Hoi, Ik maak me een beetje druk en wil graag weten ofdat iemand hetzelfde heeft gehad? Gisterenavond na de gemeenschap had ik bij het afvegen op het toilet wat roze bloed op het wc papiertje zitten.Ik schrok er best wel van,niet dat het heel veel was maar toch. Ik ben toen steeds naar het toilet blijven gaan om te controleren. Als ik vluchtig afveeg (sorry) is er niks,maar als ik met het papiertje een heel klein beetje naar binnen ga zeg maar is het weer helemaal roze achtig. Vanmorgen naar het toilet gegaan en toen was er roze/bruinig slijm. Is dit reden tot paniek?Of is het normaal na de gemeenschap? Ik wil de verloskundige wel bellen maar jah aangezien het een feestdag is liever niet voor niks.
Bloed na gemeenschap komt vaker voor. Als het blijft bloeden zou ik wel even bellen hoor! Ik had soms zelfs gewoon wat bloed zonder gemeenschap. Mijn gyn zei dat dat soms komt omdat een klien haarvatje van de placenta knapt. Maar nogmaals, als het blijft bloeden of je je zorgen blijft maken, gewoon de VK bellen!
Dankje voor je reactie.Phoe das al een hele opluchting dat het vaker voorkomt.Sinds vanmorgen heb ik het nog 1 keer gehad en nu niet meer. Ik heb naar het hartje van de kleine geluisterd en die klonk gelukkig goeden ze beweegt ook goed.
Je baarmoeder is tijdens een zwangerschap beter doorbloed, dus als je seks hebt gehad, zou het indd kunnen zijn dat je man wat geraakt heeft. Niks om je zorgen over te maken als je nu niet meer bloed. Ik had van de week een klein beetje bleod zonder dat ik seks had gehad. De dag ervoor had de vk tijdens de controle gelukkig gezegd: je kunt wat meer afscheiding hebben of slijmerige afscheiding of zelfs een beetje bloed. Anders was ik me vast rotgeschrokken! Ze zei ook: maar verlies je net zoveel bleod als bij menstrutaie, dan moet je wel even bellen. Maar volgens mij si dta niet het geval, dus maak je geen zorgen! xx sas
De hele dag heb ik geen bloed meer gehad bij het afvegen . Het kwam dus echt door de seks en was maar voor korte duur.Aangezien het helemaal weg is en ik verder ook nergens last van heb zal er wel niks aan de hand zijn. Zal het voor de zekerheid bij de volgende controle aan de verloskundige vragen. Bedankt voor de reacties .
Ik heb dit 2 x gehad alleen bloede ik best erg en ik ben dan ook direct naar de vk gegaan. Waarschiojnlijk was het bij mij een bloedvat dat in de baarmoedermond gesprongen was. Na de 2de keer kregen we een vrij verbod