Ik ben ideeen aan het opdoen voor een leuke kerstoutfit voor onze kids Dus ik zou zeggen show het! Zowel jongens als meisjes
Aah leuk! Ik heb de kerstoutfits voor de dames al in huis. Ze dragen er beide een zilverkleurige legging onder.
Oowwwhh super schattig Boommm! Zoiets vind ik ook super leuk maar na de feestdagen trek ik het ze dan denk ik nooit meer aan. Daarom nu gekozen voor iets feestelijks wat je later toch ook gewoon aan kan.
Deze van aliexpress. Ik heb er een zwarte bolero bij gekocht, een zwarte maillot en roze ballerina's. Dochter Is happy!
de grijze voor kerstavond en de roze voor 1e kerstdag voor 2e kerstdag ben ik nog op zoek naar een outfit voor mijn dochter. mijn zoon draagt alle 3 de dagen een spijkerbroek met een overhemd (een witte een donker blauwe en 1 met burberry ruitje)
Leuke jurkjes allemaal, vooral die roze van Aliexpress, maar zal er ff wat boypower ingooien Bij het eerste setje komt er misschien nog een gilet overheen en bij setje 2 draagt hij er een donkerblauwe ribbroek onder, en bij beide setjes z'n rode schoenen
Hier hetzelfde. Dat soort jurkjes ga ik echt niet aandoen bij onze rouwdouwer die het liefste buiten ravot, haha. Dus gewoon een leuk B.nosy jurkje wat al in de kast hangt. Ik vind het sowieso zonde van het geld een speciaal kerstoutfitje, dat daarna niet meer gedragen wordt, want volgend jaar past het niet meer.
Denk niet dat ik hier nog speciaal iets ga kopen. Zoontje heeft meerdere overhemden nog hangen, maar die worden niet zo vaak gedragen. Dus denk dat ik gewoon voor beide dagen daar 1 van pak, mooie broek erbij en dan vind ik het denk ik wel prima. Heb voorgaande jaren ook wel eens speciaal iets gekocht, maar dat draagt hij dan daarna toch vrijwel niet meer, vind ik ook zonde.
De jurkjes zijn van LoFff. Ze sluiten heel mooi aan bij beide meiden! Op de site van kinderjurken.com staat tot op de centimeter nauwkeurig vermeld per maat hoe groot de jurk is.
Wat leuk allemaal! Ik moet nog even kijken, wil iets wat ze daarna ook aan kan. Moet al zo vaak kleding kopen.