Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik wil een was/droog combi ofzo. Is die gewassen kan je hem daarna drogen. Maar even kijken.

    Zag bij de MM van de week. Geloof het merk LG of AEG ofzo. Kan je 2 wasjes draaien. Een hoofdwas en beneden voor de kleine wasjes! Ideaal! Hahaha. Ben je wel snel klaar mee met de was haha
     
    PenK, Vitamientjuh en DastyQueen vinden dit leuk.
  2. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Voor alle mensen die het moeilijk hebben ivm ziekte of iets anders: een dikke knuffel!!!
     
    Bloem2310 en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ben er zo klaar mee met dat hele zwanger proberen te worden.
    Iedereen om me heen lijkt pats boem zwanger te zijn en wij zijn inmiddels een jaar bezig.

    Krijg ook steeds meer de vraag wanneer er een broertje of zusje komt. Tja wisten we het maar..
     
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ja helaas weet ik wel wat het is... nek en hersenletsel door toendoen van 1 of andere asshole die zat te appen achter het stuur en mij frontaal aanreed met een gangetje of 90 km per uur (ik reed zelf 80 km per uur).
     
  5. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dan kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat het snel achter de rug is zodat jij weer wat "me-time" hebt!
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  6. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat is echt onwetenheid en domheid van mensen die vraag. In onze vriendengroep meerdere stellen die nog kinderloos zijn en een deel daarvan zijn nou ook niet bepaald cariere tijgers. Het kan natuurlijk dat ze geen kinderwens hebben maar de kans is ook groot dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend gaat. Zolang ze daar zelf niets over vertellen durf ik er ook niet naar te vragen. Lijkt me namelijk vrij pijnlijk als blijkt dat het allemaal niet lukt en ze telkens de grappige opmerkingen krijgen wanneer het nou eens gaat gebeuren.
     
    Vitamientjuh en Dufel vinden dit leuk.
  7. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.513
    1.555
    113
    Zuid-Holland
    Even klagen over vriendin, dat er geen bedankje vanaf kan als je iets voor ze hebt gedaan...... zo jammer....

    Kleding van onze kinderen voor de kinderen gegeven, goed spul hoor.
    Je stuurt eens wat op, je toont eens interesse en 0,0 reactie.

    Ik ben zo klaar met eenrichtingsverkeer, ik stuur gewoon geen appje meer tot zij een keer zelf appt.

    Ook ik heb een leven en dat het misschien niet spectaculair is, prima, maar daar mag ook naar gevraagd worden!
     
  8. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Neemt dat kind hun gedrag/denkwijze al over?
     
  9. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Vandaag irriteer ik me eraan dan mensen kijhard over mijn grensen heen walzen. Ik was al niet zo goed in nee zeggen en voor mijn gevoel lukte dat me de afgelopen maanden ineens verassend goed. Belt gisteren mijn schoonvader met de mededeling dat hij vandaag langs wil komen (niet even vragen hoe het gaat). Ik zeg liever volgende week het komt nu niet goed uit, ik heb veel pijn lig op bed en heb er geen kracht voor. Ja maar ik wil mijn kleinkinderen zien. Ja maar ik vertel je dat het nu niet uitkomt. En wie staat er net voor de deur? 3x raden... juist! Ik kan die kerel wel wat nu! En dan hoor ik hem tegen mijn man zeggen, goh die neemt het ervan om 11 uur nog in haar bed liggen, dat is pas een luie zondag. Het is dat ik niet naar beneden kan anders was ik echt ontploft! Krijg meteen een afkeer van hem op deze manier en zal moeite moeten doen aardig te blijven als ik mij straks wel goed voel als hij langs komt.
     
    Kyra73 vindt dit leuk.
  10. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Dat ik al jaren (want dat was het laatste stuk van mijn relatie ook al) aan het zorgen ben voor anderen.
    Voor mijn kinderen,zeker nu ik het alleen doe. Feestjes, schoolactiviteiten,sport, De ex werkt altijd door de week dus als ik vrij ben komt het op mij neer.
    Het huishouden. Superblij dat ik met mijn kinderts in hun ouderlijk huis kon blijven wonen. Maar
    het is gewoon veel werk.
    Zorgen voor mijn vader, nu mijn moeder dit jaar is overleden.

