Jaa gek word je er van! Als ik in de stad loop zitten ze me ook minuten lang aan te staren eerst naar me buik en dan naar me gezicht en dat paar keer afgewisseld haha! Laatst liep ik met me broertje van 17 in de stad dan keken ze eerst naar me buik en daarna bleven ze hem aanstaren whahaha zullen wel denken jonge vader Maja zo driftig als hij is lukt ze dat niet lang Maar laatst liepen er 2 meisje naar me buik te kijken en ze er 1, ohh kijk wat leuk, made with love (op m'n buikband)! Wow die ga ik voor me zus halen! Dat vond ik wel super leuk!
ik herken dit ook wel hoor! ik werk zelf in een supermarkt en dan heb je mensen die het meteen zien en er naar vragen. Vooral als ik achter de kassa zit, hoe voel je je, gaat het goed, hoe lang nog, nou het past nog net he?! en al dat soort opmerkingen hoor ik momenteel zo'n 40 keer per dag....Gelukkig hebben we veel vast klanten die ook wel erg gezellig zijn dus zo heel erg is het niet..... of je hebt mensen die een sixpack cola van 12 kilo op de kassa donderen en mij verbaasd aankijken als ik vraag of ze het er af willen halen, omdat ik er een knopje voor heb en hem niet langs de scanner hoef te halen. Dan zie je ze heel vermoeid kijken, zo van, heb ik hem er net helemaal opgetild, moet hij er van jou weer af?! Dus de opmerking die ik dan geef is, tja, als iedere klant zo'n ding op de band gooit en ik mag dat gaan tillen, dan komt mijn kindje zeker 8 weken te vroeg straks .... En dan zie je ze ineens schrikken, "ohhh sorry hoor....." maar dat gestaar hebben mijn man en ik ook veel last van. Ook met onze dochter, die is halfbloedje. Mensen staren eerst naar haar, dan naar hem en dan naar mij en dan naar mijn dikke buik.. whahaha! ach, blijkbaar zijn we erg interressant!
lekker laten kijken ! maar moet zeggen dat ik zelf heeeeeel trots ben op mijn dikke buik maar snap je volledig ! soms krijg ik ook hele lieve reacties,moeders die hun kinderen aanstoten en zeggen die mevrouw heeft een baby in de buik.. maar soms heb ik ook het gevoel dat sommige vrouwen gewoon jarloers zijn ! zo'n blik in de ogen ...... mensen kunnen heel verschillend reageren..!
ben juist zo trots op mijn groeiende buikje! al het kijken en de opmerkingen vind ik alleen maar leuk natuurlijk krijg je heel veel dezelfde opmerkingen maar dat doen mensen alleen maar uit interesse volgens mij. of omdat ze het gewoon mooi vinden. kijk zelf ook altijd naar zwangere buikjes. is gewoon mooi!
ik vind kijken en kijken wel een verschil hoor, sommige kijken gewoon even en dan gaan ze weer verder maar andere die gaan gerust zitten staren tot je uit beeld bent nou dan woon je denk ik verkeerd hier word de kleine er zowat uitgehaald op ieder hoek staat wel iemand die even in de wagen wil gluren
je zou het ook als een compliment kunnen zien Toen ik 18 was werkte ik bij een bouwmarkt. Er kwam een vrouw bij mij aan de kassa in een strakke rode jurk....en die was me toch mooi zwanger heel slank met een mega toeter ervoor.... Ik heb mn ogen niet meer van die vrouw af kunnen houden.....vond het zo'n mooi plaatje... Nu 9 jaar later zit ze nog in mn geheugen gegrift.....niet zij...maar haar buik ...was gewoon opslag verliefd hihi
Nou dacht net ook dat ik er geweldig uitzag in mijn rode jurkje (toevallig) dat vonden mijn vriendinnen ook, maar er was een man die het nodig vond om van t terras waar ik langsliep te roepen: Zohee moet je die kijken (wijzend) die staat op knallen! echt hele terras kijken... Nou als blikken konden doden, lag die man nu in zijn graf, wat een hork.