Ongegeneerd opscheppen

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Wat een mooie fijne berichten allemaal. Maar ook confronterend hier want ik ben niet bijzonder trots op mezelf. Ik snoep te veel, sport te weinig, ben op m’n werk niet helemaal de medewerker die ik graag wil zijn, ben vaak onredelijk tegen m’n partner laatste periode, zit gewoon niet zo super in m’n vel. En m’n kids krijgen ook niet de meest vrolijke mama laatste tijd. Maar goed daar is dit topic niet voor:oops: alleen ik wil ook zo graag zo trots zijn op mezelf.

    Trots ben ik wel op mijn dochters. Lichtpuntje ;) De jongste is een lekker pittig ding en ben telkens zo trots als ze de kaas niet van d’r boterham laat eten, en de oudste die ontzettend zorgzaam en lief is. Ik ben haar grote voorbeeld maar ik denk allemaal maar: meid je bent zo veel meer dan mij, zo jezelf, ga alsjeblieft niet mij achterna; zo’n voorbeeld ben ik niet. Maar ze is m’n zonnetje en maakt alles mooier.
     
    wishfulthinking, Rosy90, conejita en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik hoorde op de dag dat ons bod voor ons nieuwe koophuis werd geaccepteerde dat ik werkloos zou worden. Ik heb een nieuwe baan weten te regelen en ga er financieel op vooruit. Ik ben hier verdomd trots op: ik heb alles uit de kast getrokken om op tijd wat nieuws te vinden, wilde niks inleveren qua huis en verbouwing, wil sterk zijn voor mijn gezin en hoewel ik dit nooit zo hardop zal zeggen: ik ben er trots op!
     
    baby90, Rosy90, Vulpen en 17 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik vind dit overigens een mooi topic. Heb al heel wat plaatsvervangende trots gevoeld hoor! :thumup:
     
    conejita, Nimue, iMoeder en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    ik ben trots op m'n man dat hij zojuist in de presale kaarten heeft weten te bemachtigen voor MUSE!
    nadat hij er helaas niet doorheen kwam voor Rammstein, hebben we dan nu wel Muse in het vooruitzicht!
    YES!

    Ik hoop vooral dat ik dan in staat ben om onze nog niet zo oude baby dan een paar uur af te staan aan opa en oma....Al is het wel de 2e en dan zeggen ze dat t makkelijker is toch dan bij de 1e? :oops:
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  5. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.276
    2.177
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben trots dat ik de afgelopen beoordelingen voor mijn kookklussen elke keer perfecte score heb behaald ;)

    Ik ben trots op al het lekkere eten wat ik steeds weer op tafel weet te zetten.

    Ik ben super trots op mijn zoon die vorig jaar met koptelefoon met muziek en geluidsdemping in de klas zat. En matig presteerde. En nu geweldig presteert zonder de muziek, gewoon omdat hij zo hard aan zijn PTSS en angststoornis werkt iedere week weer. En zijn toewijding binnen zijn sport is ook super. Hij laat er alles voor en klaagt eigenlijk nooit!

    Ik ben trots op mijn dochter die zich ontpopt als een ontzettend grote zelfstandige meid.

    En trots op mijn man die iedere dag een beetje beter maakt!
     
    Vulpen, smax, Nescio en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.465
    113
    Vrouw
    Ben trots op mezelf dat ik sinds halverwege augustus geen vlees meer heb gegeten. Dacht dat ik het met frituursnacks moeilijk zou hebben maar ook dat gaat super.

    En eergisteren. Ik ging naar bed en wou zoontje goed toedekken. Dus deed het dekbed over hem heen. Zegt zoontje tegen mij met zijn ogen dicht 'ik hou van je mama, I love you' owwww smeltmoment :D
    S'ochtends aan hem gevraagd of hij wist dat ik in zijn kamer was geweest maar hij herinnerde zich niks. Zelfs slapend zegt hij het :)
     
    Rosy90, Vulpen, Lisanne1811 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik ben zo trots dat we eindelijk onze droom gaan na jagen en ik me eigen minder aan trek van anderen hun mening.

