CD 13.....en toen was er bloed

Discussion in 'Zwanger worden' started by 1eKruimeltje, Jan 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze maand na 22 dagen al ongesteld geworden. Ik had het niet eens in de gaten. En nu op dag 13 ineens helder rood bloed. Wat zou dit nou weer kunnen zijn.

2. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

Feb 11, 2013
    547
    72
    28
    vreemd zeg terwijl je echt wel een nette cyclus hebt

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Is het veel? Of maar een beetje.

Want het zou anders heel goed een ovulatiebloeding kunnen zijn en dat is niet raar ofzo hoor.

Je schrijft trouwens: deze maand na 22 dagen al ongesteld geworden.
    Aan de cyclussen onder je banner te zien, is dat al eens eerder gebeurd.

Maar nogmaals, ik denk dat als je nu een kleine bloeding hebt, het van je eisprong komt. Als dat zo is, dan zou je dus over 14 dagen (al dan niet!) echt ongesteld moeten worden....

4. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het best veel maar misschien komt dat omdat ik het nooit eerder heb gehad. Ik ging rond half 7 vanochtend naar het toilet en het drupte er echt uit (sorry voor de details). Heb maanverband in gedaan. Ik ben denk ik een halfuurtje weer naar het toilet geweest en het drupte er nog steeds uit.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm...dat is dan wel een beetje apart inderdaad.

Je vorige ongesteldheid was wel een gewone echte ongesteldheid? Omdat je daarvoor vrij normale cyclussen hebt gehad, met een hele tijd terug ook eentje van 22 dagen.

6. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naar mijn idee wel. Ook gewoon een dag of 6.
    Ik vind het wel apart. We hebben net een afspraak gemaakt in het ZKH en daar kunnen we 19 februari al terecht en dan gebeurd er zoiets.

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    De bloeding is nog steeds niet weg. Wel is het minder aan het worden.

8. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

Apr 6, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het niet zo zijn dat je deze maand toevallig weer een korte cyclus hebt met een vrij vroege ovulatie? Op dag 9 ofzo? Dan zou het misschien een vroege innesteling kunnen zijn? Misschien heel hoopvol gedacht :) Ik heb wel eens gelezen dat bij cycli die variëren in lengte de luteale fase in principe meestal ongeveer hetzelfde blijft. Ik weet niet of je zicht hebt op de tijd die normaal gesproken tussen je eisprong en menstruatie zit? Dan zou je kunnen terugrekenen wanneer je bij een cyclus van bijv 22 dagen je eisprong zou hebben ongeveer....

9. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee daar heb ik geen zicht op. Ik heb wel ovulatie testen gebruikt maar niet getemperatuurd. Alle gegevens van ovutesten zijn kwijt door dat mijn telefoon gecrashed was. Maar ja in een keer een cyclus van 13 dagen dat is wel heel erg kort.

10. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinds gisteren middag is erg geen bloeding meer gelukkig. Vraag me toch af wat het heeft kunnen zijn.

11. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Hi kruimeltje!

Misschien huisarts morgen even bellen met je vraag? Of de gyn? Was je daar al geweest trouwens?

12. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee ik had de vraag op de digitale kinderpolie gesteld. Die zeiden dat ze er nog geen antwoord op wisten en duidelijkheid misschien kon komen na een 1e echo. Gelukkig is het gestopt en heb geen pijn o.i.d. Dus we wachten gewoon onze 1e afspraak af 19 Februari a.s.

Share This Page