optrekken tot zitten, schadelijk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesje1982, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    even een vraagje, ons dochtertje van 10 weken, ligt graag op mn benen als ik die opgetrokken heb (snappen jullie hoe?) dan kan ze me aankijken en babbelen en lachen, erg leuk.

maar nu doet ze sinds een week zichzelf aan mn vingers/handen optrekken tot zithouding als ik met haar handjes speel. is dit slecht voor dr rugje? ze probeer t ook zonder mn handen, maar dat lukt maar een stukje. t is wel een leuk gezicht, maar we willen natuurlijk niet dat t schadelijk is...

2. adi

adi Niet meer actief

Het optrekken aan de vingers e.d. is heel natuurlijk, daarna gaat ze neem ik aan terug tegen je benen aan liggen.

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    nee, t is een pittige tante en ze blijft lekker lang zitten als ik haar niet weer laat zakken, ze houdt t heel lang vol! (en word ook boos als t zonder mn handen niet lukt haha!)

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

alles wat uit haarzelf komt is goed. alle "hulp" kan schadelijk zijn.

als ze jou vingers pakt en ze trekt zich daar zelfstandig aan op, dan kan ze het hebben. trek jij haar echt overeind dan zou ik daar voorzichtig mee zijn. wellicht kun je haar dan stimuleren door wat vaker spelletjes op de buik te doen voor wat meer uitdaging.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd, als zij zichzelf optrekt is het prima, als jij haar maar niet optrekt met jou kracht.

Deel Deze Pagina