2 dagen na positieve test toch ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sascha1, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha1

Sascha1 Lid

2 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik moest vorige week woensdag ongesteld worden... maar het bleef uit.
    Zaterdag ochtend een test gedaan. Echt een super licht streepje, we zijn er vanuit gegaan dat hij toch positief is... Alleen nu vanmorgen toch ligt ongesteld. Zou er nu toch wat zijn geweest of niet?:(

2. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Hoi Sascha,
    Ik zou even afwachten hoeveel bloed je verliest.
    Bij een licht streepje ga ik er ook vanuit dat het positief is, echter gaat het vaak helaas nog mis zo vroeg.

Het zou dus kunnen dat je even zwanger was, maar dit toch vroeg is misgegaan. Maar het kan ook om een onschuldige bloeding gaan, nog van de innesteling bijv. of een periodieke bloeding. (komt vaker voor tijdens de zwangerschap)
    Ik hoop voor je dat het onschuldig is. Echter, van bloed tijdens de zwangerschap word je altijd heel onzeker en dit is echt rot om mee te maken. Ik hoop voor je dat het nog goed zit. Misschien kun je morgenochtend nog een keertje testen op het zelfde tijdstip als je eerdere test, om te kijken of het streepje donkerder wordt. Dit zou dan een goed teken kunnen zijn.
    Wordt de test weer lichter en wit en krijg je nou veel bloed (een week lang ongeveer) met evt buikkrampen en evt ook stolsels en misschien ook een stuk of stukjes weefsel, dan is het waarschijnlijk een vroege miskraam helaas. Sterkte in dat geval, want ook al was het nog vroeg, je bent waarschijnlijk wel heel blij geweest met de positieve test en dat is gewoon verdrietig om opeens niet meer zwanger te zijn.

En je mag altijd de verloskundige of je huisarts bellen met vragen hierover. Of als je onzeker bent of je nog zwanger bent of niet.

3. Sascha1

Sascha1 Lid

2 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie!

Ja ik was er al vanuit gegaan en super blij al natuurlijk!
    Ik wacht het nog even af, en doe van de week nog een keer een test... en dan even afwachten wat eruit komt.

We hebben gisteravond wel seks gehad, zou het daarom misschien mis kunnen zijn gegaan? Ik lees overal dat seks niet kwaad kan, maar als je de volgende dag ineens ongesteld bent begin je toch te twijfelen...

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    tijdens mijn zwangerschap had ik ook regelmatig wat bloedverlies roze/rood als we seks hadden gehad of als ik had gepoept. Door de sterke doorbloeding kan er makkelijk een vaatje springen. Seks kan idd geen kwaad, maar het bloedverlies maakte mij zo onzeker dat ik de eerste weken geen seks meer wilde hihi. Dus het kan 2 kanten op. Weet niet hoeveel bloedverlies je hebt?

5. Veera

Veera Niet meer actief

Dit! Het ligt er een beetje aan, als t echt een menstruatie is dan was t vruchtje waarschijnlijk niet goed. Als t klein bloedinkje is kan het evt gesprongen vaatje of gevoelige baarmoedermond zijn
    Ik zou weer een testje doen in 1 dezer dagen

6. Sascha1

Sascha1 Lid

2 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt wel op een gewone menstruatie alleen niet zo erg als ik normaal heb de eerste dag...

Het lijkt meer op menstruatie van de laatste dagen zeg maar, het is niet veel, maar het is ook niet zo dat het echt weinig is...
    En nu op het einde van de dag word wel weer minder.

Ik denk dat ik het maar moet afwachten...

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    afwachten is idd het enige wat je kan doen, maar ook het meest moeilijke en rottige. Ik had het ook meestal een dagje en dan leek het ook op mijn laatste dagen ongi. Ik duim voor je meis echt waar

8. Sascha1

Sascha1 Lid

2 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja niks aan maarja er zit niks anders op.
    Dankjewel voor de berichtjes!

Deel Deze Pagina