Vroeg me af wel flesje jullie kleintje heeft? Ze hebben met Britt de Difrax geprobeerd maar die speen wil ze niet. Nu gaan ze dodi 1-2-3 speen.
Wij hadden de dodi 123 en dat ging heel erg goed. Maar misschien is het geen goede vergelijking, Tymen is "maar" 4 weken te vroeg geboren. Succes!
De difraxfles met een speentje (speciaal voor prematuren) uit het ziekenhuis toen hij net ging leren drinken. Ik heb ze ook nog meegekregen uit het ziekenhuis toen Colin ontslagen werd. Toen hij een aantal weken thuis was lukte het met de difrax speen!
Ik heb echt van alles in huis gehaald. Maar ik ben heel blij met de fles van Avent En bij gewone flesjes heb ik een speen met drie gaatjes gekocht. Daar heb ik me overigens een rotje naar gezocht, maar bij DA verkopen ze dat het is van nutricia of nutrilon ik weet het even niet meer. In het zh gebruiken ze ook spenen met drie gaatjes trouwens. O, en zo'n drie standen speen van bibi heb ik ook twee dagen gebruikt. Waardeloos. Ongemerkt draai je toch met die fles en zodra er melk instroomt kan je niet meer zien op welke stand hij staat. Linda
Ik heb vanaf het begin de Difrax S fles met S speen gebruikt.Hij was 6 wk tevroeg.Heb de 123 gehad maar die vond hij te lang en met de M gaat het te snel.Nu ook nog.
Lynn is geboren met 35.3. Ze drinkt heel goed uit de 123 speen die we uit het ziekenhuis hebben meegekregen. Nu drinkt ze ook goed aan wel met een tepelhoedje. De speen van Avent pakt ze nog niet. Nu toch maar een 123 van Avent erbij gekocht, even kijken hoe ze het daarmee doet. (ze krijgt 2 voedingen per dag uit de fles, om ervoor te zorgen dat ze toch genoeg voedingen binnenkrijgt) Groetjes, Mayke