Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tantetil

    tantetil Bekend lid

    1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik erger mij aan mijn zoontje die rete vroeg wakker is elke dag. We hebben nu een slaaptrainer maar vannacht ging jij mij wakker maken dat hij het niet doet. Pfff ik wil gewoon slapen!!
     
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en kan nog niet zo goed bewegen. lig dus al een paar dagen nog stop plat in bed.
     
  3. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Dat ik eindelijk zwanger ben na 15 maanden proberen zkh gedoe en nu alweer zo enorm misselijk ben.. come on, ik ben nog maar 3+5 weken zwanger :cry:
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Werk je in de zorg. Het lijkt op mijn werk namelijk :(
     
  5. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Even klagen....
    Ik ben deze zwangerschap echt meer dan zat!
     
    Riverdale87, Floeperd en masami vinden dit leuk.
  6. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Mijn elleboog is gebroken en ik kan daardoor niet eens voor mijn zoontje zorgen. Ik mis het zo om hem in bed te kunnen leggen en hem eruit te kunnen halen, zelfs de luier om doen mis ik. :oops: En de knuffels die zijn het ergste om te missen. Want optillen gaat niet echt.

    En daardoor is het ook een zooi in huis want mijn man doet helemaal niets. Ja puffend en steunend en wasje opvouwen. Man man man. :roflmao:
     
  7. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Oeh!! Geluksmomentje hier : blijkbaar hoort het bij de standaarduitrusting van mannen: uitstelgedrag en rondslingerde was/dingen... ik dacht echt dat ik de enige was die zo’n exemplaar aan de haak had geslagen...o_Oo_Oo_O
     
    Rosa5, Birdy88, Lisanne1811 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Dat me partner wel zijn glazen, kopje en bord naar de keuken kan brengen en op het aanrecht zetten maar de vaatwasser open doen en het meteen daarin in zetten kost te veel moeite:confused:
     
  9. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Troost je,die van mij doet dat ook.. en als hij kopjes in de vaatwasser zet,zet hij ze rechtop.. (diepe zucht..)
     
    Rosa5, Aries, Leo85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dat mijn kinderen deze week alweer ziek zijn. Lopen al te kwakkelen sinds februari. Weet dat ze er niks aan kunnen doen maar wanneer houdt dat verdomme nou eens op. Hele zomer niks leuks met ze kunnen doen en nu is onze laatste vakantieweek ook nog eens naar de t****.
     
  11. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ik ben door mijn rug gegaan en heb onwijs pijn. Altijd wel maar ik ga gewoon altijd door en doe alles. Nu dus echt weer doorheen gegaan en dat doet zon zeer dat ik op pijnstilling leef en doodmoe en sjacho ben. En als ik dan mijn man vraag of hij alsjeblieft onze jongste uit bed wil tillen krijg ik eerst een steun kreun doe het zelf verhaal te horen. Zo irritant!
     
    Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  12. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.008
    290
    83
    Dat we weer mijn dochter moesten ophalen bij opa en oma.
    Augustus 2017 waren we voor het laatst samen uit eten. Toen dochter heel verdrietig en uiteindelijk opgehaald.
    Nu vraagt ze al weken of ze bij opa en oma mocht slapen. Toch de gok genomen en weer moesten we naar huis... Nog voor het dessert ( daar waar ik gek op ben)
    Pfff wanneer komt er weer eens tijd voor elkaar, een goed gesprek tijdens het eten..... En verlangde ook zo naar een ochtend uitslapen. ... Helaas. .
     
  13. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk. Ook nog geen ontsluiting of beginnende weeën?
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  14. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap! vervelend dat je zo vroeg al zo misselijk bent! Gemberthee wil nog wel eens helpen bij zwangerschapsmisselijkheid.
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  15. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ligt I. nu in het ziekenhuis?
     
  16. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Jup..
     
  17. Appeltje22

    Appeltje22 Niet meer actief

    Was het zo erg?! :eek:
     
  18. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Alles wat ik doe is onzin blijkbaar.
    Dat ik zoveel echo's krijg is omdat mijn VK een nieuw apparaat heeft en het leuk vindt! Daarnaast wordt de groei in de gaten gehouden ivm twee tienponders. Technologie verandert, gewoonten ook. Ja, ik krijg echo's, zo gaat dat tegenwoordig!

    En dat ik de babykamer op onze 'oude' slk klaar wil zetten is ook onzin, want het kan na de bevalling ook wel op de nieuwe slk. Is alleen maar dubbel werk. Ja, en wat als de kleine eerder besluit te komen dan dat wij de verbouwing klaar hebben? Dan heb ik niks klaarstaan!
    Ik wil die kledingkast voor dochter naar boven zodat de commode leeggemaakt kan worden en de babykleertjes erin kunnen. Is dat zoveel gevraagd?

    Alles, maar dan ook alles, wordt afgekraakt. Ik ben het zo spuugzat! Zeg dan gewoon niks!
    Word er alleen maar verdrietig van om zo de grond in geboord te worden.

    Ben opgelucht dat het nog weken duurt voor we elkaar weer treffen want anders ontplof ik nog een keer.
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  19. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Af en toe wat harde buiken maar meer ook niet.
    Afgelopen donderdag gestript had toen 1 a 2 cm ontsluiting maar helaas is er nog steeds niks gebeurt.
     
  20. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.008
    290
    83
    Ja helaas wel. Ben er echt pissed van..
    Teleurstellend... en aan andere kant. .. Wat kan het meisje er aan doen. .. Dat ze graag bij ons wil zijn. .

    Zooooo dubbel ....
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina