Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113

    Is ook irritant ja. Ik zou ook wel een vrijstaand huis willen:D
     
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Een boete, en blijvend invalide door gebroken rug, dus straf genoeg denk ik zo.
     
  3. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Heftig allemaal!
     
  4. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Misschien niet zo netjes van mij..maar nu denk ik: "gelukkig" ben jij in dit ongeluk niet de enige die met de blijvende gevolgen ervan moet dealen. Alleen die ander heeft het aan zichzelf te wijten en jij door toedoen van die ander.
     
    masami en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ben echt verbijsterd door het gedrag van je schoonvader @DastyQueen !

    Hier weinig te klagen eigenlijk, behalve dat de kinderen een groot stuk piepschuim hadden gevonden en dit in een berg witte bolletjes op ons grasveld hebben veranderd...
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Lief, Thanks!
    Hoe gaat het met jou vandaag?
     
  7. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Die slechte gedachte heb ik ook ook meerdere keren per maand hoor :oops:
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  8. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Iets beter, pijn is nog ... maar ik word wat minder stijf en beweeg al iets soepeler gelukkig! Morgen beginnen medicatie afbouwen en dan zal ik ook snel een stuk helderder worden.
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  9. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Kan ik me helemaal voorstellen! Wat mij betreft, heb je daar ook alle reden toe.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ben blij dat te lezen, ga soms aan mijzelf twijfelen of ik niet gewoon heel weinig kan hebben doordat ik mij zo rot voel nu. Maar mijn man vertelde net dat hij schoonvader erop heeft aangesproken, dat ik al slecht ben in nee zeggen en als ik dat dan zeg dat ik het ook echt meen en dat hij het op prijs stelt dat daar voortaan rekening mee word gehouden.
     
    masami, Vitamientjuh, famofthree en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Iemand nog een raket in zijn schuur staan waar die niks meer mee doet?
    Kan ik mijn man een enkele reis naar de maan cadeau doen.

    Bedankt alvast!
     
    sleutelbloem, Bloem2310, reckless en 15 anderen vinden dit leuk.
  12. Bleekselderij

    3 apr 2018
    35
    35
    18
    Vrouw
    Zo even even lekker klagen.
    Ik baal ervan dat ik niet op mijn oude nickname zit op zp. Ik weet echt mijn wachtwoord niet meer:rolleyes:.

    Ik steeds meer ermee geconfronteerd word, dat ik een verwend nest ben. We zitten tijdelijk gehuurd en het is echt heel klein. Ik krijg er echt zo'n slechte zin van... Natuurlijk belachelijk. Ik vermaan mezelf steeds, maar ik baal als een stekker. Oud, vies, klein, rottige straat.
    Als iedereen in de woonkamer is, dan krijg ik gewoon engtevrees.

    De hond is gewoon bejaard en de verhuizing heeft hem niet goed gedaan. De helft van de tijd kom ik thuis en kan ik poetsen omdat hij een ongelukje heeft gehad.

    Ik mijn stinkende best doe alles zo soepel mogelijk te verlopen en dat mijn man alsnog soms klaagt terwijl hij veel meer zou kunnen bijdragen aan het leed dat huishouden heet.
    Ik kook op zondag altijd een paar gerechten voor. Zodat ik na het werk op maandag of dinsdag toch een gezonde maaltijd op tafel kan zetten in een korte tijd. Laatst een gerecht gemaakt en het was echt niet te eten (en durf te zeggen dat ik normaal goed kook) ipv blij te zijn dat je altijd goed eet, heeft hij 3 uur geklaagd dat het eten niet was wat hij verwachtte.:evil:

    Zooo dat was het even.

    @DastyQueen en @Tuttebella, gewoon even een knuffel en schaam ik me diep om mijn gezeur.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    231
    63
    Ergens in het midden
    Echt Dastyqueen jou schoonvader is gewoon een L U L in dit verhaal, sorry hoor!
    Het is nog altijd mijn huis en mijn gezin en als iemand langs wil komen en ik zeg nee, is het ook nee. Fijn dat je man er in ieder geval wat van gezegd heeft want als ik jou was had ik mijn man anders ook nog gekielhaald hihi.

    En mannengedrag is soms zo irritant, maar oprecht van sommige dingen snap ik niks, mijn man gaat echt niet zomaar zonder overleg een hele dag weg. Ik heb geen baan en ben thuis met de kinderen en ben vaker weg als mijn man thuis is na zijn werk dan hij. Want ik wordt gewoon helemaal KNETTERGEK van het constant in huis zitten met als intelligentste gesprekspartner mijn 1 jarige, 4 jarige, de hond of de kat.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  14. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Even offtopic maar anders blijft dat spoken in mij hoofd;
    @DastyQueen wat voor operatie krijg je elke 3 mnd om weer wat beter te kunnen functioneren? Is het uitgewerkt zeg maar na 3 mnd of is t telkens een andere operatie?

    Ontopic; ik voel mij niet goed. Alles borrelt maar t komt er niet uit. Kwam t er maar uit dan was ik van die misselijkheid af :(
     
  15. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    231
    63
    Ergens in het midden
    O en waar ik echt echt gek er verdrietig van wordt is het al 6 jaar heel ziek en afgekeurd zijn, ik ben jong, ik ben slim, ik wil meer dan thuis zitten. Ik haat huishouden doen en ik vind mijn kinderen momenteel vooral druk en irritant in plaats van dat het gezellig is.
    IK VIND MEZELF EEN ONAARDIG MENS op het moment
     
  16. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Sorry hoor maar wat een eikel!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  17. Manque

    Manque Niet meer actief

    Pfff is het weer zover? Van mij kon hij een droge boterham en schop onder zijn gat krijgen :mad:
     
  18. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.018
    2.374
    113
    Vrouw
    Dat ik had gehoopt deze zwangerschap uit het ziekenhuis te kunnen blijven, maar dat ik toch momenteel aan de CTG lig.
    Constant harde buiken en voelde de kleine minder bewegen sinds gisteren.
    Tóch maar even aan de bel getrokken bij de VK en die stuurde mij maar even door.

    Altijd fijn hoor zo’n extra controle, maar Jezus wat een drama is het parkeren hier. Voor je überhaupt aan dat apparaat ligt ben je een kwartier verder en zal je net zien dat de harde buiken even weg zijn. Potver.
     
  19. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ze zijn al weer terug. Ze hebben maar liefst 2 uurtjes omgang gehad.. :confused: Ik heb precies genoeg eten en drinken meegegeven voor de kinderen, hij zoekt zelf maar een vijver als hij dorst heeft.
     
    Luuz, Vitamientjuh, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik wilde hier eigenlijk iets gaan schrijven over mensen die het moeilijk vinden hun post even na te lezen op schrijffouten.

    Maar dan kom ik op facebook op een weggeefhoek iets tegen wat ik veel erger vind. Iemand biedt daar 2 konijnen aan, omdat de kinderen er niet meer naar omkijken.
    Arme konijnen zeg! Ik vind echt dat als je kind zeurt om een huisdier, je als ouder zijnde ook bij jezelf mag gaan nagaan of je bereid bent om zelf de zorg op je te nemen. Want met kinderen is het risico nu eenmaal groot dat zodra het nieuwe eraf is, het niet interessant meer is.
    Wil je dat niet, GEEF DAN NIET TOE!

    En dan diezelfde post vraagt iemand of ze het hok erbij krijgen. Antwoord: "Nee, want het hok ga ik verkopen."

    Ohja, en officieel mag je niet eens dieren weggeven op de weggeefhoek.
     
    Nimue vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina