Ik was dus 6 dagen over tijd. En voelde geen menstruatie aan komen. Vanmorgen werd ik wakker met lichte kramp. Een paar uur later een druppel bruinverlies op mijn maandverband. En nu hele ochtend niks meer. Behalve lage rugpijn. Moet ik dit zien als menstruatie?
Het lijkt wel op de aanloop naar een menstruatie, misschien is je cyclus een week langer dan anders? Anders een zwangerschapstest doen?
Nee,dit moet je niet zien als menstruatie.Je spreekt van een menstruatie als je rood bloedverlies hebt,dat minimaal 2 dagen aanhoudt.Een druppel bruin is geen menstruatie.Ik zou even afwachten of het doorzet.
Ik heb even gesnuffeld in je berichten om de aanloop naar deze vraag te achterhalen... Heb je al getest? Zo nee,dan zou ik dat zeker even doen
hier hetzelfde... ik was 2 dagen overtijd en vanmiddag helder rood bloedverlies en krampen.. ik heb de afgelopen dagen echt symptomen gehad die ik nooit heb gehad: pijnlijke borsten, pijn onderrug, maagzuur we dachten echt dat het raak was... wat wil deze bloeding zeggen? Het is wel minder en helderder rood dan ik gewend ben van mn menstruatie