Ongeduldig!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poolvos, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dag dames!

    Ik ben nieuw hier - lees al een tijdje mee, maar nu ook actief! Sinds een half jaar aan het proberen, met 1 vroege miskraam afgelopen zomer. Sindsdien nette regelmatige cyclus, maar geen succes. Gisteren weer ongesteld geworden. Voor 't eerst had ik deze maand veel klachten dacht ik; het zou wel eens.. ..maar niet dus! Dat maakt de teleurstelling wel groter & ik ben zo ongeduldig (nog 14 dagen tot ovulatie :( )

    Ik wilde het gewoon even van me afschrijven! Er zijn vast genoeg meiden die dit herkennen :) volgende keer beter; we geven niet op!!

    Ik kijk ernaar uit mijn ervaringen te delen & deel te nemen aan jullie gedeelde ervaringen!

    Liefs,
    Poolvosje
     
  2. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Gewoon doorgaan. Probeer er jiet teveel mee bezig te zijn. Ik vond het eerste jaar het moeilijkst.

    Na 3 jaar kan ik er een stuk beter mee omgaan
     
  3. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Positief blijven en probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. (leuk advies, lukt toch niet.. i know ;) ) ..
     
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hee!
    Bedankt voor de reacties! We blijven positief; en we weten natuurlijk dat we nog maar "pas" bezig zijn. Maar ongeduldig zijn we zéker!
    @catlady; ik zie dat jullie er ook al een lange weg achter jullie hebben. Hopelijk snel positief nieuws?! Iedereen hoopt natuurlijk 't beste; en dat wensen we elkaar ook toe!
    @prins; gefeliciteerd met de zwangerschap!! Heel gaaf; een tweeling! We duimen voor twee mooie gezonde meiden!

    Liefs,
    Poolvos
     

Deel Deze Pagina