Afgestudeerde dierenartsassistenten die nog boeken over hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik kreeg vandaag mijn brief voor school om boeken te bestellen.. Totaal plaatje 580 euro..
    Nou hoop ik dat er nog mensen zijn die recent zijn afgestudeerd en nog boeken hebben liggen, het liefst van mensen die op het groenhorst college in Barneveld hebben gezeten om te zorgen voor een match..

Ben jij of ken jij zo'n iemand, laat mij het weten! En ik hoop dat ik dan goedkoper aan mijn boeken kan komen:)
    Een paar krasjes of scheurtjes maken mij niet uit:D een boek is een boek!

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik zou even kijken op tweedehands van bol punt com. Staan mega veel studieboeken op. Daar verkocht ik m'n boeken altijd.

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    en marktplaats natuurlijk!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    welke boeken zoek je??
    Die paarse, dunne boekjes?

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb geen idee hoe ze er uitzien, heb alleen een lijst.. Die paarse boekjes had ik altijd en die namen kwamen hier niet op voor maar miss zijn dit anderen.. Marktplaats al bekeken, 1 advertentie en gereageerd.. Bol.com kan ik nog proberen idd:)

Oh, dit is de boekenlijst:

Lesbundels
    Modulecode Druk Titel Prijs
    afpa 09 anatomische termen en klinisch onderzoek € 8,58
    afpb 09 beweging, waarneming, bloed en organen € 15,07
    afpw 09 weefselleer, hormonen en voortplanting € 13,75
    algass 12 algemene assistentie € 5,50
    apob 09 apotheekbeheer € 9,02
    bioc 10 biologie-c € 6,60
    commb 12 communicatie basis € 4,95
    dieetv 12 dieetvoeding € 6,49
    goar 09 goederenstroom en arbo € 4,07
    idioms 11 idioms and phrases € 1,10
    instg 10 gebitsreiniging en instrumentenleer € 9,57
    labw 07 laboratoriumwerkzaamheden € 13,64
    madi 10 marketing in de dierenartspraktijk € 8,91
    natkgas 13 Gassen basiskennis (Wordt tijden de les uitgedeeld) € 1,32
    natkradi 11 Radiologie, toegepaste natuurkunde € 2,86
    osce 13 osce's, praktische toetsen paraveterinair € 9,13
    prmg 10 praktijkmanagement € 11,44
    radi 13 radiologie € 8,36
    skbP 09 scheikunde-b prakticum € 7,15
    stbdg1 13 stageopdrachten 1e periode paraveterinair € 7,26
    vakl 13 vakliteratuur (Wordt tijden de les uitgedeeld) € 10,00
    vetinf 09 veterinaire informatiesystemen

6. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
  7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die boeken hebben geen isbn nummer, zijn speciaal gedrukt voor groenhorst dus vandaar de titel en alles:) heb alles al op internet ingevuld maar geen match:) bedankt in ieder geval!

8. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Toen ik in barneveld zat hadden wij geen boeken.
    We hadden grote mappen met gekopieerde bladeren erin,maar dat is inmiddels alweer 12 jaar geleden.

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik ben in 2010 afgestudeerd, en wat op jouw lijstje staat zijn bijna allemaal modules die ze daar zelf maken.. Denk dat het fijner is als je die nieuw koopt, zodat je zeker weet dat je alle pagina's hebt en je er zelf in kan markeren en bijschrijven etc.

Doe je de 2-jarige (voor havo instroom) of de 4-jarige opleiding? Ik zie er namelijk dingen bij staan die ik niet hoefde te hebben (ik deed de 2-jarige opleiding).

In ieder geval veel plezier, vond het een hele leuke opleiding! Vooral de PTC lessen

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat zijn inderdaad readers kwam ik achter.. Misschien toch maar nieuw bestellen.. Maar ik ben ook aardig wat algemene boeken kopen waaronder een alchemie boek van 90 euro:(
    Alleen ik doe idd de instroom, kom nu van niveau 3.. En ze vertelden bij de intro dag dat we geen algemene vakken hadden maar dir staan wel oo de lijst met te bestellen boeken dus daar kan ik morgen achteraan.. Voor de algemene boeken ben ik 400 euro kwijt anders en das best veel..

Wat zijn pct lessen?:p ik heb dierverzorging gedaan dus al aardig wat ervaring:) bedankt:D

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb ze net allemaal weggegooid een half jaar geleden toen we ruimte moesten maken op de babykamer.. Maar die van mij waren wel al een aantal jaar oud, dus denk dat er ook wel dingen gewijzigd zullen zijn..

Hier waren het ook niet echt boeken maar gewoon stapels papier die je zelf per vak in een map of snelhechter moest doen..

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Voor de algemene boeken kan je inderdaad wel kijken of je ze tweedehands kunt krijgen! Welke heb je nog precies nodig? Ik kan wel kijken of ik hier nog wat heb liggen. Alchemie hadden we destijds niet, alleen 'paraveterinaire scheikunde'.

PTC+ zijn de praktijklessen :)

Deel Deze Pagina