En ik verga weer van de kou! M'n kleren aan, dikke sokken en m'n badjas aangetrokken maar het blijft gewoon. Echt alsof het januari is. Ow en als ik ga zitten neem ik ook m'n dekentje erbij.
Positiekleding wat gewoon nu al niet meer past en niet lekker zit Trui is te klein. Als ik niet uitkijk loop ik met een blote buik. En de band van de positiebroek kannniet meer over mijn buik heen en prikt dus in mijn onderbuik. Daar word ik dus echt narig van. En het is nog maar maandag. Dus wat trek ik aan de hele week om toch een beetje normaal op het schoolplein te verschijnen *klaag* *baal*.... Oh en heb wel gewone brorken van de hema die passen, maar daar passen weer niet de laarzen bij die ik draag. Net nieuwe schoenen dus vind het ook zo wat om voor die 4 weken nog even nieuwe dichte schoenen te kopen.
Mijn hond (Amerikaanse stafford) heeft gister een hond aangevallen. Godzijdank had ze een muilkorf om. Ik wist dat ze kan bijten, vandaar uit voorzorg een muilkorf als ze los gaat. Ze gaat al nooit los vanwege dat ze bijt. Maar ik dacht: beest moet ook een keer lekker kunnen rennen. En er zijn bijna nooit honden in dat bos. Maar voor de zekerheid een muilkorf om, dan kan het wel een keer. En ja hoor. Komen een hoek om, andere hond. Ik herkende mijn eigen hond totaal niet terug. Ze ging in sluupsrand, reageerde nergens meer op en schoot vervolgens als een pijl op die andere hond af. En ze vielen in de sloot. Mijn hond kon niet bijten dus besloot ze maar om die andere hond te verzuipen.. baasje van die andere hond bleef op de kant staan en deed niks.. dus ik ben die vieze gore baggersloot in gesprongen om mijn Hond van haar hond af te trekken. Nou dat ging niet zomaar. Ik heb mijn Hond nog nooit geslagen, maar omdat ze niet reageerde moest ik wel. Heb haar een enorme poeier op haar kop gegeven. Toen was ze even afgeleid en kon ik die andere hond uit het water trekken. Ik baal hier zo ontzettend van.. Mijn hond kan dus nooit los om een keer lekker te rennen.. Zelf helemaal onder de vieze gore bagger. Sloot was best diepm stond er tot mijn borst in.. telefoon en sleutels nog in mijn zak. Doen het gelukkig nog. Maar man man wat ben ik geschrokken.. Ik weet niet waar die vrouw woont. Zou haar graag een bloemetje willen brengen voor de schrik..
Ik baal zo van dat de nachten met de jongste momenteel alleen maar erger lijken te worden!! Ik heb wel een lijstje van dingen die we nog gaan proberen, maar soms ben ik te moe om naast aandacht voor mijn gezin, huishouden,werk, sociaal leven iets te beginnen. Pff, was ie maar 3
Heel veel sterkte aan iedereen met pijn en klachten. Ik heb niet alle pagina's gelezen maar @DastyQueen dat lijkt me enorm heftig. Natuurlijk doet het mentaal ook veel met je. Mijn man is een half jaar geleden geopereerd (was ook een heftige operatie) en inmiddels is hij weer aan het werk, doet alles weer, etc., maar ik denk dat de mentale verwerking nog niet 'klaar' is, om het zo maar te zeggen. Na deze berichten gelezen te hebben besef ik me eigenlijk dat ik helemaal niet mag klagen...
Hoe oud is hij? Hier een meisje van 14 maanden. En na 8 maanden k*tnachten slaapt ze sinds deze week opeens door (afkloppen). Nog niet elke nacht, maar het begin is er... het komt goed!
Wat ik echt enorm irritant vind is dat Amerikanen zeggen dat baby's in hun maag groeien. En dat zelfs slimme mensen dat zeggen! Echt serieus hoe dom kan je zijn. Zeg gewoon dat ze in je buik groeien of in je baarmoeder, maar niet in je maag. Hoe raken ze daar zwanger, door te pijpen ofzo? Zo dat moest er ff uit.
Dat mijn leven een f*cking rollercoaster is.... een nachtmerrie en er lijkt geen einde aan te komen....
He? Ik heb dat echt nog nooit gehoord, echt te dom voor woorden We hebben een halfjaar in de VS gereisd, waarvan ik de laatste 3,5 maand zwanger was en ik heb eigenlijk alleen maar 'belly' of 'uterus' gehoord.
Waarom reageert de gemeente nooit op meldingen? Kun je eerst online een heel formulier invullen. 10 minuten verder en dan krijg je in het gunstigste geval nog een berichtje ‘uw melding is ontvangen’. Verder doen ze er geen zak mee en zit ik nu al een maand met zooi van een ander in de straat waardoor we een parkeerplaats minder hebben, terwijl het al steeds vol staat. Kan ik zeker wéér een melding maken. Ook al gebeld, krijg ik zo’n doos aan de telefoon die vraagt wat het probleem is en vervolgens is er dus nog niets mee gebeurd.
He meis, wat jaar om te lezen dat het weer een keer zover was. Kan me goed voorstellen dat je die algemene tips van die stagiair niet trok. Jij zit gewoon al jaar in jaar uit met die shit en dat gaat niet veranderen. Bovendien ken je alle klappen van de zweep. En dan zo'n jong optimistisch ding die nog echt gelooft dat ze jou met haar algemene tips helpt... Ik zou razend zijn! Goed van je dat je een vpk aan hebt gesproken. Heeft de opname wel wat geholpen? Wat was de aanleiding voor de opname? Hoe gaat het nu met je?
Ik hoor het continu op YouTube bij verschillende personen. Bijvoorbeeld: there's a baby growing in my stomach. En dan denk ik: hè wat? HOE DAN??
@DastyQueen Wat erg dat je leven door zo'n ongeluk in een moment ineens een andere wending heeft gekregen. Ik ben zelf momenteel afgekeurd voor de arbeidsmarkt wegens een chronische ziekte, dus snap heel goed hoe dat is. Het is heel logisch dat je nog niet zover bent dat je dat kunt accepteren. Dat is echt een proces van jaren. En dan nog betekent accepteren niet dat je er nooit meer tegen vecht of verdrietig/boos over bent. Het betekent hooguit dat je ook tevreden kunt zijn met wie jij bent in je nieuwe leven. Sterkte!
Ik zie op Instagram ook vaak voorbij komen dat hun 'stomach' zo hard groeit Ik ben er altijd maar vanuit gegaan dat ze daarmee gewoon buik bedoelen
Ja ze kunnen zoveel bedoelen maar het klopt toch echt niet maar ik denk inderdaad ook dat ze dat bedoelen. Ik hoop het tenminste. Het lijkt me ook zo lastig bevallen als het kindje in je maag groeit moet je dan je vinger in je keel steken ofzo