Goed dat je zo aan elkaar denkt meis! Dit is ook wat ik met mijn voorgaande post bedoelde. Door druk te zetten ontstaat alleen maar wrijving en dat is nu wel het laatste wat je wil toch?
Jullie hebben gelijk, dat is ook niet de manier natuurlijk. Ik heb de laatste IUI ook gedaan alleen omdat het ziekenhuis het wilde, en niet omdat ik er zelf heil in zag. Was overigens ook een drama, mijn vriend had heel graag al verder gegaan alleen maar om mijn gemopper niet te horen Ik vind het beleid met IUIs in Nederland sowieso stom -.- Maar ontopic; ik hoop dat je snel verder kan of dat dat wondertje tóch nog...
Ik vind het sowieso al gek dat ieder ziekenhuis een ander protocol heeft voor wat betreft IUI’s. En idd, de gynaecoloog denkt dat er nog hoop is voor ons met IUI. Denk ik ook anders over hoor, haha. Geen wondertje hier deze ronde hier in ieder geval. Vanmorgen de thermometer er naar weer eens bijgepakt en een waarde van 36,61 op cd 28 is bij mij geen goed teken. Dus verwacht woensdag of donderdag mijn menstruatie. Liep jij niet bij het Radboud trouwens? Is daar een wachtlijst voor IVF/ICSI?
Ja ik loop bij Radboud, toen ik startte was er geen echte wachttijd, maar het duurt wel even voor je de afspraak hebt gehad voor de intake etc, dus een paar weken ben je al met al wel kwijt. Dan heb ik het over wachten op de eerste afspraak, bloed prikken en sperma inleveren, tweede afspraak waarbij ze dan officieel zeggen dat je ivf gaat doen, dan intake en dan hangt het er vanaf wanneer je ongesteld wordt. Maar geen wachttijd in de zin van 'kom over 3 maanden maar terug dan hebben we plek'. Ik verwacht er volgende week weer te zijn, mijn menstruatie verwacht ik ook woensdag of donderdag en dan start ik met de ronde voor de laatste cryo. Dan zal ik wel even vragen aan de balie of er ondertussen wel een wachttijd staat.
Hm oke, goed om te weten. Lief dat je het wil vragen! Wel weer spannend om te beginnen met de tp lijkt mij? Hoe lang heb je inmiddels rust genomen van het traject?
Volgens mij had ik 28 juni de curettage, dus 2,5 maand.. Ik had 1 cyclus eerder kunnen beginnen, maar dat kwam zo dramatisch uit qua timing dat we nog maar een cyclus hebben gewacht. Ik ben heel blij om weer te kunnen beginnen, maar zo gespannen om dat vooruitzicht te hebben van ellendig voelen. Ik heb heel veel last van de medicijnen, dus het is geen pretje. En dan vind ik "er naar uit kijken" misschien nog erger dan daadwerkelijk er middenin zitten Maar we blijven positief! Kan me niet meer herinneren na hoeveel dagen de eerste echo is, maar als ik er ben vraag ik het even voor je.