Ik heb een flinke bon gekregen vaak iemand om in een Rituals shop te besteden. Nu ben ik helemaal niet bekend hiermee.. Wat zijn fijne producten? Wat is een lekker parfum? Of iets voor in huis?
De enige douchegel die ik gebruik zijn de foaming gels van Rituals. Favoriete geuren zijn the ritual of Sakura en the ritual of Ayurveda. De nieuwe limited edition is ook errug lekker Verder gebruik ik graag de scrubs en bodycremes en drink ik graag thee van Rituals. Zou naar een winkel gaan en lekker veel uitproberen! Er is zoveel
Gewoon even naar een winkel gaan en eens gaan ruiken! Ik ben gek op de shower foams en badschuim, maar heb ook meerdere potten bodycreme en scrub staan! Ik vind zelf de rituals of Sakura lekker en de rituals of Dao (vooral de bed & body mist, dat spray ik altijd op mijn bed!)
Ik vind de showerfoam ook altijd lekker. En heb nu 2 van de baby-varianten gekregen, welke ik ook erg fijn vind ruiken en ook lekker smeren.
Ik ben gek op de douche foams , heb niet echt een favoriet, neem elke keer een andere mee. Douche olie is ook erg fijn. Ook is de buidschuim echt heerlijk
Ik vind van rituals de foam gels, scrubs en body butter's fijne producten. Niet alle geuren vind ik lekker. Op dit moment is alles hier op en koop ik expres zelf niets omdat ik van mijn ouders en zus vaak wel rituals spullen krijg met de feestdagen. Het enige van rituals wat ik nu nog heb staan is een body en bed mist en die spuit ik elke avond na het douchen op mijn pyama en in de ochtend als ik mijn bed heb opgemaakt op mijn beddengoed.
Ik vind deze echt top: https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritual-of-sakura-shower-scrub-1101274.html?source=cop#gclid=CjwKCAiAlb_fBRBHEiwAzMeEdu0QsQ65x6NgCvzfxo4cuCXiqDS2VAXafgscQ--6O6pE12zhxx5iqBoCMsoQAvD_BwE&start=1
Ik heb de dao body Cream De dao shower foam Dao deodorant Dao handzeep Dao geurstokjes Dao mist Met deze geuren waan ik mijzelf heerlijk in het bos Ayurveda body Cream Ayurvede foam Ayurfeda handzeep Deze is heerlijk zoetig ( vind ik) Holy scrub Holy crackle Holy foam Holy bodycream Holy mist voor de tas Deze lijn doet me een beetje aan tieners denken, hij ruikt heerlijk fris en zoet En dagcreme voor de extra gevoelige huid. Ik zou gewoon eens een ritual winkel naar binnen lopen er is echt zoveel keus
Douchefoam absoluut (witte sowieso en de rood/rose-achtige) Maar de scrubs en bodycream zijn ook heerlijk. Ik gebruik zelf ook de cleansing foam voor het gezicht. Erg fijn! De douche-olie (rood) is heerlijk bij een droge huid. Voor het douchen al insmeren en dan lekker afdouchen. Handcreme en zeep zijn ook wel lekker, maar heb ik niet. En vandaag als cadeautje de holy crackle gegeven aan een tiener samen met dat jelly ding. Ik zou bedenken van te voren waarvoor je iets wil (douche/huid/gezicht/huis etc) en dan in de winkel lekker jezelf laten adviseren en uitproberen.
Ik ga binnenkort maar eens een wij bel bezoeken. Heb ruim 100,- te besteden. Dus dat zal wel goed komen. Bedankt dames!
Héérlijk! Wat een luxe! Wij hebben nu 2x in een kerstpakket kleine pakketjes gehad- ook ideaal om een geurtje uit te proberen!
Ik ben ook groot fan van hun lippenbalsem. Zit in een blauwe verpakking. Onze oudste heeft regelmatig kapotte lippen en het hersteld heel goed met deze balsem. En inderdaad de showerfoams en de handcreme.
Hier een kleine rituals winkel Vind het heerlijke producten. Heb niet een standaard 1 geurlijn, en vind de geuren ook wel persoonlijk en afhankelijk van het seizoen. Producten die ik/wij gebruik: Douchefoam, doucheolie, bodycreme, bodymist, geurstokjes, handzeep, afwasmiddel, bodyscrub, badschuim, bodymist, parfum, handcreme. Ik vergeet de conditioner voor het haar, héérlijk!
Met dit bedrag kun je ook een adventkalender van Rituals halen. Deze heb ik vorig jaar gehad en dit jaar ligt ie al klaar om uitgepakt te worden. Maar heel eerlijk, vind het na mijn zwangerschappen te sterk ruiken, mag wat mij betreft wat minder. Gelukkig helpt mijn dochter met het opmaken haha. Het idee van het merk is leuk, heb daarom altijd wat in huis. Ik heb liever Molton Brown