Volgens mij ben ik gestript om te voorkomen dat er ingeleid hoeft te worden. Strippen kan verder geen kwaad, het kan stimuleert alleen iets extra. En ik heb ook wel het idee dat de verloskundige liever een natuurlijke bevalling doet, omdat dat meer geld voor haar oplevert. Meer natuurlijk dan dat ik in het ziekenhuis zou bevallen.
Ja, een slijmprop hoeft niet altijd bruin/rood te zijn. Kan ook gewoon wit/creme zijn Haha, lig dubbel hier om; the gates are open
Nou ik meld me ook maar, denk niet dat madame zich gaat melden de komende de dagen die zit nog veel te warm. Ach gelukkig gaat de zon schijnen de komende dagen denk ik dan maar. En dit belachelijke tijdstip pff ben klaar wakker .. IndieChick kan inderdaad je slijmprop zijn , ze zeggen dat het niks betekend maar toch lees je vaak dat het dan begint op deze termijn..
Hoop t voor haar. Bij mij wel toen avond slijmprop eruit hele nacht gerommel in mijn buik en in de vroege ochtend begonnen de weeën. Kan inderdaad ook zomaar nog weken duren. Hopelijk komt je ventje nu snel!
Bedankt voor de oppepper, dames! Er is wel wat gerommel, steekjes, krampjes en pijn, dus wie weet! Ik hoop wel dat het wat gaat worden, want ik weet toevallig dat mijn favoriete verloskundige vanavond dienst heeft.
Pfff hier nog zo'n ongeduldig iemand... Mag het dan vandaag please komen?!?! Sinds vanmorgen vroeg hebk laat van menstruatieachtige pijn en heel zere benen... Ook last van diarree... Lijkt me wel leuk om op de verjaardag van de koningin te bevallen! Hoop dat we allemaal niet meer lang moeten wachten!! Succes allemaal!!
Ha Indiechick, las net je post Overtijd. Kun je niet gestript worden? Hier ook vier dagen over tijd, als er dinsdag nog niets is wordt ik ingeleid. Voel me nog prima, maar het lijkt me ook niet ideaal als het kindje nog ruim een week blijft zitten natuurlijk.
Nou, dat willen ze dus pas gaan doen met 41+3... en het idee dat ik nu nog 10 dagen zou moeten wachten, maakt me echt gillend gek. Ik zit nu officieel gewoon echt niet meer lekker in mijn vel. Ben huilerig, slaap slecht en heb weinig tot geen eetlust. Ben bang dat als het zo doorgaat ik niet fit genoeg ben voor een bevalling. Hoe voel jij je?
Dan zou ik toch echt aan de bel trekken. Je bent iig niet te vroeg om de boel op te wekken. Kom voor je zelf op! Mijn verloskundige vertelde me afgelopen week nog dat het niet ideaal is om het kindje tot 42 weken of langer te laten zitten. Want de conditie van het vruchtwater, placenta etc. worden minder. En het kindje krijgt minder ruimte. En daarbij noem je zelf al; je houdt het zelf ook niet meer vol. Trek aan de bel! Hier voel ik mij lichamelijk prima. Ben nu wel beetje hangerig, vervelende, maar daar valt mee te leven.
Ik zou het idd aangeven indie jij voelt zelf t beste waar je grens ligt. Hier ook hangerig en last van mn rug en misselijk bah
Dames! Ik lig inmiddels met m'n prachtige dochter in m'n armen. Ben dinsdagavond bevallen. (40+2)Trekken jullie het nog? Ik ging om 16:30 uur nog naar vk die aangaf dat ik de komende dagen echt nog niet zou gaan bevallen. S nachts om 4 uur braken m'n vliezen. Zo snel kan het dus ineens gaan!! Succes met de laatste loodjes. Ze zijn vreselijk he