Ongegeneerd opscheppen

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Wat een interessant topic.
    Ik ben trots op onze 3 kinderen. We krijgen regelmatig complimenten mbt hoe behulpzaam en goed opgevoed ze zijn. En ze hebben alle drie opvallend grijs/blauwe ogen en zijn bijna altijd vrolijk ;) ook dat horen we bijna dagelijks.
    Verder ben ik ook zeer trots op mijn man die echt heel hard en lang werkt iedere dag en vaak dagenlijks iedere week in het buitenland zit.
    En op mezelf omdat ik de bende thuis in mijn eentje onder controle moet houden aangezien man er niet vaak is. Ben tbm met 3 kinderen (oudste is 3) zonder familie ed in de buurt die ons helpen. Daarnaast zorg ik voor onze kippen en bijen (eigen honing en eieren plus vlees).
     
    famofthree, Jules!, Eppo82 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik ben super trots op onze knappe dame dat ze gisteren alle cijfers van 1 t/m 10 kon aanwijzen (die door elkaar heen stonden) en ook al meerdere letters kent!
     
    Sabje333, 1981Mama en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  3. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoogbegaafd.
     
    conejita vindt dit leuk.
  4. Manque

    Manque Niet meer actief

    Mijn eyeliner is -zoals altijd- on fleek.
     
    Louise11110, famofthree, iMoeder en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik ben trots op mezelf dat ik ondanks het overlijden van ons dochtertje het lukt om alles op orde te hebben, de andere 2 meiden kan ondersteunen. De energie en kracht daarvoor heb. Dat we de juiste hulp heel snel hebben ingezet. En dat kost enorm veel energie van mij/ons als ouders maar we hebben t wel gedaan.

    Maar ook dat ik soms de boel de boel kan laten op een rotdag en dan gewoon een vreselijke jankdag heb.
    Dat mijn man en ik tot dusver hier samen uit komen vanwege wederzijds respect en begrip ondanks dat we sommige dingen anders zien in deze moeilijke periode. We zijn daarin een aanvulling naar elkaar toe.

    Dat ik 5 jaar volledig voor J* heb gezorgd. Altijd voor haar heb gevochten en altijd haar belang voor dat van mijzelf heb gezet.

    Normaal ben ik niet zo snel trots op mezelf :oops:
     
    Rosy90, Vulpen, Elmyra en 34 anderen vinden dit leuk.
  6. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ik krijg hiervan een brok in mijn keel. Je bent zo'n sterke, dappere vrouw. Ongelooflijk wat een kracht jij in je hebt. Respect.
     
    HooyoShimbir vindt dit leuk.
  7. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    @Manque dank je voor dit fijne topic!! Ik wil bijna elke reactie wel liken:)
     
    Rosy90, Elmyra, famofthree en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Manque

    Manque Niet meer actief

    Dank aan iedereen die reageert! Het is een feelgood topic geworden :)
     
    Elmyra, suus1983, Lisanne1811 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Mijn neef (NLse brandweerman) heeft in Amerika een baby, een 5yo en een moeder uit een brandend huis gered! Hij heeft er een speciale oorkonde voor gekregen omdat hij zijn eigen leven op het spel heeft gezet om anderen te redden. En krijgt ook een onderscheiding namens Amerika.
    We hebben een held in de familie :D
     
    Rosy90, suus1983, famofthree en 17 anderen vinden dit leuk.
  10. Keiblij

    Keiblij Actief lid

    5 nov 2011
    308
    261
    63
    Ik las deze en als buitenstaander vind ik dit al zo mooi om te lezen, dat ik me voor kan stellen dat je als ouder trotser dan trots bent. Wat een geweldig inlevingsvermogen van je dochter!
     
  11. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Jij mag zeker trots op jezelf zijn!
    Ik las al eerder je onderschrift en moest toen al huilen (nu weer).
    Wat ontzettend knap dat jullie er zo goed mee om kunnen gaan <3
     
    HooyoShimbir en Manque vinden dit leuk.
  12. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Mijn zoontje is een bescheiden kind en vind het soms wat lastig om in de belangstelling te staan.
    Nu was het hier afgelopen zondag sint maarten.
    Hij had 2 prachtige lampions gemaakt.

    Van te voren zei hij dat hij niet durfde om een liedje te zingen, dus ik heb hem gezegd dat dat helemaal niet erg is en we gewoon langs de deuren gaan samen om zn mooie lampions aan de mensen te laten zien. En dat ik zou helpen met zingen.

    Die avond mocht hij eerst bij ons thuis voor de deur staan en tot mn grote verbazing zong hij voor t eerst een liedje.

    Daarna zijn we langs de deuren gegaan en met soms een beetje opstart hulp heeft hij gewoon zn liedje staan zingen alleen bij wild vreemde mensen!!

    Zo super knap van hem. Hij kreeg er ook steeds meer lol in en je zag hem gewoon groeien met zelfvertrouwen.

    Wauw wat is dat prachtig om te zien van je eigen kind!
     
    Rosy90, famofthree, rijo en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik ben trots op mezelf dat ik lekker aan het opruimen/weggooien ben! Elke week gaan er wel weer tassen met spullen weg.
     
    Rosy90, Bootcamp babe, Jekaterina en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Oh en ik kan file-parkeren..met mijn 7-zitter, ben ik ook wel een beetje trots op :p
     
    Rosy90, famofthree, Champetter en 11 anderen vinden dit leuk.
  15. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    :roflmao: Dat snap ik heel goed!

    Als ik mijn auto toevallig kaarsrecht inparkeer, hoop ik altijd stiekem dat er veel mensen toevallig mijn kant op kijken. Ik probeer dan ook altijd mijn 'Taadaaa!!!-mentaliteit' te onderdrukken en zo nonchalant mogelijk uit te stappen :rolleyes::D
     
    Rosy90, Sabje333, famofthree en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    814
    1.050
    93
    Vrouw
    Herkenbaar en het zet me weer aan het denken... en hopelijk ook aan het doen :$
     
    conejita en Manque vinden dit leuk.
  17. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha ik zie ze hier altijd kijken als ik mijn 7-zitter inparkeer:roflmao:
     
  18. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lieve reactie, dank je wel, ik ben
    Super trots:D
     
  19. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Mijn presentatie vandaag ging flawless. En volgens mn Duitse klant ben ik ‘echt Toll’. Top, ik stop em in mn complimenten zakje.
     
    Elmyra, famofthree, Jekaterina en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Miek89

    Miek89 Fanatiek lid

    15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wat een mooi topic!
    Ik vind het stiekem best moeilijk om iets te zeggen waar ik trots op ben. Leermomentje voor mij dit :thumup:

    Ik ben trots op mezelf dat ik al 3 jaar lang alleen voor de kinderen zorg en daarnaast zoveel mogelijk mijn partner ondersteun ivm zware depressie.
    En ik ben er trots op dat ik niet wegren uit onze relatie, hoe moeilijk ik het ook vind. Sinds januari weet ik dat mijn partner transgender is. En God wat is dat kut. Ik krijg mn partner nooit meer terug :( En aan de andere kant opluchting dat ze nu eindelijk rust in haar hoofd heeft.
     
    conejita, marina kl, Sabje333 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina