Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: een beetje smokkelen met hoodie dress dan kan het een klein beetje...

2. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Was dat maar zo! Iemand op een vouwfiets zelfs :eek:

Dankjewel !

3. DastyQueen

Dank je, het was niet mijn bedoeling dit topic te starten voor medelijden ofzo. Want ik hoef geen medelijden! Maar dat accepteren is een dingetje. Soms denk ik, als ik accepteer en me er bij neer leg en stop met vechten geeft dat misschien zoveel rust dat ik alsnog stappen vooruit maak. Aan de andere kant denk ik, hell no! Ik ben jong en zo gaat mijn leven er niet uit zien voor nog minimaal 40 jaar, daar pas ik voor! En als dat betekend dat ik daarvoor moet vechten en strijden dan is dat maar zo.
    Ik ben niet tevreden met hoe ik nu ben in dit nieuwe leven wat mij eigenlijk door eej ander zijn toedoen door mijn strot is geduwd, dat maakt accepteren denk ik ook haast onmogelijk.

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.238
    28.235
    113
    Een extra verdoving gekregen voor de zenuwbehandeling van een kies. Gevolg is dat ik nu 3 uur later nog met een verlamd hoofd zit *slurpt kwijl*
    Ik heb honger! Klaag!

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Precies wat ik nu aan heb :roflmao::roflmao:

DastyQueen en famofthree vinden dit leuk.
  6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Vorige week een heftige aanvaring gehad met iemand die erg dichtbij staat en ben boos de deur uitgelopen met mijn twee kinderen.
    Omdat er met erg kwetsende woorden werd gesmeten.

Sindsdien niets meer gehoord van diegene. Geen excuses, gewoon helemaal niks. Dat maakt me nog bozer! Alsof je de ruzie dan totaal niet serieus neemt. Zit er sterk over na te denken alle contact te verbreken, is de laatste tijd toch alleen maar gezeik en gezeur van die kant. Maar ik weet ook dat ik mijn kinderen dan een voor hun belangrijk persoon ontneem:(. Kutzooi!

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben heel even enorm boos op de site bouwers van de Jumbo site. Wat een kutsite is dat zeg!! Echt, ga je heel diep schamen als je daar aan gebouwd hebt!! Ik heb het opgegeven en kom voorlopig niet meer terug. Zo, dat lucht op.

8. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik baal ervan dat ik mijn werk zat ben( voornamelijk de werkgever waar ik voor werk) maar dat ik niet het lef heb om te switchen van baan.
    Omdat ik nu zekerheid heb van een vaste aanstelling en het goed te combineren is met mijn kinderen.

9. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

De hele jumbo als winkel is stom. Zelfscanners werken hier slecht en de zelfscankassa is nooit bemand en als je erover klaagt krijg je bloemen. Heb al een hele bloemenstal bij elkaar geklaagd en er verandert niks.

Marchella en iMoeder vinden dit leuk.
  10. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik baal ontzettend van mensen die hun auto midden op de stoep parkeren, begrijpen ze dan echt niet dat er mensen met een kinderwagen langs moeten, laat staan een rolstoel!?

Vitamientjuh en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Mijn man is nog niet thuis maar ik moet de oudste van de bso halen. De jongste ligt nog in bed en nu moet ik die dus wakker maken en door de pokke regen meenemen naar de bso.

Allemaal de schuld van mijn man :mad:;)

Huismuisie en Marchella vinden dit leuk.
  12. Janna

Janna Fanatiek lid

O, ik dacht absoluut niet dat dat je intentie achter dit topic was. En het was geen medelijden. Eerder een poging om uiting te geven aan het feit dat ik meeleef. ;)

DastyQueen vindt dit leuk.
  13. DastyQueen

Gelukkig! En dat laatste vind ik erg lief :)

Janna vindt dit leuk.
  14. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    925
    342
    63
    Vrouw
    Oooh ik heb gewoon precies hetzelfde te klagen!

Ik ben zo klaar met mijn werkgever en de druk op het werk. Maar nog niet de moed gevonden om te switchen. Wel al een cv gemaakt, wie weet durf ik het binnenkort wel ;)

15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Snappen fietsers dan werkelijk niet dat je je ook gewoon aan de verkeersregels moet houden? Vandaag al bijna twee idioten op neus gehad.

Even snel link de auto passeren en rechtsaf slaan terwijl ik toch duidelijk aangeeft dat naar links te willen. Ik snap er niks van!

16. Nimue

Nimue Niet meer actief

Nog even klagen over alles wat me vandaag dwars zit (het zal wel door het slaap gebrek komen, alvast excuses)
    Klacht 1: ik wil gewoon slapen, of vakantie. maar dat zit er voorlopig niet in. Ja, ik kies er zelf voor om een kleine druktemaker op mijn slaapkamer te hebben en vind mijn werk heerlijk, ben blij met de super interessante training die ik mag volgen naar mijn nieuwe, toffe baan en dat ik daarnaast nog de mogelijkheid heb om te studeren. Maar soms is het gewoon niet te combineren en voel ik me schuldig en doordat het soms gewoon te veel is, in combinatie met overspannen zijn en mijn gezondheid is gewoon soms even niet leuk en daar baal ik van.
    Klacht 2: dat ik zo klaar ben met mijn rij-angst. Met dit weer en ov dat niet aansluit zou het ideaal zijn als ik gewoon eens de auto zou pakken. Maarja..
    Klacht 3: ik voel me steeds zo dik en het kost me enorm veel moeite om niet terug te vallen in oude gewoontes, hoewel dat soms wel verleidelijk voelt..
    Voel me zo schuldig als ik klaag want sommigen hebben hier echt het volste recht om te klagen en dan vallen mijn "problemen" zo in het niet. Knuffel aan iedereen die het nodig heeft!

17. Manque

Manque Niet meer actief

Jij ook een dikke knuffel, het klinkt alsof je die echt eentje kunt gebruiken! Heb je een signaleringsplan voor de oude gewoontes? Praat er over he. Succes xx

Nimue vindt dit leuk.
  18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik baal echt ontzettend dat ik op mijn werk in december tot half januari geen vrij kan krijgen i.v.m. drukte.
    Leuk is dat wanneer je vriend tussen kerst en oud&nieuw vrij is. Ik wil ook!

Imona vindt dit leuk.
  19. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ja hier heb ik ook een schurfthekel aan. Net als fietsen midden op de stoep, echt rot een eind heen en zet je fiets gewoon even een beetje aan de kant of 2 meter verder.

Bloem2310 vindt dit leuk.
  20. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Vandaag had mijn zoontje emdr therapie en ik was geschokt door zijn heftige reactie...het gaat dus langer duren dan gedacht ook "dankzij" onze onderburen!Dit zijn zeer luidruchtige Polen die overal schijt aan hebben en dankzij hun geschreeuw/gestamp/drugsgebruik en gefeest is de ptss bij ons allebei weer vol aanwezig,hun gedrag lijkt op het gedrag van mijn ex maar dan nog erger.Bedankt woningbouw voor het niet eerlijk informeren,daardoor zitten we nu in deze rotsituatie!!

Deel Deze Pagina