    En super trots op ons zoontje dat hij ondanks zijn ziekenhuis bezoeken etc zo een doorzetter blijft.
     
    baby90, Nescio, Nimue en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.119
    15.184
    113
    Ik vind het bij de 4e nog steeds lastig :oops: In januari wordt hij 2, volgende maand voor het eerst 1 nachtje logeren. En ik vind het nu al vreselijk :confused::oops:
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  9. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik vind het bij de tweede echt veeeeel makkelijker!
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  10. Luckyme96

    Luckyme96 Bekend lid

    22 mei 2017
    553
    437
    63
    Vrouw
    #130 Luckyme96, 15 nov 2018
    Laatst bewerkt: 15 nov 2018
    +1 <3 @HooyoShimbir
     
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    En ondanks ik een onbekende voor je ben. Ben ik trots op jou dat je zo een sterke vrouw ben!
     
    baby90 en Jules! vinden dit leuk.
  12. Lovelymom85

    Lovelymom85 Actief lid

    1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben trots dat ik de stap heb durven zetten om van mijn ex te scheiden.. Het is een heel verhaal maar ik red het zó goed alleen met mn kinderen!! Ik ben zoveel sterker dan dat ik dacht en ik begin echt weer mn oude zelf te wordeno_O

    Dat ik in een half jaar tijd 10 kilo+ ben afgevallen en mooi op gewicht ben nu :)

    Trots op mn dochter altijd, maar vanmorgen is ze "alleen" naar school gefietst (Ik pruttelde er wel achteraan met de auto:cool:)

    Trots dat ik me inzet voor mn idealen (activisme).
     
    Faithful, Jules!, Caithy en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ha! Ik kan vanaf vanmiddag dubbelzijdig horen!

    Bekijk bijlage 597746
    Voor de meesten van jullie vast niks bijzonders :p maar ik schep toch even op.
     
    baby90, Vulpen, conejita en 24 anderen vinden dit leuk.
  14. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.243
    7.817
    113
    Gelderland
    Mijn zoontje wilde heel graag een Hatchimals baby voor zijn 7e verjaardag. Wij twijfelde een beetje of het wel iets was.
    Omdat hij dubbele Lego gekregen had en een kado bon heeft hij hem zelf gekocht.
    Ik ben enorm trots dat het hem geen ruk uit maakt dat het een meisje is geworden. Hij heeft hem vandaag trots mee genomen in zijn klas (groep 4)
    De hele middag is hij al aan het zorgen, knuffelen tijdens het Lego bouwen. :p
     
    baby90, conejita, Faithful en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik ben echt heel trots op mezelf want ik ben vandaag naar de tandarts geweest voor de voorbereiding voor een kroon, nu zit er een noodkroon op.
    En ik heb de behandeling zonder verdoving ondergaan!!
    Dit had ik een jaar geleden niet kunnen bedenken.
    Ik vond mezelf erg dapper:oops:
     
    baby90, Manque en Luna86 vinden dit leuk.
  16. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    2 maanden geleden was ik nog zo onzeker, kleine leek te blijven hangen in zijn ontwikkeling.
    Nu vliegt alles ons om de oren: handjes klappen, optrekken, optrekken en stapjes zetten.
    Trotstrotstrots!!
     
    baby90, Nimue, Luckyme96 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    En @Jules! Heb je al wat kunnen bedenken? Misschien even aan je omgeving vragen om je op weg te helpen ;)?
     
  18. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Lief dat je er naar vraagt :)
    Ik kan niets bedenken en ik ben de enige die daar grotendeels iets aan kan doen. Aan de slag dus ;) Op ieder gebied heb ik de boel nogal laten verwaarlozen :(
    Dat is voor mij wel het positieve aan dit topic, het opent mijn ogen.
     
    Manque en conejita vinden dit leuk.
  19. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik weet niet of ik ooit zo trots ben geweest. Onze meiden hebben samen met een vriendin een milieuclub opgericht en zijn de hele middag bezig geweest met zwerfafval opruimen. Ik vind het helemaal geweldig van ze. Aan de andere kant dieptriest dat kinderen in plaats van buiten spelen gewoon de zooi van anderen op moeten ruimen :( ze moeten het van niemand natuurlijk, het was hun eigen idee, maar ze worden heel verdrietig van het afval.
     
    baby90, Nimue en Jules! vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina