Mijn peuter gooit zojuist mijn telefoon in het afwaswater. Zucht. Gelukkig hebben we nog een zwik oude telefoons maar toch. Zucht.
Dan is het alweer flink gegroeid. Hij heeft van die vlassige haartjes, slaat meteen plat op zijn hoofd. De sterkste gel gebruikt, maar niks mee te beginnen
Heb je al een kdc met observatie groep geprobeerd om te kijken wat passend kan zijn voor hem? Cjg inschakelen bij de gemeente en hen het probleem voorleggen?
Weet ook eigenlijk niet waarom ik er nou automatisch vanuit ging dat t over een meisje ging sorry! Ik dacht al is toch nergens voor nodig, kan t beetje doorgroeien Zal voor mij ook nog wennen worden straks een knul erbij weet ik vast dat t regelmatige kappersbezoeken worden Wel lastig als t gelijk zo plat zit en er niks mee is te beginnen...hopelijk wordt t wat dikker/minder vlassig na een aantal knipbeurten dan
Hier gaan de jongens vanaf 6 maanden ook elke zes à zeven weken. Zit daarna niet meer netjes. We hebben wel een middag per week kinderknip en dan is het maar €10,- ipv €15,- per knipbeurt. Meiden gaan hier idd ook minder vaak
Ja dus het kan wel voor een 'zachte' prijs! Hier gewoon 20 euro, vind ik niet normaal. En over 2 jaar mag ik 30 euro betalen. Koekkoek!
Wij betalen voor N 13.25 bij de kapper. Elke 6 weken moet ie want anders is er niks meer van te maken. Heb nu ook weer te lang gewacht dus het ziet er niet uit
Ik ben het zelf gaan doen. In het verleden een korte kappersopleiding gedaan dus de basis is wel een beetje aanwezig. Eens in de zoveel tijd gaan we naar de kapper maar ik vind het resultaat vergelijkbaar. Het duurt alleen wat langer voor ze als ik het doe en ze krijgen geen kleurtje/lolly
Dat ik gewoon weer zwaar ongesteld ben en dit iedere vier weken. Kom op ik ben 40 geweest en wil geen kinderen meer en deze shit blijft maar voortduren, vieze zooi en dan nog maar te zwijgen over de enorme buikpijn, Enige positieve is dat ik het ieder geval niet tijdens onze vakantie zal zijn.
Dat er verdomme autorijdende mensen zijn die hun eigen verkeersregels maken! Lees: mensen over laten steken terwijl er geen zebrapad is. Mensen voorrang geven op een enorme rotonde van rechts terwijl dat niet hoeft. Fietsers van links voor laten gaan. Enz enz enz. Hebben deze mensen nou echt niet door dat ze levensgevaarlijk bezig zijn? Dat ze ervoor zorgen dat anderen opeens vol op de rem moeten omdat er opeens gestopt wordt door hun voorganger? Allemaal heel nobel hoor, maar het is gewoon echt niet de bedoeling. Verkeersregels zijn er niet voor niets!!!
Zoveel! Ik zou een andere kapper zoeken. Ik betaal €11 per kind, €14 voor man en €16 voor mezelf. En de eerste keer is gratis
Ga ik ook zeker doen! Ze knippen wel goed, maar ik ben ervan overtuigd dat iemand anders dat vast ook kan voor minder geld haha
Zo herkenbaar ! Vraag mijzelf wel eens af, zou het juist niet erger worden na 40 omdat je lijf richting overgang gaat? Weet niet of Ik daar op zit te wachten maar het vooruitzicht om nooit meer ongesteld te worden is wel aantrekkelijk!
Baaaah ik wil een schoon en netjes huis. En hoe goed ik ook m'n best doe, ik blijf achter de feiten aanlopen. Er zitten niet genoeg uren in een dag!