Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    bah! Dat is balen!!!

Nescio vindt dit leuk.
  2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik kan alweer niet slapen. Ben zo moe. En verkouden. Hoest de hele binnenvoering eruit. Morgen moet ik weer werken en is man al vroeg weg. Dus ontbijt en wegbrengen van kinderen is voor mij.
    Pffff hoe kom ik deze week nu weer door?

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Mijn knieschijf schoot zojuist weer eens van zn plek en hing ongeveer aan de zijkant van mijn been. Het doet nu al erg veel pijn, maar ik zie helemaal op tegen vannacht en morgen. De ervaring is dat het dan nog erger is.
    Misschien dat ik straks maar een slaappil neem zodat ik in elk geval een goede nachtrust heb.

En nee, ik hoef niet naar de dokter, ik ben bekend met dit probleem.
    En ja, ik heb hem zelf al direct op zn plaats gezet, hoe sneller, hoe beter en hoe makkelijker het gaat.

Enig positieve is dat mijn kinderen gewoon door mijn gevloek en getier door de pijn zijn heen geslapen.

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Oei oei. Pijnlijk. Hoe is het nu?

5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Dochter was vannacht wakker van 0.30 tot 3.20. Laten we zeggen dat we allemaal een beetje moe zijn vandaag.

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt, het is heel netjes gezegd erg pijnlijk. Heb gelukkig wel redelijk geslapen, ben maar 3 keer wakker geworden van de pijn.

7. Nimue

Nimue Niet meer actief

Dat ik alwéér ziek ben. Al de derde keer dit najaar. Deze keer een ochtendje vrij genomen maar meer vrij nemen kan ik eigenlijk echt niet maken. En ik heb thuis nog een hoop te doen maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik mezelf uit bed ga krijgen.

8. Lilium

Lilium Niet meer actief

Buikpijn, diaree, blaasontsteking, aambei en schimmelinfectie. Mijn week so far vanaf donderdag. Om het rond t maken ook eind deze week ongesteld worden. :confused:

Het is niet echt mijn week.:rolleyes:

9. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Soms vind ik het even helemaal niet leuk om volwassen te zijn.

Kleintjuh85 en Pimpelmeesje vinden dit leuk.
  10. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Beterschap en sterkte voor de mensen die het nodig hebben!

Waarom wil je nou 2x binnen 5 weken naar de wok :| en waarom zo moeilijk doen als mensen andere opties geven... :evil: prima, wij gaan de ene keer wel samen ergens eten waar we wel aan tafel kunnen blijven zitten :thumup:

11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Waarom moet je als ouder bij een teamsport altijd het negatieve zien. Zaken en woorden en zelfs foto’s zo verdraaien dat het negatief is terwijl het dat niet is. Het is geen Nederlands elftal. Laat die kids gewoon lekker ballen. Echt... sommige ouders hebben een bord voor de kop en zien niet dat hun opstelling zorgt voor wrijving in het team. Zo zonde.

12. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik heb al de hele middag en avond keelpijn en je zult zien dat ik als ik morgen weer moet werken dit over is. Fijn toch?, jazeker, maar ik baal dat ik bijna altijd ziek ben in m'n vrije tijd.

13. Fietwordtmama

Aaaah zoo mijn zaterdag! Echt. Ik had eindelijk weer eens tijd om een hele voetbalwedstrijd gaan zoontje te zien. Zitten daar een pap en mam naast me de hele tijd op hun zoon te mopperen. De jongen kon niks goed doen. Je zag hem telkens omkijken, waarop moeder weer riep dat hij op moest letten.
    Toen de pap koffie was halen vroeg die jongen of pap soms boos was (bleek vaker voor te komen dat hij boos wegloopt bij een wedstrijd:eek:)

Echt he ... Kom op. Ze spelen in E3. Het was echt een leuke wedstrijd, werd goed samengewerkt en ze hadden verdiend gewonnen tegen een team waar ze echt aan gewaagd waren.

14. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Verjaardagen en feestdagen-seizoen komt er aan, en dat betekent weer volop rekening houden met het irritante speciale oerdieet + de 1001 ingebeelde allergieën van een familielid. Zo geen zin in :|

En het meest irritante vind ik dat verwacht word dat wij volop rekening houden met een ingewikkeld dieet, maar als wij daar komen eten koken ze nooit eens iets lekkers volgens het dieet waar wij ook weer inspiratie uit kunnen halen.

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Woest word ik van dat soort ouders. Ik verdenk dat soort types echt dat ze het doen voor het geld en de glamour dat om profvoetbal hangt... en ze zien hun kind gewoon als ticket naar zon leven.

Heb echt medelijden met dat jochie. Ik zou spontaan naar zo'n wedstrijd komen om hem heel hard aan te moedigen! Gewoon door die ouders heenschreeuwen.

Echt, ga dan zelf ballen trappen, vadsige veertiger met je bezemkast van een vrouw (zie ze gewoon voor me!)

masami, sleutelbloem, Fantykoekie en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Nescio

Nescio Niet meer actief

Gewoon twee gerechten klaarmaken, een normale en een vegavariant. Hapjes hetzelfde, van alles wat. Niet goed genoeg? Dan kauwt ze maar de hele dag op een stengel selderij.

lidu1 vindt dit leuk.
  17. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Was het maar vegetarisch eten, dat is echt geen enkel probleem. Maar er mag niks qua granen, beperkt peulvruchten, geen zuivel, geen suiker, geen olijfolie, veel fruit niet, veel groente ook niet of beperkt, kruiden mogen niet. Beetje kale sla met een stuk kip zonder kruiden word het denk ik o_O

18. Fietwordtmama

Klinkt als een hoop onzin. Dat ze hun eigen portie maar lekker gaan meenemen denk ik dan.

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Ow wat zielig. Jeetje.
    Nou hier is het andersom. Het kind is heilig en het ligt aan de rest. :confused:

DastyQueen vindt dit leuk.
  20. Lilium

Lilium Niet meer actief

Nou zeg.. kunnen ze niet beter iets meenemen wat aan die eisen voldoet? Ik denk dat je als normaal mens niet kan verwachten dat iemand op die manier kan koken.

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina