting te hebben en de vliezen stonden ook al heel strak(?), dus ze heeft me gelijk gestript. Hopelijk zet het door want word helemaal gek van die hoest.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Vervelend die hoest!! Maar nu wel even spannend of het door gaat zetten dus. Wel fijn dat ze ff gestript heeft. Ik hoop voor je dat het nu dus gaat beginnen!!

3. Sim88

Sim88 Bekend lid

Oct 2, 2013
    933
    0
    16
    Oeeh spannend Olifantje! Hopelijk gaat het iets doen!
    En beterschap met die vervelende hoest!!!

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Spannend olifantje!! Ik hoop dat het je gaat 'helpen'! :)

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    En, en, en?? ;)

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Het strippen heeft inderdaad geholpen! Rond 10u gestript en 's avonds rond 17u kreeg ik toch last van pijnlijke harde buiken en de pijn trok ook langs mijn onderrug. 2 uur aangekeken en toen de verloskundige gebelt en die kwam langs en ik bleek 4 cm ontsluiting te hebben. :D
    Toen naar het ziekenhuis gegaan, daar heeft de verloskundige na 2 uur harde buiken weer gevoelt en helaas nog steeds 4 cm ontsluiting.
    Toen heeft ze mijn vliezen gebroken. (Kon toen pas omdat vriend nog op oppas thuis aan het wachten was)
    Ik ben dan onder de douche gaan zitten en toen ging het snel! De weeën werden steeds pijnlijker. :$ Rond 22u30 bleek ik 7 cm ontsluiting te hebben.
    Ik riep nog dat ik pijnstilling wou hebben, maar kon al niet meer omdat het zo snel ging. :)
    Na een paar keer persen werd ons tweede zoontje Milan om 1u17 geboren! 3530 gram. :D Gelukkig weer niet ingescheurd, alleen een schaafwondje. :) Om 4u 's nachts gingen we alweer richting huis..

Het is echt een schatje! :D De eerste dag was hij nog wat misselijk en dronk bijna niet, maar nu drinkt hij 30-40ml om de 3 uur.
    De eerste nachten kwam hij zelf rond 1u30 en om 6u30 begon hij toch weer trek te krijgen. :) Normaal moesten we hem 's nachts ook om de 3 uur wakker maken, maar ik sliep door mijn wekker heen en hij werd zelf niet wakker van de honger. :)
    Hij heeft wel wat last van krampjes, maar geven nu sinds 2 voedingen Infacol, even kijken of het helpt. :)

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Wauw! Gefeliciteerd!! Leuke naam! Is dan toch ineens snel gegaan he?
    Fijn dat alles goed gaat met jou en je zoontje. Hoe vindt de oudste het??
    Genieten nu hoor. Je weet waarschijnlijk nog vd eerste hoe snel alles gaat.

8. Sim88

Sim88 Bekend lid

Oct 2, 2013
    933
    0
    16
    Ooh super nieuws! Gefeliciteerd met jullie zoon!

Geniet van jullie kraamtijd!

Share This Page