Baby met spreidbroek vervoeren..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samama, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Aanstaande dinsdag krijgt onze kleine meid een spreidbroek omdat ze heupdisplasie heeft. Nou zei de orthopeet gisteren dat ik haar niet meer in de maxi-cosi kon doen en ook niet in de wagenbak, maar hoe moet ik haar dan meenemen? Kan iemand met ervaring hierin advies geven hoe we dat kunnen doen ( haar gewoon in de maxi meenemen )? Want volgens mij moet dat wel kunnen... toch?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mij kan het wel maar met een opgerolde handdoek onder de beentjes.

Er is ook een forum over heupdysplasie, misschien daar even lezen over hoe je je kindje moet vervoeren.

3. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai,

Wij deden bij Sanne een dekentje in de MaxiCosi.
    Zodat ze er een beetje hoger in kwam te zitten.
    Het is een beetje passen en meten, maar het is goed te doen hoor.
    In de wandelwagen bak paste het bij ons net.
    Vraag voor de zekerheid even of je nog een dekentje oid onder de kuitjes moet leggen van Nikita als ze naar bed gaat. Werd ons wel geadviseerd ivm evt afknellen.

Groetjes,
    Hillegonda

4. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.734
    2.416
    113
    Dat is helemaal niet zeker hoor, dat het niet meer past. Onze dochter heeft van haar 3e tot 7e maand 23 uur per dag een spreidbroek aan gehad en heeft al die tijd nog in de maxicosi gepast. Nu is zij niet groot en heeft waarschijnlijk niet zo'n lange benen, maar toch. We hadden er toen wel de vulling die onder de verkleiner zat weer in, zodat ze lekkerder lag. Maar als het niet meer past, kun je de mc inderdaad opvullen met een handdoek of dekentje zodat de beentjes hoger komen.
    En hoe kan die orthopeed zien dat ze niet meer in de wagenbak zal passen? Onze dochter paste in het begin ook nog. Op een gegeven moment zijn we overgestapt op de wandelwagenzit en dan plat, maar dat was ook omdat ze ouder werd en zo meer kon zien.

5. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ja wij deden ook een opgerold dekentje onder haar bibs ging goed hoor.

Deel Deze Pagina