Dat hadden wij ook met met mijn schoonvader. Bij mijn zoontje kwam hij pas na een maand op kraamvisite. Toen hij een keer langs kwam toen ze wel konden praten en binnen kwam, vroeg mijn dochter 'wie is die man? Toen was hij nog beledigd ook. Tegenwoordig zien ze hem wat vaker, 4 of 5 x per jaar en gaat het beter. Overigens, mijn eigen ouders wonen vlakbij, maar die gaan veel vaker bij mijn neefje langs dan bij ons. Dat weten de kinderen ook en die worden daar ook verdrietig van, we hebben het ze ook gezegd, maar ze doen er weinig mee.
Over mijn schoonvader wil ik het niet eens hebben.. Hij is pas na 2,5 maand op kraamvisite geweest en zoekt zijn eigen zoon nooit op (mijn vriend heeft hem wel vaker opgezocht), dus ik verwacht niet dat hij zijn kleindochter vaak zal zien. Hij bezoekt zijn kleinzoon wel regelmatig en doet daar ook vaak uitstapjes mee (centerparcs, Efteling etc.). Bij hem heb ik de hoop al opgegeven. Jammer is dat hè, zulke ongeïnteresseerde familieleden. Vind het inderdaad ook gewoon het treurigst voor de kinderen. Lijkt me hartverscheurend om je kind uit te leggen dat oma of opa liever ander kleinkind ziet dan jouw eigen kind.
Herkenbaar helaas. Nooit interesse gehad ook niet tijdens de zwangerschap. Ons zoontje is niet helemaal gezond en toch vragen ze er nooit naar. Ik laat het maar en ik stuur uit mezelf maar foto's enzo