Gefeliciteerd puggie!! Geniet ervan!! Hier te horen gekregen dat ik woensdag ingeleid word als er nog niks is...m'n bloeddruk blijft te hoog... Ik blijf hopen dat het voor woensdag zelf komt!! Morgen komt de verlosk nog langs om te kijken of ze me kan strippen. Succes iedereen met de laatste loodjes!!
Puggie gefeliciteerd!! Ik vroeg me al af het met je ging, het was zo stil Ohw wat heerlijk je meisje in je armen! Is de bevalling verder allemaal voorspoedig gegaan? Geniet ervan!!!! Ik heb morgenochtend een afspraak in het ziekenhuis bij de gynacoloog, hoop wat meer te weten te komen over het hoe en wat..
Gefeliciteerd Puggie, wat heerlijk voor je! Hier heerst er een grote twijfel of mijn vliezen nou gebroken zijn of niet. Ik werd wakker met zeer pijnlijke weeën, wat nu zeer onregelmatig is en de ene wee is pijnlijker dan de andere.. maar is al meer activiteit dan eerst.
Puggie, van harte! Lekker genieten! Hier ook a.s woensdag een inleiding. Hoop nog dat het voor die tijd begint, maar ik heb er inmiddels een hard hoofd in Succes vandaag dames!!
Gefeliciteerd Puggie! Stiekem een klein beetje jaloers! Hier nog steeds aan het rommelen, hijgen en puffen maar helaas niet van weeen maar warmte. Hoop dat al onze ukjes nu snel komen!
Hier 39+4, gi is nav echo vastgesteld dat beebje nog erg ruim in het vruchtwater zit en dat de placenta nog perfect werkt. Enerzijds erg fijn, maar vlg het zhs ook een voorteken dat beeb geen enkele reden heeft om komende week al geboren te worden. Nieuwsgierige papa en mama staan niet hoog op zijn prioriteitenlijstje. De hik hebben, wiebelen en vruchtwater snoepen daarentegen wel hahaha
Stelletje eigenwijze kindjes hebben wij! hier 39+3, we lopen allemaal wel erg gelijk op he. Mijn zoontje kwam 1 dag voor de uitgerekende datum en ik denk dat ons meisje nu ook nog even lekker blijft zitten. Vind het aan de ene kant niet zo erg want manlief zit vanaf afgelopen vrijdag tot en met morgen ochtend in amsterdam voor werk. Dat is bijna 2 uur rijden mocht ik nu bevallen...
Gefeliciteerd Puggie! Geniet! Hier inmiddels 38+4, goede dag vandaag, vanmorgen nog een uurtje yoga gedaan en daarna met m'n moeder ramen gezeemd en huis gesopt.. Nu met de pootjes omhoog, ineens dikke voeten en enkels.. Ik dacht dat ik wel onder dat kwaaltje uit zou komen, maar helaas.. Dikke pech..
Op zich vind ik het ook niet erg. Heb behalve slecht slapen geen kwaaltjes of ongemak (afkloppen ). Alleen doordat meneer niet helemaal is ingedaald ben ik wat beperkter in mijn doen en laten. Zojuist maar de badkamer en toilet geschrobt, vriend weer blij straks als hij dat niet meer hoeft te doen. Nu met dit weer mis ik wel een tuin of balkon om lekker buiten te zijn zonder dat ik echt de straat op moet ergens heen.
Indie spannend!! Hahaha over dat top matras: m'n vliezen braken op de wc lol! Haha! Bevalling ging super. Weeën zetten alleen niet door: had 13 uur lang om de 7 minuten weeën die vet pijnlijk waren. Maar omdat ze niet snel genoeg kwamen wilde vk niet komen. Toen in eenweeenstorm gebeld dat ze NU moest komen want ik trok t niet meer. Vk kwam en zegt laconiek: nou denk dat je een gewoon een beetje overrompeld bent... Uuuuh ben ik dan zo'n watje dacht ik! Tootdat ze ging voelen en ik al 8 cm had!!! Dus met spoed naar t ziekenhuis, bad vol laten lopen en mocht meteen persen😄 na 1 uur en 15 min was ze er..... Hopelijk is een inleiding bij jullie niet nodig! Gaat het een beetje met deze warmte?? Lumiere: dat zeiden ze bij mij ook 😉 Natasha laat je t weten morgen?
