Hoi! Ik geef mijn dochter dus bv. Ik kolf maar weinig, moet vaak twee keer kolven voor een voeding. Als ze gewoon bij me drukt laat ze er drie uur tussen, en ze slaapt verder het klokje rond. Ze heeft de laatste tijd alleen geen geduld om rustig te drinken. Neemt een paar slokken, laat weer lis, neemt nog een slok De luiers zijn nu ook groen ipv geel. Ze krijgt nu anderhalve week wat groente, ik weet dat het daarvan ook van kan verkleuren. Maar toen ze drie avonden geen hapje kreeg omdat ze koortsig was, bleef de luier groen. Ik zou graag nog doorvoeden, maar wil wel dat m'n dochter alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt. Vk had mij na haar geboorte verteld dat dit niet het geval was als de ontlasting groen werd, dan moest ze langer aan de borst om de voedzame melk te drinken. Dit lukt dus niet, omdat ze snel afgeleid is (maakt niet uit of ik in een drukke/rustige omgeving zit overigens ). Wie heeft er tips? Bedankt alvast.
Op deze leeftijd wordt er steeds meer interessant. Dat ze dus niet meer de aandacht erbij houdt is een bekend probleem. Kleur van de poep is volgens mij nu minder belangrijk (maar ik sta open voor correcties), hoeveelheid plasluiers zegt meer. Hoe tevreden is ze verder? Ik heb de neiging te denken dat het wel normaal klinkt. Sowieso is ze waarschijnlijk krachtiger geworden, dus goede kans dat ze effectiever drinkt.
Ze is best tevreden, lacht veel en ontwikkeld zich goed. Vorige week bij cb 67,5 cm en 6675 gram, lengte op de plus 0,5 lijn, gewicht op de min 1 lijn. Was prima volgens cb arts. Dank je wel voor je reactie, fijn om te horen dat t goed klinkt!