    Gelukkig ben ik heel blij met mijn werk:thumup:

    Ben nu ruim 2,5 jaar single. En weet als geen ander dat een relatie ook niet altijd het toppunt van geluk is.
    Ik hoef echt niet meteen een nieuw gezin, een man op de bank die mijn kinderen gaat opvoeden. Maar wat zou het fijn zijn als er eens iemand voor me zou koken. Iemand die zegt, ga jij maar zitten, ik schenk een wijntje voor je in. Een appje hoe je dag is geweest.
    Het maakt me verdrietig dat er in die 2,5 jaar geen man is geweest die dacht, goh, leuk, die wil ik beter leren kennen.
    De vrienden/vriendinnen die gescheiden zijn (veelal in dezelfde periode als ik) zijn zonder uitzondering allemaal al weer een tijd een nieuwe relatie, wonen samen of zijn hertrouwd.
    Superleuk voor hun, maar de enige single zijn op verjaardagen, it sucks.

    Maar goed.
    Nu eerst maar de bedden verschonen. Duty calls!
     
    PenK en Nimue vinden dit leuk.
  11. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Dat ik een vette kater heb! En net lekker eieren met spek voor mezelf heb gemaakt en nu iedereen er hapjes van wil, echt rot op! ik wil gewoon nu even alleen voor mezelf zorgen. En dochter: ga niet als een schooi hond naast me staan.
    Oh en ben ook boos op mijn man omdat hij gisteren op het feest tegen iemand ging praten aan wie hij naar eigen zeggen een hekel heeft (en ik nog meer)! En hij loopt gewoon zelf naar haar toe. Eikel!
    Ja ik ben heel jaloers.
    Zo dat ben ik kwijt.
     
  12. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Wat erg! Kan er ook echt boos om worden als ik zie dat mensen met hun telefoon bezig zijn achter het stuur. Waarom?? Kan het echt niet even wachten..
     
    Nimue, Manque en DastyQueen vinden dit leuk.
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.953
    7.882
    113
    Vrouw
    Naja zeg, wat een egoïstische actie van hem... Had jouw man hem niet weg kunnen sturen toen hij alsnog aan de deur stond?
     
  14. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ex komt vandaag na 4 maanden de kinderen weer eens opzoeken.
    Ik heb nu al weer 2 mailtjes:
    -hij zal minimaal een half uur te laat zijn
    -of ik voor eten en drinken zorg want hij heeft geen geld.

    Het zal ook weer eens niet :mad:
     
  15. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Dat mijn man denkt dat het studeren en mijn nieuwe baan hobby’s zijn ofzo. En dat hij net zo veel ‘recht’ heeft om op zondag de hele dag aan zijn ‘hobby’ te besteden. En dat ik dus maar weer moet afwachten hoe laat hij thuiskomt en ik hoogstwaarschijnlijk dan weer vanavond tot 23 uur bezig ben met studie en werkvoorbereiding omdat hij zonodig op de voetbal wil blijven met zijn vrienden. Als klap op de vuurpijl heeft hij de auto mee, dus zit ik thuis met de meiden. :mad:
     
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.118
    15.184
    113
    Maar heb je veel kleibe wasjes dan? Ik bijna nooit, daarvoor was ik niet vaak genoeg :D maar dan is het gewoon even op kort programma
     
  17. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Zo maar dan zijn die huizen ook wel erg gehorig denk ik.
     
  18. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.276
    2.177
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij liggen met ons hoofd tegen hun badkamermuur. En ja het is wel gehorig.
    Maar hij staat echt om 5 over 10 te klagen als hij wat hoort savonds. Maar wij mogen dus wel elke ochtend door zijn doucheritueel gestoord worden. Dat vind ik irritant ;)
     
  19. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Is diegene gepakt en gestraft daarvoor?
     
  20. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    :eek:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina