Hoihoi, Wie gaat er ook deze ronde proberen met tarwekiem olie capsules? Ik heb ze gekocht vandaag... Verder nog positieve verhalen hierover?
Einde van 2de ronde ermee begonnen & in ronde 3 zwanger! Ook deze ronde conceive plus glijmiddel gebruikt, granaatappelsap gedronken, terug begonnen met sporten e.d Zal ook wel wat geholpen hebben, maar ben toch heel positief over de tarwekiem!
Wij hebben ook een speciaal soort glijmiddel wat kan helpen om zwanger te worden... Ben alleen de naam kwijt maar kan best eens dezelfde zijn als die jij gebruikt Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat ik binnenkort ook een positief verhaal kan vertellen.
Hier ook gisterav begonnen. Daarnaast ook t sporten weer aant oppakken en starten met inwendig gebruiken van pre-seed. tarwekiem is naar mijn idee goed voor je baarmoederslijmvlies, ik meende dat teunisbloem invloed kan hebben op je cyclus. Toch?
De vorige keer ben ik het in de vierde ronde gaan gebruiken en toen was ik ook inderdaad zwanger. Ik weet niet of het door de tarwekiemolie kwam, maar ik had toen het idee dat het steeds fout ging bij de innesteling. Nu weer de eerste drie rondes niet zwanger en net begonnen aan vierde ronde; heb de capsules maar weer gehaald. Wie weet.
Het enige dat die capsules kunnen doen is het opheffen van een tekort aan gezonde vetten in je lichaam. BMS heeft vetten nodig. EXTRA groei van het BMS: zorgen de capsules niet voor. Vetten uit voeding (noten/vis/olijfolie) worden beter opgenomen en zijn daarom altijd beter dan die capsules.
Ik heb idd ook het idee dat het fout gaat bij de innesteling omdat ik wel steeds het idee heb dat er iets aan de hand is in mijn buik en ik ook al 2x echt dacht zwanger te zijn. Proberen kan nooit kwaad
Tsja voor mij zou dat sowieso wel goed zijn. Ben nogal een kieskauw en ik weet dat ik daar zelf iets aan moet doen, maar het lukt maar niet.
O, echt waar? Hoe weet je dat? Ik had nl. het idee dat de vorige keer mij afscheiding ook echt anders was.
Veel gesproken met voedingsdeskundigen en fertiliteitsexperts. Anders was ik er ook aan gegaan Ik heb veel gehad aan Notenmixrepen van zonnatura; pinda's, amandelen en pompoenzaden. Lekker, gezond en de goede vetten die je lijf goed kan opnemen. Ongezouten noten en zaden door salades en pasta's kunnen ook natuurlijk.
Kun je ook door deze capsules geen eisprong meer krijgen of verlaat? Nu dag 16 en nog geen positieve ovutest
Ik had mijn ei ongeveer 4 dagen later, maar zat nog maar in de 3de ronde en ik was al heel onregelmatig.. Weet niet of dat door de tarwekiem kwam!
Toch lees ik veel reacties op internet van mensen die al een paar rondes bezig waren en uiteindelijk toen ze tarwekiemolie slikten waren ze zwanger.. kan toeval zijn maar over andere dingen lees je minder goede verhalen.
Ik krijg mijn eisprong niet later door de tarwekiemoliecapsules. Vandaag positieve ovulatietest en zit op Cd 15, normaal eisprong op cd 17...
@Beatuy; die hadden dan waarschijnlijk een groot tekort aan vetten en dan helpt die olie natuurlijk wel; beter is alsnog om het dmv gezonde voeding en de vetten die daarin zitten te realiseren. dan was het misschien sneller gegaan. Ook is het vaak zo dat stellen die lang bezig zijn dan ook weer aan een ander medicijn zijn (hormonen spuiten; zijn meerdere soorten) en dat maakt vaak het verschil. Het is dan soms toeval dat ze ook aan de tarwekiem zijn gegaan. Anders zouden artsen dit allang standaard eerst geven voordat ze aan intensieve behandelingen beginnen. Het kan je eisprong niet uitstellen/voorkomen Maybee. Dan is er iets anders aan de hand.