Heel jammer voor je team maar zij laten je ook staan.... Dus lekker die dienst de zeik in laten draaien... Geloof me, het wordt echt wel op 1 of andere manier opgelost hoor. Je bent niet onmisbaar. De boodschap komt niet over als jij alles maar op blijft lossen.
Wanneer gaat die vreselijke pijn nou eindelijk over. Sinds woensdag vreselijke oorpijn. Eerst de ene kant en vandaag de andere kant erbij. Wat doet dat veel pijn. Zelfs combinatie van pijnstillers heeft geen effect. #klaagmodus-uit
Wanneer gaat mijn collega nou gewoon zijn werk doen i.p.v. mij meer werk geven. We zijn beide teamleiders en een van ons moet altijd aanwezig zijn. Maar als hij een dag gewerkt heeft dan kom ik altijd in een puinhoop op werk. Tafels smerig, stoelen staan overal, emballage niet opgeruimd, zure melk in koffiemachine, wc’s niet schoon. Vloer smerig. Heb hem er al meerdere malen op aangesproken maar niks helpt langer dan 3 dagen. En alles wat hij wel doet wilt ie een publiek hij hebben. Als hij wat gerepareerd heeft moet hij me op mijn vrije dag beeldvullend om te vertellen hoe hij dat gedaan heeft.
Kies voor jezelf meld je ziek en ziek eens goed uit. Laat ze maar eens uitpuzzelen hoe zij dat op vangen.
Dat mijn kinderen lekker zijn logeren waar ik erg naar uit keek en ik helaas ineens in het ziekenhuis beland. Ik kon ineens niet meer lopen. Of althans ik kan nog lopen maar het ziet er niet uit. Van die paar dagen rust en bij komen gaat dus niets worden. Aan de andere kant ben ik blij dat er nu eindelijk uitgezocht gaat worden wat er aan de hand is met mijn lichaam. Vandaag een lumbaal punctie om te kijken of ik een bacterie heb in mijn ruggenmerg.
Dank je wel! Ik ga alles maar gewoon met een lach en humor ondergaan. Gisteren hebben ze al een lumbaal punctie geprobeerd maar die lukte niet. Dokter heeft 3x geprikt maar er kwam geen vocht uit. Vandaag gaat dit gebeuren onder een roesje want damn wat doet dat zeer!! Ik jank niet snel maar ik gilde het uit!
Die klotekerel van me heeft me opgesloten in huis. Mijn huissleutels ook mee naar z'n werk en de honden moeten kakken Grrrr
Haha dat heb ik ook wel eens gehad ja Ik probeer al vanaf 08:00 precies de ha te bellen... kom er niet doorheen, krijg zelfs al een bandje dat t erg druk en en minstens 8 mensen voor me. Grrr Vind t zo zielig voor Mn dochtertje, die ws weer een longontsteking heeft
Bedankt he, zet je wat nieuws in de tuin en dan wordt het wéér gesloopt. Zo onhebbelijk weer. Zielig gedrag.
omdat de dienst dan helemaal de zeik in draait... en ik kan het niet over mijn hart krijgen mijn team zo te laten staan. Het is door het mooie weer bijna net zo druk (of haast drukker zelfs) dan in de zomer . En niemand die mijn werk kan overnemen van de mensen met wie ik werk. En die het wel kunnen hebben er 2 vakantie, 1 had al ochtend dienst, 1 maakt geen late diensten en ging ook echt niet haar vrije dag opgeven als die van de ochtend naar de avond ging, 1 wilde niet, 1 heeft kinderen...[/QUOTE] Ik lees geen enkel argument die ik goed genoeg vind dat jij ziek werkt. Één heeft kinderen, ja en? Regel een oppas. Één wilde niet. Heb ik geen boodschap aan, ik wil ook weleens wat niet. Één wilde haar vrije dag niet opgeven? Pardon? Dat heet teamwork. Keuze zat voor jouw baas die het mag oplossen. Gauw ziekmelden meid.
@duitshollandsmeisje hier is dat heel simpel. Als ze allemaal nee zeggen word er een willekeurig iemand gebeld door de clustermanager en die krijgt dan een werkopdracht. Die mogen ze niet weigeren mits ze een verdomd goeie reden hebben. Heel vervelend dat het zo moet maar jij kan niet altijd alles oplossen.
Haha ik snap het. De kleine hond kan ik nog wel door het raam tillen, maar de hond van 45 kilo past er niet door, en ik kan hem niet zo hoog tillen. Gelukkig ben ik gered door een vriend die nog een sleutel had, en hebben de honden niet in huis gekakt.