Ik krijg als enige uit mijn sector(400 man) geen salaris verhoging. En de reden slaat nergens op, ben zo pissig.
Huh? Is dat niet cao bepaalt dan? Je maakt me wel heel nieuwsgierig (gaat me geen fluit aan, je hoeft het natuurlijk niet te zeggen)
We hebben geen CAO helaas. Mijn manager heeft mijn nieuwe salaris ingevoerd maar de directeur heeft het afgekeurd, reden: ik heb net een lease auto. Had haast geen andere optie gezien het aantal km's die ik maak, had zelf een mooie luxe auto en de lease auto is vrij standaard. Bovendien hebben meer mensen pas een lease auto hebben en ik betaal gewoon voor dat ding. Heb zo'n spijt en vind de reden ook erg triest.
Ik ben niet zo van het klagen, maar misschien is het toch een keer fijn om mijn hart te luchten #Klaagmodusaan Wat een kutjaar heb ik gehad, terugkijkend op het afgelopen jaar. Aan het begin van het jaar waren wij 7 rondes bezig om zwanger te worden, het wilde steeds maar niet lukken. Eind 2017 maakte mijn beide schoonzussen bekend zwanger te zijn. *zucht* In februari was daar dan eindelijk de positieve test! Die de volgende dag alweer lichter werd . In juni eindelijk duidelijkheid waarom het nog niet gelukt was: zaadkwaliteit van mijn man was erg slecht. Maar goed, daar konden we hulp voor krijgen. Vol goede moed naar de gyn, met de hoop dat we eindelijk hulp zouden krijgen voor een baby. Nee hoor, eerst over 3 maanden het onderzoek herhalen. Drie maanden gewacht, hopend dat we zouden kunnen starten met IUI, maar helaas, het zaadkwaliteit was hier toch te slecht voor, dus gelijk door naar IVF/ICSI. Weer vol goede moed naar een UMC, nu zouden we dan eindelijk hulp gaan krijgen. Maar nee, alweer een tegenslag. Ik blijk een laag AMH te hebben én ik ben te zwaar (ja, dat wist ik ook wel). Dus weer 3 maanden wachten (= tijd om af te vallen). Zucht.. Elke keer als we denken/hopen hulp te krijgen, krijgen we het niet en wordt behandeling steeds uitgesteld. Ik word er ZO moe van, ik ben er ZO klaar mee. Nu inmiddels 6 mnd verder, 6mnd in de MMM, en er is nog he-le-maal niets gebeurd. Alleen onderzoek. Hopelijk wordt 2019 een beter jaar. #Klaagmodusuit
Vlooien dan? Heb vandaag maar eens met vlooienspray de boel gesprayd.. als we vlooien hebben merk ik het meteen,word in mijn enkels gebeten door die krengen...
Ja gadverdamme die krengen! Hier zijn het ook altijd mijn enkels! Zit nu al weer dagen met jeukende benen maar kan geen vlo ontdekken op de poezen, geen vlooienpoepjes, helemaal niks. Toch maar nieuwe bandjes bestellen (van die dure Seresto, die werken tenminste). Misschien ligt de jeuk hier ook wel aan de zwangerschapshormonen die ik er aan de lopende band uit zweet. Bah.
Hier bestellen we altijd vlooienbandjes van Beaphar. Een stuk goedkoper en ook geen vlo te vinden. https://www.bol.com/nl/p/beaphar-vlooienband-kat-vlooienbestrijding-zwart/9200000010740475/?suggestionType=browse&bltgh=kCSe-kJ1sJ5TaOTUiLhOBw.rvqbFqU3inF9Z5z-8WlIdQ_0.2.ProductImage Deze is dat.
Ik heb alleen jeuk in mn nek en op mn oren en hoofdhuid. Denk niet dat het vlooien zijn. Heb ook geen huisdieren en/of vloerbedekking dus lijkt me niet
Het zal wel 1 of andere allergie zijn. Afgelopen voorjaar heb ik ook voor het eerst kennis mogen maken met heftige hooikoorts.