Ongeduldig!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sally1980, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Gewoon nog even door testen dan zul je je piek vast vinden.. kun je gericht vrijen ;)
    Je ronde is niet voorbij! Als je je piek hebt tgevonden springt je ei normaliter binnen 24 tot 48 uur dus als je een knaltest heb is het tijd om je man te versieren.

Succes meid en wie weet over n paar weken een mooie knal zwangerschapstest :)

2. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    minimaal 0,2 graden omhoog...

3. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat vervelend! Snap dat je wel beetje teleurgesteld bent...
    Ik vind took verwarrend hoor.. Ik heb ook wel eens iets gelezen waardoor ik dacht dat je ook testen hebt waar streepjes oplopen / steeds donkerder worden..en dat je daardoor weet dat je piek er bijna aan komt..
    Maar weet niet of dat nou klopt...
    Ik heb vorige maand ovulatie testen van predictor gebruikt en daar was t idd zo hoe hierboven wordt beschreven.. Het test streepje moet even donker of donkerder zijn dan de controle streep en dan heb je je vruchtbare piek. Volgens mij zegt t daardoor niks als het streepje lichter is...

4. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overigens... Niet getreurd hoor, het komt vast goed! :)

5. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
    Heb besloten, na deze ovu test en nog een zws test voor de zekerheid (die negatief was), om nu alles even los te laten.
    Ik wil zo graag snel zwanger worden, omdat een dierbare van ons ernstig ziek is. Ik merk alleen dat mijn psyche nu de baas is over mijn lichaam, zo het lijkt. En dat is natuurlijk niet goed.

Dus ik ga niet zoveel meer op het forum zijn.. Lijkt me beter... Uiteraard laat ik iets horen wanneer mijn lijf weer op orde is!
    Iedereen succes en sterkte met alles!!! Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve zws test! x

6. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het... Weet niet of je dit nog leest, maar Succes met alles!

7. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hee! Over de tarwekiemolie, je had daar vast ook mijn reacties gelezen? ;) Ik had dat dus een maand gebruikt voorafgaand aan dat we zwanger wilden worden en in de cyclus dat ik uiteindelijk zwanger werd. Ik weet natuurlijk nooit of de tarwekiemolie daarbij heeft geholpen, maar toch ben ik wel snel zwanger geworden! Misschien inderdaad heeft het voor jou (ook) zin.
    Ja inmiddels dik een week verder, geeft meer vertrouwen. Ik hoop voor je dat je deze cyclus zwanger wordt, nog paar dagen en dan heb je weer een eisprong?

8. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sally, sterkte! Verstandig van je om even niet op het forum te zitten, even op andere dingen focussen. Ik gun je snel een positieve test.

9. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve allemaal!

Moet toch nog even van me afschrijven.... Gisteren had ik mijn enige en eerste positieve ovulatietest. Geen overtuigende, maar heb helaas geen foto... Ik voelde de eisprong ook, althans het leek zo. Gisterenavond ineens echt pijnlijk onderin mijn buik. Voelde als eisprong. Vandaag nog een ovulatietest gedaan. Negatief.

Dus één test, niet echt overtuigend... Zou het dan nog niet op gang zijn? Ik word er wat chagrijnig van... En angstig... Al weet ik dat ik nog maar kort gestopt ben met de pil en er anderen zijn die veel grotere problemen hebben. Maar toch maak ik me zorgen...

Manlief zegt: klaar nu met testen en al die onzin. We gaan nu tot rust komen en wachten op je eerste menstruatie en van daaruit gaan we straks verder. Maar je moet nu loslaten.

Ik weet dat hij gelijk heeft.... Maar het lukt niet echt...

Hopelijk met jullie alles goed! Bedankt voor het lezen! x

10. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Van je afschrijven is altijd fijn. Hoe staat je man erin? Ik lees uit je woorden dat hij nuchter en geduldig is ;) Mijn man is zo, altijd nuchter, zelf heb ik de neiging om achter elke symptoom iets achter te zoeken en me snel zorgen te maken (meestal ongegrond, maar toch). Mijn man kan daar dan niet zo goed in meegaan, dat is aan de ene kant heel fijn en goed maar aan de andere kant heb ik wel behoefte om toch erover te praten. Zo'n forum als dit is dan handig :)

In ieder geval, hoe bedoel je dat je ovulatietest niet overtuigend was? Is het lijntje steeds donkerder geworden en had je gisteren ineens een negatieve test? Dan kan het inderdaad zijn dat je dus je ovulatiepiek hebt gehad. Maar anders, als hij niet overtuigend was dan lijkt me hem ook niet positief..? Welke testen gebruik je? Ik had zelf voor mijn laatste cyclus van clearblue, erg duur, maar ik had behoefte aan zekerheid (in plaats van turen naar streepjes, en dan erover twijfelen). Bij bol.com kun je er een heleboel bestellen en daar vind ik prijs nog meevallen..

11. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai mams,
    Mijn man is idd rustig en geduldig, maar maakt zich wel zorgen om mij. Ik kan soms nogal erg in iets op gaan, zullen we maar zeggen haha. Ik heb hetzelfde met me zorgen maken en dat manlief dat niet echt begrijpt. Hij denkt dat ik met al dat nadenken juist de boel tegen houd.
    Ik heb de kv testen gebruikt. De test die ik als positief zag had de streepjes bijna even donker, de tweede streep was fractioneel lichter, maar denk wel dat het mijn piek was. Alleen was mijn man aan het werk de afgelopen dagen, late diensten, dus is er niks van klussen gekomen helaas. Plus dat hij echt wil dat eerst mijn menstruatie komt, omdat ik anders hele dagen in spanning zit continu. Terwijl ik mss nog niet eens een eisprong heb gehad.

Maar hoe gaat het met jou? Hoop goed!

12. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Sally,
    Hoe gaat het met je? Ik herken wel een aantal dingen in je verhaal.. Vooral de reactie van je man. Mijn man is er ook wat nuchterder in. En denkt soms ook dat ik er teveel mee bezig ben en dat daardoor de menstruatie uit blijft of later wordt bijv... Maar ja het is zo lastig om er niet zoveel mee bezig te zijn!
    Ik weet niet hoe t bij jou zit..je zou denken dat zo'n test het toch wel goed weergeeft dat je toen je piek hebt gehad. Geef het weer even de tijd, want als dat zo was zou je ongeveer na veertien dagen je menstruatie morgen hebben toch? Lastig hoor.. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen want ik weet zelf ook dat het makkelijker gezegd is dan gedaan om er niet teveel mee bezig te zijn.
    Wij zijn deze ronde ook met ovulatietetestjes bezig. Omdat we toch graag de optimale kans willen hebben. Ik heb nu drie dagen getest maar piek nog niet gehad. Hoop dat ie nog komt en niet toevallig voor die drie dagen geweest is..maar we wachten maar af..
    Meis, ik hoop dat t goed gaat met je en je cyclus binnenkort goed op gang komt! Liefs

13. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag AvG,

Bedankt voor je lieve berichtje! Grappig dat blijkbaar veel mannen zijn zoals de mijne en veel vrouwen zoals wij haha! :D

Alles ok hier, al blijf ik met mijn gedachten bij zwanger worden en mijn cyclus. Op dit moment hoop ik vooral dat ik eind volgende week ongesteld wordt. Zwanger zijn zit er in principe niet in, want we hebben niet op de juiste dagen geklust. Al zegt het me op dit moment maar weinig allemaal, omdat het totaal niet duidelijk is wat er zich in mijn lijf afspeelt. :(

Jullie dus ook met ovulatietesten bezig? Geeft toch een soort van houvast he? Heb je al een knaltest te pakken?
    Ik denk wel dat die van mij, van zaterdag 21-11, inderdaad positief was. Als ik tenminste de foto's op het gedeelte "testen" bekijk van het forum. Ben benieuwd wat er dus eind volgende week gebeurd.

Mijn man zei ook, vanaf dat moment kunnen we samen gericht, met wat minder onzekerheid, doorgaan met zwanger worden.

Ach, daar heeft hij ook gelijk in! :)

Succes deze ronde he! Liefs x

14. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Sally,

Bedankt voor je berichtje!
    Ja die ovulatietesten geven inderdaad toch wat houvast ... Omdat je eigenlijk maar een paar uur per maand op je vruchtbaarst bent, vonden we het toch wel de moeite waard om te proberen. Zeker ook omdat mijn cyclus niet iedere maand precies even lang is ...
    Afgelopen week had ineens een positieve test! Dus we hebben de kansen gepakt die we hadden ... En nu maar afwachten. Verder heb je het niet in de hand helaas. Wel ben ik ook begonnen met tarwekiemolie slikken en ik drink sowieso granaatappelsap. Geen idee of het helpt, maar ik lees er goede verhalen over, en kwaad kan het sowieso niet..
    Daarnet had ik ineens toen ik naar de wc ging een heel klein beetje lichtroze slijm.. dan denk ik al; oh daar gaan we weer met alle gedachten.. Wat zou dit zijn? Innesteling lijkt me nog wat vroeg aangezien vrijdag mn eisprong was.. Of zou het nog wat bloed van de eisprong zijn..? Nou ja, afwachten maar weer!

Heb jij inmiddels wat rust? Het zou idd fijn zijn dat er een menstruatie op gang komt. Dan kunnen jullie idd daarna wat gerichter aan de slag .. Ga je dan ook weer ovulatietestjes gebruiken?

Xx

15. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend AvG, misschien lukt het deze ronde dus! Ik gun het je echt! Gek he dat direct je gedachten weer "een loopje met je nemen" als er maar iets gebeurd wat afwijkt van wat je verwacht, zoals lichtroze slijm.

Hier gaat het wel goed, heb met manlief afgesproken dat we even wachten met onveilige sex totdat ik een keer ongesteld ben geweest. We hebben de 15e voor het laatst onbeschermd sex gehad. In theorie kan ik zwanger zijn, eisprong was ongeveer 6-7 dagen later, maar die gedachte laat ik eigenlijk buiten beschouwing, want mijn gevoel zegt dat het niet zo is.
    De "afspraak" geeft naast onrust (ik wil zo graag!) ook rust. Even afwachten, lichaam laten resetten en dan ervoor gaan.

Geen idee of ik ovulatietesten ga gebruiken. Ligt eraan hoe de eerste cyclus verloopt denk ik. Voorheen had ik standaard een cyclus van 26 dagen met eisprong op dag 12 (een jaar lang). Die voelde ik ook echt. Dus ik hoop zo dat dit weer zo gaat worden, al is die kans misschien klein...

Dus we gaan samen wachten, jij op een klein wondertje en ik op mijn ongesteldheid haha!

x

16. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    #136 Sally1980, 1 dec 2015
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
    Goedemorgen!

Nog gedacht dat ik dit ooit zou zeggen: maar JIPPIE ik ben ongesteld! Cyclus 26 dagen! Zou mijn wens uitkomen, 26 dagen weer zoals voorheen? Dat zou super zijn! :)

Het is wel een heftige bloeding pfff...

Bij jou alles goed AvG? Wanneer kan je nu eigenlijk testen?

Knuffel!

17. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Gefeliciteerd sally dat is een hele opluchting

18. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Essie, inderdaad een opluchting! Hopelijk blijft alles een beetje stabiel en kunnen we nu echt voor de eerste ronde gaan!

Hoe gaat het met jou? Ook bezig voor de tweede toch? Herken je naam nog wel van de tijd dat ik bezig was voor mijn eerste, kan dat?
    Was 2013-2014 (geboren 17 januari 2014).

19. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Tijdje niet gereageerd.

Sally, super dat je ongesteld bent geworden! Fijn is dat. Nu kunnen jullie gericht bezig en heb je houvast. Zou toch mooi zijn als je nog dit jaar een positieve test in handen hebt ;) Maar het kan natuurlijk ook even duren. Succes!

AvG, wanneer is je NOD? Rond 5 december of niet? Sterkte weer met wachten. Dat roze slijm, dat is vreemd inderdaad zo kort na je eisprong. Het zegt waarschijnlijk niks. Heb je al wat klachtjes of symptomen? Ik hoop zo voor je dat je deze ronde positief test!

Ik ben inmiddels kotsmisselijk, net zoals zwangerschap van mijn zoontje. Beetje minder en ook wel zwaar met de zorg van mijn zoontje erbij. Maar het geeft wel vertrouwen en beetje zekerheid dat ik het wel goed zit ;) Moet nog steeds wennen aan het idee. Ik heb de 16e de eerste echo.

20. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Jaa dat is echt fijn!

Oohh wat grappig dat je t nog weet zeg mijn dochter is inderdaad maart 2014 geboren haha dus klopt
    Ik wil in jan stoppen met de pil en dan ook eerste natuurlijke menstruatie afwachten en dan wil ik ervoor gaan haha.
    Jij hebt dus ook gewacht tot je kleine 2 jaar is wat grappig
    Hopen op een positieve test gun het je echt

Deel Deze Pagina