Twijfels aan de kant, we gaan ervoor, nog tips??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lizzie93, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Hallo !! :)

De twijfels bij vriendlief zijn ook weg en we gaan er voor!

Nu lees ik van alles over tips en dingetjes om zwanger te worden,
    Ik drink al granaatappelsap van health people
    Slik vit D, foliumzuur en vit B
    Klaarkomen na vriend en een kussen,
    Warme voeten,

Misschien hebben jullie nog meer tips?

Ik lees weleens dat gemasseerd worden niet goed is,, nu is woensdag mijn eisprong (volgens planning) en vrijdag heb ik een massage staan,, maar afzeggen of zou het gewoon kunnen? Of zou ik het even bespreken met de masseuse?

Ik ben benieuwd! Heb er zo'n zin in!

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Ik zou zelf eerst gewoon gaan genieten van deze spannende tijd en seks hebben rond je vruchtbare dagen. Ik zie dat je cyclussen vrij regelmatig zijn dus dat is al fijn.

Om nou direct van alles uit de kast te halen terwijl jullie pas net beginnen vind ik zelf een beetje overdreven:).

3. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Ik snap je! Nou slik ik vit B en D al jaren ivm moeheid en zere benen. Dus ik heb m bij t lijstje, maar dat is niet speciaal voor het zwanger worden :)

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Oh ik bedoelde meer dat ik denk dat je voor nu al voldoende doet, meer dan wat je nu doet kun je niet doen:). Ik heb trouwens nog een massage gehad toen ik 5 weken zwanger was, ik zou deze dan ook niet afzeggen. Heerlijk ontspannen, dat werkt vast ook bevorderlijk voor een toekomstige zwangerschap!

Ik duim voor je dat het snel raak zal zijn.

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Tips;

Ehm.... "sexen"? Haha

Succes

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je verzekering voor 2017.
    In het beste geval beval je dat jaar en dan zou je al voor de dekking van de kraamzorg kunnen kijken en evt poliklinische bevalling.

7. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Ik slikte al een tijdje visolietabletten, vit b12 en vsm mama. Maar dat was ook omdat ik in december een miskraam heb gehad. En we het na vier maanden weer wouden proberen. En verder je voeten inderdaad warm houden en tien min blijven liggen met een kussen onder je kont :p. Of het er echt mee te maken heeft gehad dat ik toen zwanger ben geraakt geen idee. En idd je verzekering aanpassen. Beste verzekering is delta lloyd. Die vergoed namelijk ook de combinatie test. Maar goed ieder zijn eigen keuze. En om de dag seks. Succes :p

Deel Deze Pagina