Wat een leuk topic! Leuke dingen komen er al voorbij. Op dit moment ben ik best wel een beetje trots op mijn 5-jarige kleuter die kan lezen. En het leuke is, dat nu ze het onder de knie heeft en sneller leest, ze zelf ook zo trots is. Ze krijgt er meer plezier in nu ze sneller leest.
Mijn dochters hebben mijn danstalent geërfd, of in ieder geval mijn dansliefde Zo heerlijk om te zien!
Ik ben in de eerste plaats trots op mijn kinderen. Hun vader is dan wel een eikel, de kinderen zijn goed gelukt. Ben trots op mijn oudste die met vallen en opstaan nu toch in 3 VWO zit en volgend jaar waarschijnlijk Gymnasium gaat doen. Trots op mn dochter die een van de slimsten van de klas is en waarvan haar juf zegt dat de rest van de klas een beetje naar opkijkt. Ze is ook een knap meisje, met super mooi haar, heeft een ontzettend doorzettingsvermogen en laat zich niet zomaar wat wijsmaken. Kortom; die komt er wel. En mijn jongste die zo een leuk ventje is, super lief, heel empatisch en knap ventje. Zelf ben ik ook trots op zowel innerlijk als uiterlijk. Dat laatste had je me vroeger nooit horen zeggen want ik vond mezelf niet zo bijzonder. Ben er een beetje laat achter gekomen dat ik best wel lekker ben. Nou beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Qua innerlijk ben ik trots op bepaalde eigenschappen. Ik ben een trotse nerd, heb gevoel voor humor, ben vindingrijk en positief. Veel collega’s die altijd voor van alles en nog wat naar me toekomen. Ik was vroeger best verlegen en gesloten. Nooit gedacht dat ik zo makkelijk in contact zou worden. En ik ben trots op hoe ik het allemaal toch maar flik; alleenstaand met 3 kinderen en een fulltime baan. Dat mn kinderen niks tekort komen ondanks dat papa niks bijdraagt. Ik denk dat niet veel dames me dat na zouden doen.
Trots op mijn oudste! Hij heeft me net geholpen de was te sorteren (ik zat op de badrand) en heeft me de witte was aangezet. Trots dat hij, ondanks dat hij wil stuiteren, zich inhoudt. Trots op mezelf dat ik me inhoud om van alles te doen in huis en deze keer wel eens naar mijn lichaam luister. Okay die was... Kraamzorg geeft me morgen wel weer op m'n donder... Trots op mezelf dat ik de oudste de hemel in prijs
Ik ben onwijs trots op mezelf, voor hoe ik mezelf staande houd ondanks wat ik de afgelopen weken doorstaan heb. Ik ben onwijs trots op me zoontje, omdat die het zo goed doet in de peuter groep waar hij sinds deze week nieuw is. Ik ben onwijs trots op me dochter, omdat ze zo een lieve en makkelijke baby is en nu echt contact met me zoekt, lacht en brabbelt.
Waar ik nu sta vergeleken met 3 jaar geleden. Ik stond op het randje om afgekeurd te worden, had altijd pijn en zat flink aan de morfine. Inmiddels werk ik 32 uur en studeer ik daarnaast bedrijfseconomie en heb ik mooie mogelijkheden om te groeien. Ondanks de drukte kan ik werk en privé goed combineren en heeft de kleine gewoon de nodige tijd met haar ouders... da’s toch maar mooi teamwork
Ik ben trots op dat mijn kind van acht maanden al loopt aan de tafel, los kan staan en al woordjes zegt. Ik vind dat hij enorm voorloopt op alle andere kindjes uit mijn zwangerschapsgroepje en hoewel het verschil natuurlijk zichtbaar is als we afspreken voelt het altijd alsof ik er niet over mag opscheppen, terwijl ik eigenlijk allleen maar van de daken wil schreeuwen dat ik een briljante baby heb Gelukkig is mijn moeder een zeer trotse oma en kan ik daar lekker ongeneerd tegen opscheppen
Respect voor jou dat je het helemaal alleen doet en ook nog eens fulltime werkt! Echt petje af! Ik doe het nu sinds 2 weken na me bevalling alleen met 2 kinderen en daarbij werk ik niet(zwangerschapsverlof) en vind het af en toe echt wel een uitdaging. Ik red me opzich ook wel prima en op een gegeven moment vind je echt een routine en planning. Maar toch..
Ik heb zojuist een onredelijk verzoek van mijn vader afgewezen! Jaja, ik kom er wel. En ik heb mega-lekkere pasta gemaakt. En een mooie tekening.
Heel erg off topic, hoe ben je van je eeuwige pijn en de morfine afgekomen? En waar had je altijd pijn?
Trots op mijn oudste omdat ze het best lekker doet op school. Op mijn jongste omdat ze zo haar best doet om zelf haar schoenen aan te trekken, daar heb ik soms al moeite mee als ik haar help. Op beide omdat het zulke leuke meiden zijn, al kan ik ze uiteraard af en toe wel achter het behang plakken. Op mezelf omdat ik mezelf best een leuke moeder vind, en heel trots dat ik het beter doe dan mijn eigen moeder!
Ik begin volgend jaar een nieuwe baan en heb de afgelopen week dat verteld tegen verschillende mensen op mijn werk. Iedereen zegt dat ze het hartstikke fijn voor mij vinden, maar dat ze het vreselijk voor zichzelf vinden omdat ze mijn kennis en mij als collega gaan missen. Vandaag had iemand zelfs tranen in de ogen. En ondanks dat ik het doodeng vind om deze stap te maken, vind ik het een ontzettend fijn gevoel dat ik dus zo gewaardeerd wordt. En gisteren een overleg met een groep collega's waar ik een paar jaar geleden altijd ontzettend tegenop zag. Gisteren kreeg ik taart aangeboden. De sfeer is zo anders geworden de afgelopen twee jaar en dat komt door 1 specifieke collega, maar ook door mijn inzet.
Ik ben trots omdat mijn blog al 50.000 x werd bekeken Vroeger van mijn ouders nooit de kans gekregen om de studie voor journalistiek te gaan doen, maar op deze manier gooi ik toch maar mooi mijn schrijfsels de wereld in Verder hebben we 12 jaar geleden een krot van een huis gekocht en nadat we het 2 jaar geleden afgebroken hebben is ons 'nieuwe' huisje nu echt een paleisje aan het worden. Binnenkort eindelijk een echte 'thuis'
Vandaag voor het eerst een vergadering voorgezeten als voorzitter van onze ondernemingsraad samen met de directie. Het ging erg goed en het vertrouwen is ook uitgesproken naar mij als voorzitter.
Had (erge) bekkeninstabiliteit en daardoor ook rugpijn. Heb ontzettend veel gehad aan Chiropractie en daarnaast herken ik de signalen en weet ik precies wanneer ik moet stoppen of juist wat moet gaan doen. Heb nog steeds altijd pijn, maar lang niet zo heftig meer gelukkig...