Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ohjee, heel veel sterkte!! :roflmao:

Treez vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik ben zo moe dat ik gewoon jaloers ben op doornroosje... ik wil ook 100 jaar slapen!

Blijdorp, Spoetnik, Colour en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.298
    17.187
    113
    Ja. Sowieso op woensdag al minder haast doordat kleuter vrij heeft en de andere 2 zelf kunnen. Nu was het dus alleen zorgen dat hun aangekleed en gekamd de deur uit gingen

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    De jongste heeft sinds een week of 2 besloten dat een uur of 2 's nachts een prima tijdstip is om klaarwakker te zijn. Ze wordt pas rustig bij ons in bed, maar ook dat duurt even. En als zij niet komt wordt de middelste wakker en is hij bang in het donker, dus komt ook bij ons.
    Vannacht lagen ze er allebei bij.

En de oudste slaapt tegenwoordig dus vaak pas als ik ook allang slaap.
    Wat heeft iedereen in huis opeens tegen slapen? Ik vind het zelf namelijk een heerlijke bezigheid en mis het nogal!

Marchella en Blijdorp vinden dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.298
    17.187
    113
    Het is wel erger geworden sinds de verwarming aan staat (en mijn roos is ook gelijk terug :confused:). En misschien dat man daarom ook weer zo'n last van eczeem heeft

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Kan heel goed. Verwarming geeft natuurlijk warme droge lucht, dus de huid droogt ook sneller uit.

7. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo. Hier niet heel heftig maar oudste is tegenwoordig standaard om 6.30 wakker terwijl dat voorheen rond 8.00 was. Jongste meldt zich rond 5 uur. Krijgt dan een klein flesje en slaapt gelukkig wel weer verder. Hoor vriendinnen er ook over en zie het hier nu ook al een aantal keer voorbij komen. Zal het dan toch aan de wintertijd liggen?

Suusjeee vindt dit leuk.
  8. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Jeuk jeuk jeuk op me hoofd!! Krabben krabben krabben heerlijk eczeem en dan komt het kinderdag verblijft met we hebben luizen op de groep!! Whuuuttttt. Ik helemaal panisch 80 x op een dag me haar checken. Kom er nog een heerlijk verkoudheid overheen. Alles zit dicht dat de enige manier is om adem te halen is door me mond en daarbij klink ik net als zo'n hijgert aan dr telefoon. En hoest als een zeehond En nu zit me zoontje met oorontsteking en 39.1 verhoging al 3 dagen huilend op de bank. En midden in een kleine verhuizen en huisartsen die ons niet aannemen omdat ze vol zitten en 6 weken zwanger met de nodige buikkrampen en misselijkheid. .... zo dat is er uit haha lang leven Klagen!:D:roflmao:

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik denk dat er dan idd iets in de lucht hangt. Wintertijd geen last dan gehad maar de jongste vind het wel nodig om 1,5 uur eerder wakker te zijn dan voorheen sinds deze week. Tegen de tijd dat ze een slaapje moet doen is ze bekaf, die haal ik er dus ook nog niet af.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Heel herkbaar. Ik had dat ook ZO erg de laatste twee zwangerschappen. Als de telefoon alleen al overging dacht ik al ‘Wat NU WEER??!!’ :mad:

Nog even geduld, drie weken is zo om! En gewoon aangeven dat je wat rustiger aan doet hoor. Kun je daarna heerlijk coccoonen. ;)

Blijdorp vindt dit leuk.
  11. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    3 tot 4 keer pw krijg ik privé berichten op fb van een kennis (ouder iemand). Gewoon vriendschappelijk, niks aan de hand. Maar inmiddels zoooooooo irritant:mad:
    Heb al paar x aangegeven het druk te hebben en geen berichten kan beantwoorden, maar deze man heeft keihard een bord voor zijn kop.
    Inmiddels ben ik zover dat ik mijn fb wil verwijderen. Ben dan alleen bang dat hij telkens langskomt dan (echt dat doet ie).
    Schijt en schijtziek word ik ervan. :evil:

12. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik ook! Ik ben de afgelopen paar nachten elke nacht wakker. Door of mijn dochter of mijn man. Die staat geregeld om half 6 naast mijn bed pfff. En dan om 7 uur eruit moeten is kut. Mijn zoontje van bijna 6 maand slaapt gelukkig al best lang door.

13. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Wat ik dus super raar vond: vlak nadat ik in een topic meldde dat ik een vmk had, kreeg ik een privébericht van iemand die ik niet ken en nooit ben tegengekomen hier. "hey, wat vervelend! Dit en dit product verkleint de kans op een miskraam. Hier is de link."

Leek erop dat het zijn/haar eigen product was.

14. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.570
    113
    Aanleiding van alle opnames is altijd oplopende spanning en toenemende gedachtes over er niet meer willen zijn:(

Beetje verlate update maar het gaat sinds een week eindelijk wat beter.
    Ik ben uiteindelijk nog twee weken opgenomen op dezelfde locatie.
    En vrijdag weer thuisgekomen.
    Meer over alle akelige destructieve gedachten kunnen hebben en de tweede week IPV praten veel bij tuintherapie geweest. Lekker spitten en tegen de varkens en geiten ouwehoeren.
    Dat heeft me vaker al goed gedaan toen ik opgenomen was en ga vrijdag voorlopig elke week een ochtend heen.
    Ben ik heel blij mee.

Kinderen waren wel verdrietig vooral de jongste. Die is vandaag thuis gebleven. Moe en vooral bij mij willen zijn.

Met de stagiaire heb ik trouwens veel gelachen dit keer:D

Eva2011 vindt dit leuk.
  15. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    :rolleyes:en als je dat doet wat is daar dan mis mee;)

Ik denk dat die 'allergieën' het probleem zijn, paleo is niet zo moeilijk hoor. Zeker incidenteel niet.

16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113

Bijgevoegde bestanden:

sleutelbloem, Treez, Blijdorp en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik wil zoo graag dat de driftbuien (driftbui vind ik nog een understatement zeg maar gerust zware meltdown) van de jongste over zijn. Al 4 jaar lang heeft ze hele pittige driftbuien en momenteel is het weer super erg.

Nu snap ik wel waarom ze ze heeft maar ik ben het echt een beetje zat en begin het vervelend te vinden dat ik dag in dag uit met een hysterisch kind op de fiets zit of over het schoolplein loop.
    Gelukkig heb ik wel geleerd het te negeren en doorgaan en niks aantrekken van wat andere ervan vinden want ik weet waarom het gebeurd en ik blijf verder rustig tijdens de driftbuien.
    Maar ik kan niet wachten tot ze er doorheen is en nooit meer een driftbui krijgt!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik ben moe, voel me grieperig en heb puddingbenen. 100m lopen is al teveel gevraagd voor m’n bekken deze week en ik ben m’n werk inhoudelijk zoooooo zat. De reisafstand ook trouwens al heb ik dat zelf gedaan door te gaan verhuizen natuurlijk....
    De bedoeling was eigenlijk ook om een andere baan te gaan zoeken maar toen kwam er een (wel een hele leuke) verrassing op ons pad...
    Nog herstellend van een burnout en nu dus zwanger met bijbehorende klachten waaronder dat bekken...

En ik kan alleen maar denken ‘ik wil dichter bij huis werken in een niet zo inhoudelijk beperkte functie....maar wie neemt nou een zwangere met bekkenproblematiek aan’ :(
    Ik kan mezelf op dit moment ook niet waarmaken voor mijn gevoel dus ik zal t er voorlopig nog maar even mee moeten doen:rolleyes:

19. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb spierpijn, ik wil helemaal geen spierpijn!

20. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oh dochter was al vier nachten aan het miepen en nu heeft ze ook dikke koorts. Denk idd ook griep.

Deel Deze Pagina