Trots op ons jongste zoontje omdat hij nu op de nacht na compleet zindelijk is. Trots op dat ik de laatste tijd zo goed op mijn voeding en beweging let. Trots op wat wij in een aantal jaar bereikt hebben, en wat er op het vooruitzicht staat. Zo dat zijn er zo snel een paar.
Ik ben trots op hoe het nu gaat, hoe veel verschil er in me zit en ik bereikt heb sinds ik ben gestart met therapie en dankzij de steun van mijn vriend. Inmiddels al ruim een maand geen paniekaanval gehad, ondanks dat er echt wel situaties waren die het voorheen zouden hebben getriggerd, of ik zelfs vermeden had om die reden die ik nu toch heb gedaan.
Ik spreek vloeiend 5 talen en dat is een heel groot voordeel bij de sollicitatie die ik nu heb lopen. Ik ben bij met het huishouden en met de was. En ik heb een nieuw kapsel en dat staat mij echt heel erg goed!
Dit is misschien wel t stomste waar je trots op kan zijn. Maar ik ben trots dat ik nog niet aangekomen ben deze zwangerschap (even ter vergelijking bij dochter ruim 30 kilo aangekomen en er nooit alles afgekregen, de 1e maanden kwam ik bij haar ook al 3 kilo per maand aan ongeveer). Terwijl ik echt wel genoeg eet, en ook snoep ik gewoon wanneer ik zin heb Maar blijkbaar doe ik dus toch iets goed want ik was doodsbenauwd om weer zoveel aan te komen.. Vocht zal ik straks niet echt invloed op hebben, maar t meeste daarvan was ik ook snel wel weer kwijt na de bevalling toen. Dus dit stemt me positief en hoopvol dat t ditmaal mn gewicht gewoon keurig netjes binnen de normale gemiddelden blijft
Ik ben trots dat ik eindelijk een afspraak heb gemaakt bij de ha voor die moedervlekken die veranderen.. al best wel een tijdje.. maar ik schoof het steeds voor me uit
Ik ben trots op mijn oudste dochter die nu net 2 weken naar de basisschool gaat, ze kan haar eigen naam al schrijven. Alle letters van het alfabet noemen en zelfs al kleine woordjes leggen.
Herkenbaar @BabyFG ! Waar ik bij de oudste mezelf heb volgestouwd en ruim 40kg aangekomen was, eet ik nu gezond op een uitzondering na en staat de teller nu op 23kg. Ik kan mijn eigen broeken aan, alleen de knoop niet dicht krijgen zonder elastiekje. En dat met twee kindjes Ik heb hard gewerkt om die kilo’s kwijt te raken en ik was super fit, zo voel ik me nu niet maar ik doe eigenlijk alles nog. Met wat hulp zodat ik overdag kan slapen, oke...
Ik ben super trots op mezelf dat ik op mijn 32 ste nu fitter ben dan ooit. Ik sport meerdere keren per week en kan er echt van genieten. Ik kan 5 km onder 30 minuten hardlopen, ik kan langere afstanden (tussen 10 en 15 km) hardlopen. Nooit gedacht dat te kunnen, ik heb een aantal jaar geleden longemboliën gehad.
Trots dat ik 11-11 ben bevallen van onze dochter. De vacuumpomp stond klaar maar het is me gelukt zonder. En ze is zoooo mooi
Oke. Ik ben trots op mijn haar. Ik ben trots omdat ik 6 kilo kwijt ben in 7 weken en het nog nooit gelukt is om zo veel af te vallen. Nog minimaal 24 (maximaal 29) te gaan en dat gaat lukken. Ik ben trots omdat ik alles maar even doe en goed op mezelf let en mijn grenzen aangeef en daardoor al een jaar of 5 aanvalsvrij ben (conversiestoornis) nog wel last van tikken maar dat neem ik maar voor lief ik heb er zelf geen last van en mijn omgeving weet niet beter. Ik ben trots op mijn man dat hij gewoon de beste man is die ik me kan bedenken. Ondanks af en toe even een explosief moment tussen ons, maar dat is soms gewoon nodig. En ik ben zo ontzettend trots op mijn zoon die met zijn leeftijd al ontzettend slim en pienter is. Komt vragen of ik hen kan helpen en als hij iets wil zeggen en ik versta het niet goed, hij net zo lang blijft herhalen tot ik hem begrijp. En hij is nog geen 1.5 jaar.
Trots op dat ik sinds vorige week weer op hetzelfde gewicht zit als voor de zwangerschap, terwijl er 10 kilo was blijven plakken. Trots op dat ik afgelopen weekend een belangrijke rol heb gespeeld in een gewonnen wedstrijd van mijn handbalteam (met 1 doelpunt verschil). Trots op dat ik eigenlijk wel goed weet wat ik wil en dat ik me daar ook niet vanaf laat brengen ondanks dat het misschien niet 'het geijkte' is. Trots op mijn dochter, die al zo veel snapt van wat je tegen haar zegt met 14 maanden en die ontzettend lief en makkelijk is. Stiekem toch wel erg leuk om zo op te schrijven waar je trots op bent
Ik ben trots op allebei mijn kinderen maar ik ben mega trots als ik mijn oudste zie voetballen. Hij kan echt super lekker voetballen. Andere ouders/kijkers vragen regelmatig of hij al gezien is door een scout, dan voel ik me nog trotser Zijn teamgenoten zijn allemaal dol op hem. Hij gunt een ander altijd een doelpunt en zal nooit miepen als ze verloren hebben. Hij overziet het spel en toont de hele wedstrijd volledige inzet! Zo cool om te zien.
Lastig topic. Ik zou zo snel niet iets weten waar ik nu trots op ben mbt mijzelf. Misschien dat ik 24/5 alleen voor onze 4 kinderen zorg en dat dat volgens mij best goed gaat
Ik had nergens zin in, maar ik heb mezelf naar de supermarkt gesleept, boodschappen voor meerdere dagen gedaan en net als lunch sushi gemaakt en het was heel lekker, heb 3 van die rollen op
Ik ben trots op het feit dat ik nu zo'n leuke man aan de haak heb geslagen. En op mijn zoontje, omdat hij me elke keer verbaasd met zijn slimheid en bijdehante opmerkingen. Omdat hij het zo goed doet, ondanks dat hij binnen 2 maanden zijn vader kwijt raakte en er een nieuwe man voor in zijn leven terug kreeg.
Ik ben heel trots op mijn dochter, ze is al 8 jaar onverklaarbaar moe en kan waarschijnlijk toch gymnasium gaan doen. Super knap, want alles kost haar meer moeite en ze heeft gewoon minder energie dan een ander.