Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Ik neem elke dag braaf mijn multivitamines! Maar ach, zo'n virus af en toe hoort er ook bij he. Over een paar dagen ben ik wel weer fit ;)

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  2. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb al vanaf kinds af aan tinnitus en ik vind het helemaal geen probleem ;) Wie weet went het wel en hoogst waarschijnlijk gaat het gewoon over! Ik hoop uiteraard dat laatste en dat zal ook vast wel, met zo'n duidelijk aanwijsbare reden :)
    Beterschap gewenst, oorpijn is super naar.

Aegyo vindt dit leuk.
  3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik heb enorm last van maagzuur maar wil zooooo graag een stuk appeltaart!

Riverdale87 en Spoetnik vinden dit leuk.
  4. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Wat een ongelooflijk heerlijk weertje!! :D
    Dat we dit in oktober mogen meemaken ipv dat takkeweer met regen, storm, koud en ellende :mad:. Daar zit ik nou echt niet op te wachten. Altijd zomersweer in Nederland!!!!!

Hopsatee, Zara75 en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.286
    17.171
    113
    De rest-container wordt voor het plastic voor restafval komt er een ondergrondse. Vind dat echt helemaal niks. Lekker met je vuil over straat :| Plastic komt dan 1x per 3 weken ipv per 2 weken. Voor restafval moet ik best een stukje lopen. Em dan staat er nrt ook nog vrolijk op het papier dat 30l zakken de max is "dus minder snel last van stank thuis". Euh ja, ipv 1x per 4 weken de container aan de straat nu 3x naar de ondergrondse moeten want luiers moeten daar ook heen. En dat in 30l zakken geeft juist meer stank dan nu in 10l zakken en dan in de container. Maar blijf ik ze in 10l zakken doen moet ik weer vaker en zal wel per zak betalen zijn :rolleyes: over de kosten is nog niks bekend maar al die losse keren zal vast duurder worden dan wat ik nu betaal

Dat wordt voor in de keuken een nieuwe prullenbak, anders wordt de zak veel te vol gestouwt.

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dat ik gewoon moe ben (ben ik al 8 jaar maar goed) maar het nu wel door de stress die ik heb ook even niet goed lijkt te komen. Mijn jongste (oké bijna 4) nu juist heeft besloten niet meer aan een middagslaapje te doen (ze was er een hele tijd al vanaf maar de laatste weken wilde ze juist weer wel) en ik dus ook tussen de middag mijn rust niet kan pakken.

En ik nog moeier op sta dan dat ik naar bed ga elke dag!

Maar goed eens komt het goed!

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik sinds 3.5 jaar, maar ik ben er niet blij mee hoor, haha.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dat de Kruidvat een kutactie heeft met hun bioscoopactie. ( 2 tickets voor 9,95)
    Heb een activeringscode gekregen en het lukt me niet om die code te verzilveren, hij geeft keer op keer de melding dat de code ongeldig is of al gebruikt. WTF?!:mad:
    Heb ze een berichtje gestuurd en nu maar hopen dat ze snel reageren, want donderdag is de laatste dag dat die actie geldig is en het duurt na activeren max 24 uur voordat je de tickets in je mail krijgt. :confused:

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Beterschap aan alle zieken!

Hier baal ik best wel van mijn werk. Het is gewoon niet leuk meer nu ik weet dat er geen nieuwe investeringen komen en we eigenlijk wat aan ons lot worden overgelaten.

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Vandaag zo'n rotdag, na 3 maanden wachten op mijn eetkamerstoelen, heb ik vandaag gehoord dat de fabriek die de stof zou leveren falliet is gegaan. Dat betekent dus of stoelen met een stof die eigenlijk niet naar wens is of weer opnieuw zoeken naar andere stoelen waar dan weer 3 maanden levertijd aan zit:( Om vervolgens in de avond een familielid te zien die mij altijd compleet kopieert met wat ik draag of heb, en dat dus vervolgens weer heeft gedaan. Normaal gesproken kan ik daar prima tegen en vind ik het zelfs leuk als een ander mijn smaak kan waarderen. Echter neemt dit geval wel ernstige vormen aan en lijkt het haast een strijd geworden en dat wekte deze avond de nodige frustraties op van mijn kant :rolleyes: Het gaat allemaal weer helemaal nergens over eigenlijk maar voor mij was het echt een rotdag!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Onze oudste had dit ook. Heeft wel een aantal maanden geduurd. Wat het was weet ik nog steeds niet. Inmiddels is hij 8 en nog geen top slaper, altijd vroeg wakker, maar daar merk je niks meer van.

De jongste slaapt ook slecht. Daar moeten we bij blijven, anders slaapt hij niet. Doorslapen doet hij amper, als hij wakker wordt komt hij in ons bed liggen. De eerste week sliep ik nauwelijks, maar doordat ik in bed lag, was ik een stuk uitgeruste. Nu slaap ik prima met hem erbij in bed, was voor mij echt een kwestie van wennen. Hij wordt nu een paar minuutjes wakker om naar mijn bed te lopen en binnen 5 minuten slapen we beide weer. Gaat wel weer over.

Sterkte! Het is zo zwaar om te weinig slaap te krijgen.

12. Manque

Manque Niet meer actief

Heb je niet gewoon dezelfde smaak en hetzelfde figuur/dezelfde uiterlijke kenmerken?
    Ik heb echt best veel nichtjes die ik zelden of nooit zie. En laatst besloot ik toch maar weer eens naar een barbecue te gaan en zag dat we allemaal (en dan heb ik het over 12 meiden) dezelfde idiote winged eyeliner hebben die ik verder zelden tegenkom :roflmao: We lijken teveel op elkaar!

SDonya vindt dit leuk.
  13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Geloof me dit gaat veel verder dan dezelfde smaak hebben ik wil er alleen niet teveel over uitweiden openbaar, eventueel in pb wel:p Ik zoek nog steeds een manier om ermee om te gaan want na een aantal jaar went het nog steeds niet.

14. Manque

Manque Niet meer actief

Je mag me altijd pb-en ;) Weet niet of ik je echt verder kan helpen.. misschien van de regen in de drup, maar dan heb je iig even lekker kunnen klagen.

SDonya vindt dit leuk.
  15. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hier in Amsterdam hebben we die ondergrondse containers al jaren en ik vind het ideaal. De prullenbak staat in de tuin en elke dag lopen we meteen de zak naar de container. Soms 2 of 3x per dag. Hier betalen we niet per aantal zakken en is het ook niet duurder geworden dan voorheen.

16. DastyQueen

Om je op te vrolijken, gelukkig heeft ze je stoelen niet ;)

SDonya vindt dit leuk.
  17. DastyQueen

Klinkt kinderachtig wat ik zeg (maar spreek uit ervaring) iets heel lelijks kopen, doen alsof je er heel blij mee bent en dan je thuis rot lachen dat de ander datzelfde gekocht heeft en er dag in dag uit mee loopt (en stiekem voor lul loopt).

Vitamientjuh, Luuz, miss C en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik ben a.s. dinsdag jarig en mijn familie wilt het zo graag vieren en heb er zo geen zin in, ik word 24. Het had een leuke dag moeten zijn (bekendmaking zwangerschap zou dan 11 weken zijn) nu voelt het zo dubbel...

19. DastyQueen

Sterkte!

20. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik heb erg slecht geslapen nadat mijn man vlak voor het naar bed gaan perongeluk hete thee over mijn hand goot i.p.v. in mijn theekopje omdat de serie zo spannend was en hij en ik niet aan het opletten waren :roflmao:o_O
    nu zit er ondanks goed koelen toch wel een flinke brandwond :(

Deel Deze Pagina