Hallo allemaal en makers/beheerders.... Is het misschien een idee en mogelijkheid om een app van deze website te maken voor apple en android? Ik zit veel met mijn mobiel op zp en moet elke keer de site weer helemaal opzoeken. En dan kunnen we het mooi bijhouden Groetjes!
Lees even deze link, app voor androïd... http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/361163-de-zwangerschapspagina-android-app.html
Ik heb er weinig verstand van, weet wel dat er heel veel bij komt kijken en het niet iets is wat je zo erbij doet. Ik heb een ipad en werk gewoon via de safari net zo makkelijk.
Die krijg ik over een paar maand via t werk gratis. Tot die tijd op laptop en iPhone. Ook wel te doen
Je kunt de site toch gewoon in je bladwijzers zetten? Van Safari? Hoef je m niet elke keer te zoeken. Verder doet ie het op m'n iPhone hetzelfde als op de laptop.
Je kan ook symbaloo instellen als startpagina en dan kan je daar allerlei pagina's opzetten die die pagina als blokjes laat zien. Hoef je die alleen nog maar aan te klikken.