Hey dames! Hier nog een ongeduldige Ik heb een dochter van 18mnd waarbij de bevalling (39+4) spontaan begon toen mn vliezen braken. Binnen 4u bevallen waarvan 2u geperst, meteen vol gas dus. Nu weet ik niet goed wat te verwachten en denk bij elk dingetje dat de kleine gaat komen. Vorige week al voorweeen gehad en nu weer wat harde buiken. Weinig geslapen vannacht wat ook niet echt helpt. Al maanden denk ik dat de kleine te vroeg gaat komen, maar nu begin ik er wel de pee in te krijgen hoor.. bahbah! Hoe gaat het met jullie?
Hallo iedereen, Hier ook een ongeduldige. Ben vandaag 39 weken + 6 dagen zwanger en ontzettend ongeduldig. Kan niet wachten totdat kleine Uk in onze armen ligt. Vanaf vorige week maandag vervelende (niet pijnlijke) krampjes, heel onregelmatig en harde buiken, waardoor je denkt dat het gaat gebeuren. MAAR ER GEBEURT NIKS! Ik was in de veronderstelling dat onze Uk eerder zou komen omdat hij of zij qua groei 2 a 3 weken voorliep, maar dat was dus een teleurstelling. Nu sinds vorige week ben ik een stuk onzekerder geworden over de bevalling en of ik of mijn lichaam het wel aankan... (omdat hij of zij er niet is).. pfffff wachten is dus echt niet aan mij besteed, dat weet ik dus zeker nu!
Haha herkenbaarheid. Was er ook van overtuigt dat de baby eerder zou komen, zeker omdat onze beeb ook voorloopt volgens alle schattingen. Al tig keer geroepen dat het 'komende nacht wel eens zou kunnen gebeuren'. Gelukkig voel ik mij lichamelijk nog bijna topfit, dus wachten geen ellende. Wel behoorlijk nieuwsgierig inmiddels en het zou stiekem toch fijn zijn als de beeb gezond en wel ter wereld is. Kunnen jullie nog een beetje genieten van de zon, of is het te veel van het goede? Geniet van de laatste loodjes en alle succes van de wereld als het zover is!!
Genieten vd zon lukt goed hoor! Al is het meer vd schaduw haha! Sinds vanmiddag echter op de loungeset in de serre ivm harde buiken. Minder leuk.. gisteren ook wat zeer pijnlijke aambeien kado gekregen. iemand tips? Ben bang dat ze met de bevalling alleen maar groter worden. Smeer al weken Curanol maar nu trekken ze niet weg! Bleh!
Oh man, ja, aambeien, die heb ik ook al een paar weekjes en lijken nu steeds erger te worden. Ik vind de warmte echt niet te trekken, maar mijn ouders waren hier vandaag om me gezelschap te houden en ze hebben een reusachtige parasol voor ons gekocht! Jeeej! Heb inmiddels nog af en toe een weetje gehad, maar niets regelmatigs... niets om van onder de indruk te zijn. Verdorie, ik dacht vanochtend echt dat het begonnen was, maar niets is minder waar. Is wel zielig, want mijn ouders dacht ook dat het menens was en hebben een hotelletje geboekt in de buurt, maar ja, zoals het er nu naar uitziet gaat er weinig spectaculairs gebeuren en ze moeten dinsdagavond sowieso weer richting huis, omdat er woensdag gewerkt moet worden.
Indie yay!! Hahah eindelijk Rest van ons nog even afwachten Zijn de weeën al begonnen indie? Hier de hele nacht wakker geweest van de pijn in mijn rug en buik, de verloskundige dacht dat het wel eens begonnen zou kunnen zijn rond half 6 inslaap gevallen en half 8 er weer uit voor de afspraak bij de gynaecoloog. Verder niks meer gehad vandaag... valse start..
Nee, nog geen weeën, dus vriendlief en ik gaan zo proberen nog wat slaap mee te pakken. Ik dacht ook een valse start te hebben Natascha, dus wie weet!