Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ik het al 2 dagen enorm koud heb. Een extra trui aan of de verwarming hoger helpt niet. Ik heb echt het idee dat het in mn lijf zit en dat het uitmondt in ziek zijn.

Oceanna vindt dit leuk.
  2. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Poe meis dat is ook heel erg veel. Is er iemand in je omgeving die je zou kunnen helpen met puinruimen? Of de kids even een daagje kan meenemen? Sterkte hoor en wees niet te streng voor jezelf!

Overtherainbow vindt dit leuk.
  3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    De schoenen van mijn zoon zijn kapot gebeten door de hond van een vriendje/buurjongetje. Vond het al een vreemde plek en ik al gevraagd aan mijn zoon wat hij toch gedaan had. Nu kreeg ik laatst de slippers kapot gebeten terug, ook door de hond en toen viel het kwartje:rolleyes: zo zonde!

4. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Hier hetzelfde, zo irritant! Hoop niet dat het uitmondt in ziek zijn, dat komt nu even helemaal niet uit met alle kerstdingen op de school waar ik werk.

Sterkte in ieder geval!

5. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Wie verzint het om peuters/ kleuters te trakteren op goekope meuk slijmie? :mad:Wat n zooi. Nu nog weggooien als hij in bed ligt. Dat wordt morgen een uitdaging met onze autie. :cry:

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.232
    6.093
    113
    En nog gevaarlijk ook..

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Oh heerlijk! Ik kan wel een pagina vol schrijven met frustratie! Maar ik zal het proberen kort te houden...

Irritante k*tkinderen in de klas bij mijn dochter! 3 incidenten (dan heb ik het niet over een beetje duwen of trekken) al en de helft van het jaar is nog niet eens om. In 2 jaar op de vorige school nog nooit iets meegemaakt. En dan die lakse ouders, je weet gelijk waar het vandaan komt. Echt, normen en waarden zijn tegenwoordig héél ver te zoeken! Gelukkig heeft ze nog een redelijk pittige juf :)

Familie issues. Wij konden niet naar de 1e verjaardag van ons neefje. Netjes gemeld vooraf. Mijn broertje vond dat genoeg reden om dan met kerst ook maar niet te komen en alle contact te verbreken. Kleine kanttekening; hij belde of nee, appte op de dag zelf van de verjaardag van mijn kinderen dat hij een feestje had gehad en niet kwam, want hij was net wakker (om 14.00, je weet dat je een verjaardag hebt) en er moest nog opgeruimd worden?! Zijn vrouw is al 3 jaar op rij niet geweest. Kun je je voorstellen dat ik er vrede mee heb dat ze nu dan maar wegblijven ook?! Sodemieter op, de wereld draait niet om hem! Jammer voor zijn zoontje, want ook aan de andere kant (haar familie) hebben ze al gebroken met haar zussen. Het ventje ziet zijn neefjes en nichtjes niet.

Maar hé, de vakantie komt er aan (jeeeeh, 2 weken geen school) en volgende week met kerst gezellig met familie kerstavond en 1e kerstdag vieren. Oh ja, de 23e nog met vrienden een dobbelspel. Kunnen we gebruiken wat positiviteit ;)

8. Jigsaw

Jigsaw Niet meer actief

Al die (vooral oude) mensen die voordringen! Ik werk in een winkel waar het nu mega druk is ivm de feestdagen. En dan nog verontwaardigd doen als ik of iemand anders zegt dat ze nog niet aan de beurt zijn.

Paardenbloem en CiDa84 vinden dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.635
    5.661
    113
    Ik wil verdorie van de pijn in mijn buik af zijn. Geniet totaal niet van de kerstperiode zo.

10. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Kon ik maar thuis zijn met mijn verjaardag en kerst... als is het maar een paar uurtjes :( ben deze 4 muren zo zat!!

11. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Wij hebben alle twee hevige buikgriep.Veel overgeven en diarree.
    En zo jammer voor de kids dat wij niemand hebben,waar de kinderen( 4 jaar en 5 maanden) een paar uurtjes terecht kunnen.Voor hen zodat ze even uit de situatie zijn en wij even rust kunnen krijgen om ons weer op de been te krijgen.
    Ik weet dat we heus niet de enige zijn.maar triest is het wel in deze tijd.We proberen sociale contacten op te bouwen,maar meer dan een hallo zit er vaak niet in.Mrnden hebben geen tijd meer voor elkaar.We leven allemaal steeds meer in een eigen luchtbel.

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ow fijn is dat zeg...

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik baal van onze wc, toen we hier kwamen wonen was het toilet het enige wat we niet wilde verbouwen.
    Helaas is de afvoer die door het beton gaat lek (door een of andere beunhaas aangelegd) en nu hebben we alweer anderhalve maand geen wc beneden, heeft iedereen het druk dus zitten nog 3 maanden zonder en kost het ons een hoop geld.

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Dat nog meer pijn heb als voor me operatie en dat nu niks meer kan van de dingen die ik voor de operatie wel kon pfffff.

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh wat vervelend zeg! Beterschap!
    Waar woon je ergens?

16. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Capelle Ad ijssel

17. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Kleine irritatie... Vandaag nieuwe schoenen gekocht, heel blij mee ;), maar ik vind die verkooppraat aan de kassa over alle sprays en smeersels altijd zo irritant...

18. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hmm ook niet in de buurt. Anders wou ik gerust een middagje oppassen zodat je kunt uitzieken.

Beterschap ermee!!

19. wachtend

wachtend Niet meer actief

Het is dat ik net gister ben verhuisd naar een plaats bij jouw in de buurt en dat dus nog mijn hele huis vol dozen staat. En ik het dus niet kan maken om even weg te gaan maar anders had ik je heel graag geholpen!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant

Waar woon je?? Als het hier in de buurt is?

Maar sowieso: veel beterschap!!

Edit: lees het al. Niet in de buurt. Sterkte!

Deel Deze Pagina