Ongegeneerd klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Herkenbaar!
     
  2. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat idee heb ik ook. Ik heb nu meer last van mijn menstruatie dan dat ik bijvoorbeeld 10 jaar terug had, echt zo vervelend. Veel bloedverlies, tampon zakt er gewoon uit en dan die vreselijke buikpijn pff
     
    flipflop vindt dit leuk.
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik klaag er over dat ik helemaal geen zin heb om zo te gaan werken, krijg een gezin met 5 personen voor reisvaccinaties en die mensen zijn zo vermoeiend , blijven maar vragen stellen en die kinderen zijn ronduit vervelend en dan moet ik straks ook nog op de foto voor de website, ook zo’n hekel aan hihi
     
  4. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Zo herkenbaar!
     
  5. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Ik wil mijn man weer thuis. Na bijna 2 weken alleen thuis met 5 jonge kids (oudste net 7 de jongsten 20 maanden en 6 maanden) ben ik er wel klaar mee.

    Gelukkig komt hij zaterdag weer thuis van zijn zakenreis
     
  6. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    /insert rant

    Omg.. als je nog één keer commentaar wilt leveren op het feit dat ik smiddags met een SLAPENDE baby door de supermarkt loop en hoe mijn generatie niet meer kan opvoeden en altijd met jankende kinderen rond loopt omdat we niet smiddags thuis blijven en hun een half uur in hun eigen bed laten krijsen omdat ze volgens de RRR regels moeten slapen, geef ik je echt de volle laag. Bemoei je met jezelf. Jouw tijd is voorbij. Het maakt me geen drol uit dat jij al 70 bent en dus wel weet hoe het moet, dat geeft jou niet het recht om tot fu*king 3 keer toe op me af te lopen om mij te vertellen hoe JIJ vind dat ik mijn kinderen moet opvoeden. Je kent ons niet! Jij hebt geen idee wat ik doe met mijn kinderen. Ga weg!


    Zo, dat moest ik ff kwijt zeg. Bleh. Sommige mensen moeten echt leren wanneer ze hun kop moeten houden. 70 of niet.
     
  7. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Nooit heb ik een vrije dag. En vandaag zou zoon naar kdv gaan en ik het huis goed doorwerken en verslagen maken. En ook gewoon even tijd voor mezelf, wat ik knetterhard nodig heb. En nu is hij alwéér ziek. Hij doet het niet met opzet, dat weet ik ook wel. Maar ik baal als een stekker. Ergste van alles is dat hij moet overgeven en ik het daar spaansbenauwd van krijg. Arm kind ook. Ik weet hoe hij zich voelt (ben zelf een master in braken ondertussen). Bah bah. :(
     
  8. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Dat ik eigenlijk wilde weten hoe het afgelopen is met die foute kerel die via Tinder een vriendin kreeg terwijl hij zeer vermoedelijk nog getrouwd was. Was het topic aan het lezen en opeens is het weg.
    Iemand die het wel weet?
     
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Het topic is verwijderd omdat hij helemaal gestoord was.
    Het is zo erg dat ze de buren gevraagd heeft alles in de gaten te houden en er een vriend kom overnachten bij haar.
     
  10. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    Maar waarom wordt het topic verwijderd? Is er risico dat hij dat dan vindt?
     
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Volgens mij wel.
    Ze heeft het topic uit veiligheid voor der zelf laten verwijderen.
     
  12. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.960
    6.077
    113
    Happyland
    Oh wat erg! Wat een psycho! Wat lopen er toch een hoop gevaarlijke lui rond he..:(
     
  13. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik hoop dat het goed gaat met haar
     
  14. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    O wat vreselijk is dat hè? Ik was vorige week ook een dag vrij, belt het kdv de dag ervoor op dat m’n baby koorts heeft. Ik zag met angst en beven al dat ik de dag erna wel naar m’n vrije dag kon fluiten. Gelukkig knapte hij na een zetpil al op en de volgende dag was er niets meer aan de hand. Ik was lekker vrij, maar zat toch met een half oog heel de tijd naar m’n telefoon te kijken met ‘angst’ dat ze weer zouden bellen.
     
  15. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik vind jullie allemaal een stuk achterbakse kutten! Ik ben er altijd, nooit te laat, kom altijd extra werken, vroeger beginnen, later stoppen, en werk zonder klagen 10 dagen achter elkaar als er weer eens iemand ziek is.. maar ik sta nu zelf met griep (en gisteren ook nog 38,2 graden!) Te werken omdat jullie gewoon te LUI zijn om voor mij eens te komen!!:mad: met jullie 'ik ben er helaas niet sorry'. Prima, zal het onthouden als de volgende ziek is op mijn vrije dag, dan 'ben ik er helaas ook niet'. Dikke doei, stomme collega's.
     
    Bailey07 vindt dit leuk.
  16. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Gemopper met een knipoog. Dochter slaapt al weken zwaar kut. Nu heb ik haar vanacht niet gehoord jeeee. Maar wel mijn logee zusje die hoestbuien had. Het is mij niet gegund denk ik. En als klap op de vuurpijl ben ik half 8 wakker en ronkt mijn zusje en dochter nog. Fijn.
     
  17. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Waarom meld jij je niet gewoon ziek dan? Beterschap
     
  18. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Precies dit....
     
  19. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    @Deedee91 @BabyFG omdat de dienst dan helemaal de zeik in draait... en ik kan het niet over mijn hart krijgen mijn team zo te laten staan. Het is door het mooie weer bijna net zo druk (of haast drukker zelfs) dan in de zomer . En niemand die mijn werk kan overnemen van de mensen met wie ik werk. En die het wel kunnen hebben er 2 vakantie, 1 had al ochtend dienst, 1 maakt geen late diensten en ging ook echt niet haar vrije dag opgeven als die van de ochtend naar de avond ging, 1 wilde niet, 1 heeft kinderen...
     
  20. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Zo'n mooi weer en zit weer het weekend thuis gekluisterd. Gisteren had dochter hoge koorts en heeft ofwel geslapen ofwel aan mij gehangen. Dan had ik vandaag wel graag iets gaan doen, maar vriend vindt de voetbalwedstrijd op tv belangrijker. Ik weet dat ik ook alleen wegkan, maar dat doe ik al vaak genoeg.
     

Deel Deze Pagina