Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Kan je man niet bij haar blijven slapen, de andere meiden onder hoede van opa/oma/nanny en jij thuis zelf even bijtanken? Aan een moeder die er doorheen zit heeft I. nu ook niets.
     
  2. Appeltje22

    Appeltje22 Niet meer actief

    Wat balen zeg.. Maar, gaat ze dan gewoon niet slapen oid? Ik kan me er zelf niet zoveel bij voorstellen dat het zo erg is dat je d’r op moet halen! Of is het misschien ook omdat ze er niet zo aan gewend is?
     
  3. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Nog even doorzetten helaas. Enige positieve is dat het nu echt niet meer lang kan duren.
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  4. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Nog steeds? Door de sonde of het virus? :( veel beterschap en jij veel sterkte. Misschien dat iemand het een paar uur van je kan overnemen zodat jij wat kunt gaan slapen?
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Zo zit je nog in 'geluksmoment' te schrijven en zo bevind je je ineens in het klaagtopic :rolleyes:

    Na een heerlijke avond met elkaar, je kent het wel, gezellig, leuk, zo'n perfecte avond als gezin, uiteindelijk wordt verpest door je eigen kinderen omdat ze elkaar zowat afmaken :cool: Dus i.p.v. met een heerlijk en fantastisch gevoel de avond af te sluiten, was het hier huilen, boosheid, schreeuwen en elkaar beschuldigen :rolleyes: Het is dan wonder dat ze nog bij elkaar wilde slapen (traditie in het weekend) :|
     
  6. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik irriteer me aan het feit dat mijn man komende maandag weer voor twee weken naar Amerika vertrekt, is net terug uit Rusland en hoppa daar gaat die weer.
    Als ik erover klaag dan zegt die dat ik het best alleen kan en dat we de extra inkomsten goed kunnen gebruiken, is ook wel zo maar liever niet ten kosten van alles.
    Ik krijg echt het gevoel dat die het totaal niet serieus neemt maar ik zie het hem niet doen, werken, huishouden, boodschappen, 3 kinderen en een hond en als ik dan zeg dat ik moe ben dan moet ik me niet aanstellen en niet zo zeuren. Ik word daar niet heel blij van.
     
    Vitamientjuh en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Wie zegt dat allemaal dan? Lijkt me ook naar!
     
  8. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    #48 Iertje81, 29 sep 2018
    Laatst bewerkt: 29 sep 2018
    Dat m’n man nooit maar dan ook nooit rust in z’n lijf heeft en altijd wel iets moet doen. En daar ook nog eens herrie bij maakt zodat onze dochter wakker wordt in haar middagdutje en ik dus ook in de mijne want gezien ik ‘s nachts amper slaap, moet ik het wel overdag inhalen.
    Is het niet een was die gedraaid moet worden, is het wel de babykamer waaraan de laatste dingen moeten gebeuren. Is het niet stofzuigen dan is het wel de vaatwasser met kabaal uitruimen. Is het niet strijken (Yep, kan ook met lawaai; nooit geweten) dan is het wel grasmaaien.
    Ga ook eens gewoon lekker op de bank liggen en Netflix kijken joh! Of kom naast mij liggen tijdens m’n dutje en lees een boek...
     
  9. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Jaaa! Ik heb nu een addwash ideaal! Zeker een aanrader!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Mijn vent heeft mij afgelopen 3 dagen lopen afsnauwen. Ik ben zoooo chagrijnig! Het is dat ik rustig ben. Maar het is de tijd van de maand. Hij moet blij zijn dat ik hem niet afblaf of in elkaar wil trappen hahahaha...maar in mijn gedachten..was mijn blik genoeg geweest.
     
  11. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik hoop gewoon dat mijn wasmachine het binnenkort begeeft zodat ik er zo 1 kan kopen.
     
    miss C vindt dit leuk.
  12. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.888
    13.058
    113
    Vrouw
    Ik heb samen met een vriendin zojuist 2 gieters wijn op (ja echt gieters, leve een festival), en ik moet morgen om 10.00u paraat staan voor een vriendin die voor een ander festival 2 vip tickets heeft.
    Mn man zit mij serieus keihard uit te lachen. En ik, ik zeg maar niets... morgenochtend ben ik vast flink chagrijnig dus dan ben ik veel mondiger zodat hij dan een stuk beter de wind van voren kan krijgen.
    Als je namelijk iets niet moet doen is het mij uitlachen, dan ben ik op slag nuchter om lekker op wraak te kunnen verzinnen.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Grrr ik heb een irritante nieuwe buurman. Of logee van de buren die ongevraagd aan iedereen in de flat aan het vertellen hoe cool zn auto wel niet is. En dat het absoluut de snelste mercedes is.

    Aangezien vandaag de ramen open stonden kon ik er fijn van meegenieten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je de hele dag bij je auto gaat zitten wachten. Muziekje aan, muziekje uit. Even klein rondje rijden en dan weer terug.

    #google leert mij dat het een instap model van dat type is. Proest...
     
    Ysabella, DastyQueen en Maan14 vinden dit leuk.
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik ben klaar me alle bemoeizieke Mensen.. En mensen die willen besluiten wat wel of niet goed is voor onze draak. Gisteren is hij bewust niet gevraagd mee. Buiten te komen spelen omdat ze dachten dat de buurmeisjes hem toch zouden gaan pesten.... En of buitensluiten.

    Daar naast heb ik spijt dat we naar dit gatverhuisd zijn. Het zal wel aan me hormonen liggen heb morgen mijn nod maar sta emotioneel op springen.
     
  15. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Digitale knuffel op dit late uur. Ik ga proberen te slapen hopelijk lukt dat bij jou ook.
    Morgen schijnt de zon weer ;)
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  16. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Nou zeg, door hem niet mee te vragen werd hij bij voorbaat dus al buiten gesloten! niet leuk. Wie heeft dat besloten?
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  17. LoeForceOne

    LoeForceOne Fanatiek lid

    28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik twijfelde of ik er een topic over ging openen maar het kan ook prima hier.

    Ik baal enorm er van dat ik een vriendschap enorm mis. Ik heb in Nederland de vriendschap verbroken om een hele goede reden en het kan ook nooit meer goed komen. Wat ze heeft gedaan is onvergeeflijk. Toch mis ik de appjes, de gesprekken, de plannen wat we hadden. Gewoon haar! Ik keek op haar social media en ik heb het idee dat ze zelf er helemaal geen moeite mee heeft en gewoon doorgaat met haar leven terwijl ze mij zoveel verdriet doet. En dat ik dan nog extra verdrietig ben over het gemis van onze vriendschap voel ik me echt een beetje depri en rot over.
     
  18. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik wil nu dat mijn droger het begeef..dan kan ik ook een nieuwe kopen
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  19. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    sterkte, en hoewel wat mensen op social media plaatsen niet bepaald de beste graadmeter is voor hoe ze zich werkelijk voelen, bevestigt dit denk ik wel dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
     
  20. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    heb je iets op het oog wat zoveel beter of handiger is dan?
     

Deel Deze Pagina